Ik ga het wagen..

Fietsie

Die hard MF'er
14 aug 2003
446
121
Ergens in de buurt van Joure
Mocht iemand een waterspoor zien op de route Joure-Heerenveen-Donkerbroek-Haule-Norg-Veendam dan ben ik daar waarschijnlijk voorbij gereden.....

In pak op mijn GTRretje om een 8 poorts switch op te halen waar ik al weken op wacht ;)
 
Mooie van dit weer is dat je in korte broek en sandalen op de motor kan.Bij ongeveer 145 kmh voelt dit perfect.En je zweet dan echt niet.Gewoon eens proberen.
 
Mooie van dit weer is dat je in korte broek en sandalen op de motor kan.Bij ongeveer 145 kmh voelt dit perfect.En je zweet dan echt niet.Gewoon eens proberen.

Zonder weer te willen verzanden in een *sjips, bier* kledingdiscussie ben ik dan van mening dat ik uit mijn ziektenkostenverzekering gemikt zou moeten worden, dus laat ik daar niet aan beginnen :)

IK denk dattut gewoon een lang zweetspoor wordt :)
 
Mocht iemand een waterspoor zien op de route Joure-Heerenveen-Donkerbroek-Haule-Norg-Veendam dan ben ik daar waarschijnlijk voorbij gereden.....

In pak op mijn GTRretje om een 8 poorts switch op te halen waar ik al weken op wacht ;)

Nergens dichterbij een switch te koop? :)
 
Ja eentje die tegen groothandels inkoopsprijs door mijn pa was meegenomen :)

Ben heen maar over de a7 gegaan en terug over de eerder geschetste route, had ik toch nog iets verkoeling....
 
Terug
Bovenaan Onderaan