Ik en mijn kawa zx-7 (filmpje)

vinden jullie niet dat jullie een beetje overdrijven? Ok, hij rijd wel als een debiel en filmt het dan ook nog eens, maar jullie doen net alsof dit de zwaarste misdaad ooit is. Net alsof juliie nooit eens het gas lekker hard opentrekken en eens dingen doen die niet volgens het boekje zijn :)
 
Net alsof juliie nooit eens het gas lekker hard opentrekken en eens dingen doen die niet volgens het boekje zijn :)

kan jij geen verschil maken tussen eens lekker hard optrekken en rijden als een mongool? O-)

hier nr1:
full


duidelijk een actie waarmee je bewijst dat je totaal geen verkeersinzicht hebt
 
full


O-)

totaal geen motorbeheersing _O-

en dan heb ik het nog niet over straatjes van rechts waar met 100 langs geknald wordt, koppeling laten schieten in de bochten.... etc etc. dit allemaal met iemand achterop *O* volgens mij had die passagier niet in de gaten dat ie meerdere bijna dood ervaringen achter de rug had :+

begrijp me niet verkeerd, ik rij soms ook als een mongooltje. maar wel als de situatie het toelaat O-)
 
ongelijk kan ik je niet geven,
tijd om tijd kan je al eens iets harder aan de hendel trekken, maar dat doe je best niet als je zoveel rijervaring hebt als david :9
 
Gegevens wissen? naah,mij maak je niet zo rap bang.

Op 1ste foto moest ik gewoon zien of er iemand kwam,kon ik makkelijker voorbij,
Ken jij de baan zo goed dan???? ik wel, :Y

2e foto was gwn veel te breed genomen dankzij het mooie weer op de baan.
Oordelen is wel jullie beste kant motorflapjes.

Mijn lieve collega houd van niks anders,dan moet ie elke weekend doodervaringen meemaken,Als ie ook maar een 50'tje heeft,vind ie het ook wel es plezant.
 
Laatst bewerkt:
david1, heeft defensie bij jou al geïnformeerd van welk materiaal die plank voor je kop is gemaakt? :? Zo zouden de nieuwe tanks van dat materiaal moeten maken, want het is ondoordringbaar!
 
Laatst bewerkt:
david1, heeft defensie bij jou al geïnformeerd van welk materiaal die plank voor je kop is gemaakt? :? Zo zouden de nieuwe tanks van dat materiaal moeten maken, want het is ondoordingbaar!

Hee dies wel goe gezegd, :+

komt ie nu pas te weten da ik belg ben |(
 
2e foto was gwn veel te breed genomen dankzij het mooie weer op de baan.
Oordelen is wel jullie beste kant motorflapjes.

maw, je ging breed en had bijna een frontale _O-

ik heb werkelijk nog nooit iemand zo stom meegemaakt... ik hoop maar dat je niemand meeneemt als je binnenkort verongelukt _O- :+
 
Of iemand je van je fiets trapt. Dat is nog steeds hetgeen wat ik zal doen als ik je zo zie rijden.
 
Nou, mag ik mijn mening geven?

Ja? Oke :)

Wat een donders saai filmpje!
Giga slechte kwaliteit, geluid is kut en je wordt gratis zeeziek in je
eigen woonkamer.

Bagger, en leer eerst eens rijden,
voordat jij denkt, dit is leuk voor anderen :Z

:^

heb geen zin om het hele topic door te lezen, heb het filmpie gezien, ja nu pas, de eerste pagina's door gelezen

vond er geen reet aan

techniek is hopeloos, inzicht magertjes en snelheid viel tegen

ik heb meer respect voor duopassagier dan voor rijder
:Z
 
haha je zal het allemaal maar op je brood krijgen.
denk dat iedereeen wellus roekeloos heeft gereden. iedereen heeft met zun eerste auto of motor wellus hard gereden waar het echt niet kon.
En denk niet dat iedereen als een regelrechte rossi vanuit de rijschool regelrecht het circuit is opgedoken.

Maar draai de volgende keer nou gewoon een spiegel eraf en bouw een standaard. of plak je camera op de tank. Want als je jezelf invalide rijd heb je dat echt DIK verdiend. (En als je zo filmpjes blijft maken dan duurt zoiets niet lang.)
Maar dat je diegene die achter je zit invalide rijd zou gewoon ronduit schandalig zijn. En dan nog maar te zwijgen over eventuele omstanders.

Maar goed bewijs die mensen is het tegendeel dan. Ga van de zomer es naar de moesel. Naar het plaatsje nurnberg. En rij daar es wat rondjes met de camera op je tank.

Trek wel een pak aan.. ook als het droog weer is. Want het asfalt komt net zo hard aan met droog weer dan dat het regent.
 
:? Moet ik hier nu sesamstraat voor missen om dit te zien |( .

Nou suc6 met je filmcarriere, hoop dat je snel ontdekt word op TV O-)
En lekker daar in belgie blijven kunnen we hier tenminste veilig over straat.

:Z :Z :Z :Z :Z :Z
 

heb verder het hele topic niet doorgelezen, ga ik nog wel ff doen schijnt vermakelijk te zijn. Wil alleen zeggen dat je met zo'n slechte rijstijl en zo'n idioot gedrag op de motor snel ergens vast tegen aan zit, mocht dat zover komen wat ik je niet toewens! zal je van mij geen bericht krijgen. Heb echt medelijden met je naasten want ik verwacht eigenlijk wel ergens tussen nu en december een naar bericht.

Maar ach je leeft maar 1 keer toch, en stoer doen is nu eenmaal mannelijk toch '(
 
het idee van het fimpje was leuk.

de uitvoering stukken minder.

de manier waarop je je zelf nu nog probeerd te verdedigen, kansloos.


kneus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan