ik ga een kawa zx7r kopen... help plzz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Anders komt johantje toch gezellig naar de megameeting. Als je dan je brommercertificaat kan laten zien mag je best wel ff je mond om mn uitlaat leggen,geef ik wel gas. idd. onzin maar zo denk je nu eenmaal :W
 
Ahem... waar is onze Johannetje trouwens gebleven????
Wattisser knul???? Luiertje al weer vol???? _O- _O-
 
Ik vind het stom dat jullie allemaal zo reageren ! :(


Nu hebben jullie hem weggepest en is er niks meer aan -O-
 
ik wil een dikke kawa dat jullie van die wijven zijn kan ik niet helpen

gewoon rammen met die zooi

Zo zo jongen wil een dikke kawa rijden !
19 jaar en veel moed zeg, heel hard op weg om een mooi jong lijk te worden.

Maar misschien hebben wij het hier over de 2de Valentino :N .

Veel plezier met je zxr750 en rustig blijven jongen motorrijden is echt leuk maar
je moet niet te veel blaffen want Kawis willen wel eens bijten :Y .
 
Dus als je verstandig bent en verantwoordelijkheidsgevoel hebt ben je een 'wijf'?

Wat ik al zei, 'jongetje', je bent echt nog te klein om op zo'n ding te rijden.

Sorry maar hier ben ik wel mee eens !

als je verstandig bent en verantwoordelijkheidsgevoel hebt ben je een wijf

Man verstandig zijn en verantwoordelijkheidsgevoel hebben houdt gelijk op als je besloten hebt om een zx10r te kopen met 180 pk onder de kont .

Its dancing with the devil on a very thin line baby .
 
Ach Johannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn is gewoon een beetje ongeduldig, da's alles.

En indien dit geen 1 april grap is geweest, begin ik me toch zorgen te maken over het (denk- en schrijf) niveau van studenten in Nederland.
 
Goh, verbaast me dat sommigen nog proberen d'r wat verstand in te krijgen.....

Snap het dan!!! Deze knul wil KNALLEN!!! Na jáááren ervaring in het afraggen van z'n MT5je is ie dat langzame gepruttel zat!!!! De schokbetonnen plaat voor z'n kop beschermt hem tegen elk onheil. Dat ie verder nergens iets van af weet, zal hem een bolle rotzorg zijn. Gáááássss!!!!!!
Rossi, ga opzij, Johannetje zal je wel ff laten zien dat je als een oud wijf rijdt!!!!!!!

Johannetje: ik heb maar één verzoek aan je. Als je dan toch van plan bent als een bloedspetter op de vangrail te eindigen, neem dan niemand met je mee, okee???? :X
Snap het dan, dit is geen serieuze poster. Gewoon weer een kloon waar we de laatste tij mee overspoeld worden. En die roepen dan allemaal zaken waar de moraalridders, scooterhaters of juist stoere rijders weer pissig op in gaan.
 
1. bakkie kan binnen niet streng genoeg zijn
2. bakkie kan buiten niet streng genoeg zijn


:Z :Z :Z
 
En indien dit geen 1 april grap is geweest, begin ik me toch zorgen te maken over het (denk- en schrijf) niveau van studenten in Nederland.
Had je gister Blik op de weg moeten zien, 3 balletjes van 19/20 ofzo die met een wrak van een caravan onderweg waren |( wat een mongolen waren dat...
 
Oh, vandaar dat Johannetje hier ff niet meer is..... _O- _O-
 
ik wil zo snel mogelijk een dikke motor niet zon wijven 250 cc ding kan ik netzo goed idd op me mt5 blijven rijden.

blijf dan maar lekker op je brommertje rijden, scheelt heel wat schone onderbroeken _O-


ik wil een dikke kawa dat jullie van die wijven zijn kan ik niet helpen

gewoon rammen met die zooi

:Z grow up!!!


gelukkig woon ik dicht bij dordr en rotterdam
en hij in groningen

he bah, moet ik nog op gaan passen in Groningen ook |(






ffies serieuze opmerking van mijn kant... Baz: waar kan je zo'n mini kopen? zou wel leuk staan naast mn "grote vette dikke ZXR750" _O-
 
koop gewoon een ZXR400 25kw.
stuurt lekker,
en wrom zou je een zxr750 of een zx7r kope als je toch 25 kw moet rijden.
zo'n 750 is dan alleen maar extra ZWAAAAR :+


maargoed, als ik het goed begrijp wil je..
een ZWARE motorfiets, met veel vermogen, zodat je stiekem zonder rijbewijs af en toe een stukkie kan rijden, en daarmee al het andere verkeer in gevaar brengt.

en verder dan wachten tot je 21..... of 24 bent, zodat je er dan op kunt rijden, zonder enig ervaring, en met een zxr die 2 of 6 jaar STIL heeft gestaan in je schuur.... hmmmmmmmm ff denken hoor.

misschien is het beter om maar een koekblik te kopen, en daarin te rijden. dan hoeven ze je iig niet van muurtjes, vanrails, asfalt e.d. af te schrapen _O-
 
Laatst bewerkt:
Lieve Johannnnn (of hoeveel Nnnen je er dan ook achter wilt zetten)

1: Ik wens je heel veel plezier met dromen :z
2: Ik hoop dat je veel plezier hebt met het wassen van je onderbroeken :Y
3: Ik zal me maar niet afvragen wat jouw IQ is, gezien je opmerkingen, taalgebruik, fouten en spelling
4: Mocht je toch besluiten zo 'stoer' te zijn om te gaan rijden op een motor die je niet aankan, dan hoop ik voor de rest van Nederland en daarbuiten dat je inderdaad niemand meeneemt als je besluit de bocht iets te hard te nemen, waardoor je onderuit gaat en doormidden gezaagd wordt door de vangrail.
5: Ik ga nu maar aan leuke dingen denken want hier word ik :r van.


:W
 
Alstublieft ...voor jouw een dikke kawa!

(Afbeelding)
Neem een knijper en een paar kaarten. Bevestig de knijper aan de "achterbrug" met daartussen 1 of 2 kaarten (ligt eraan wat voor "uitlaat geluid" je wilt) en je hebt een dikke kawa !

of

(Afbeelding)
voor als je echt denkt dat je kunt rijden. Een 49cc "motor-fiets" (denkt de 7 er zelf even voor, lijkt het net echt)

Ga nou niet stoer over stoere motoren praten, want daar moet je stoer voor zijn. En je bent pas stoer met een A-papiertje. Die heb je niet dus ben je niet stoer, broekie ... _O-

Of als je allebei wilt .... hier pak aan .. .

full



_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan