Ik ga op reis en ik neem mee.... Maar hoe?

Het mag wel, maar ik zou de strijkplank wel op kenteken zetten.

...

Gewoon de motor vol pakken, vriendin ook? en een stukkie gaan rijden voordat je aan de grote race begint. Merk je het vanzelf. De motor zal wat anders rijden, maar met beleid kom je ver. En vergeet je vering niet aan te passen.
Uitkijken op de dijkjes dus :+

Ga volgende maand ook als pakezel rijden, ga inderdaad eerst ook maar ff oefenen voordat er naar Duitsland gereden wordt
 
Laatst bewerkt:
Tja ik gebruik de motor om te VERHUIZEN dan moet er ook wel wat mee! :+ Ik zal die tassen maar bestellen en wat gaan experimenteren.
 
Je vriendin op de trein zetten met een flinke tas. Daarna naar de plaats van bestemming rijden, tent opzetten en je vriendin ophalen van het station.

:o
 
Indien mogelijk vermijd een rugzak, zelfs al is hij nog zo klein.

Ik weet niet hoeveel KM je wil doen maar de wind gaat er altijd kracht op uitoefenen en na enkele dagen ga je dat voelen.

Bovendien zal je regenkledij op de plaatsen waar de banden van je rugzak zitten heel wat minder waterdicht blijken te zijn en tot slot, wat je ook doet, stop er zeker niets hard in :X , dat ga je zelfs bij de meest lullige schuiver voelen.

Fijne reis.
 
Indien mogelijk vermijd een rugzak, zelfs al is hij nog zo klein.

Ik weet niet hoeveel KM je wil doen maar de wind gaat er altijd kracht op uitoefenen en na enkele dagen ga je dat voelen.

Bovendien zal je regenkledij op de plaatsen waar de banden van je rugzak zitten heel wat minder waterdicht blijken te zijn en tot slot, wat je ook doet, stop er zeker niets hard in :X , dat ga je zelfs bij de meest lullige schuiver voelen.

Fijne reis.
Goeie tip, dank je!
 
Als je zon rekje hebt werkt een plunjebaal echt prima. Kost maar 8 euro of zo.
Ik was er erg tevreden mee. Wel ietjes minder mooi misschien...maar wel super

ook minder geschikt voor de wat "sportievere" fiets denk ik. :)


*klik*

 
Laatst bewerkt:
Wij hebben er nooit zo veel problemen mee . Sterker nog ; als wij zoveel spullen te vervoeren hebben dat het niet meer in onze Ford station kan , pakken we gewoon de twee Wings en stoppen al dat spul in de 6 koffers en de twee aanshangwagens . Er kan in die hele optocht namelijk meer bagage als in een stationwagen .... LOL !!
 
Euhm......we hebben even de strijkplank als serogaat motor gebruikt en het zou er nu zo uit komen te zien :?

(Afbeelding)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

Euhm.......mag dit ???????

[me]Do. heeft niet goed genoeg opgelet tijdens zijn theorie lessen :o [/me]

Het totaal gewicht zou komen op een kleine 30 kg voor alleen de bagage :X

Matjes weggooien en een 2 persoons luchtbed kopen, neemt veel minder ruimte in...
Klein pompje erbij die je op je accu aansluit.

Kan je ook een slaapzak wegdoen en vervangen door een bedovertrek, en met zijn 2en onder een slaapzak (je licht op dat luchtbed met bedovertrek, warm genoeg)

En een grote tanktas, past veel rotzooi in....

Ben je wel wat geld kwijt, maar rij je volgens mij een stuk beter...
 
Er zijn zeker beperkingen t.a.v. het gewicht dat je mag meenemen (incl. je eigen gewicht en gewicht van de passagier). Dit is per motor verschillend.
 
Euhm......we hebben even de strijkplank als serogaat motor gebruikt en het zou er nu zo uit komen te zien :?

(Afbeelding)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

Euhm.......mag dit ???????

[me]Do. heeft niet goed genoeg opgelet tijdens zijn theorie lessen :o [/me]

Het totaal gewicht zou komen op een kleine 30 kg voor alleen de bagage :X


Dat slaapmatje zou ik dus echt vervangen door een luchtgewicht luchtbed (800gram)
ding is groot onbenullig en slaapt ook nog eens klote....tis maar een tip *D *D *D
en hoe hou je hem broog tijdens de regen?
 
voorbeeldje:
000_0010.jpg


beetje krap maar goed genoeg, moet alleen iets vinden voor mijn slaapzak die neemt de meeste ruimte in.
 
Wanneer je met z'n 2en wil gaan camperen, moet je creatief zijn met de beschikbare ruimte die je hebt.......Lichtgewicht tent/luchtbedden Slapzakken zie minimale ruimte innemen...zo kun je l aardig ruimte besparen..Ivm begage problemen hebben wij afgelopen 2 jaar besloten om niet te koken....Lekker uiteten en BBQ'en.......

full


Dit jaar gaan we met 2 motoren
 
Wanneer je met z'n 2en wil gaan camperen, moet je creatief zijn met de beschikbare ruimte die je hebt.......Lichtgewicht tent/luchtbedden Slapzakken zie minimale ruimte innemen...zo kun je l aardig ruimte besparen..Ivm begage problemen hebben wij afgelopen 2 jaar besloten om niet te koken....Lekker uiteten en BBQ'en.......

full


Dit jaar gaan we met 2 motoren *D *D *D
 
zorg dat je van die vacuum zakken bij je hebt dan blijft er maar de helft over ik heb 14dagen liggen vechten met een hoofdkussen die dingen kan je in elke campeer winkel krijgen en het is gelijk waterdicht ik ben een hele nacht bezig geweest om het zaakje weer droog te krijgen succes
 
Zo vandaag een generale repetitie gehad en zo komt het er op de motor uit te zien.

motortt.JPG


motortt1.JPG


Zo moet het te doen zijn toch dacht ik zelf O-)
 
zeg Do, hou je er wel rekening mee dat je bagage NIET breder mag zijn dan de totale breedte van de motor....
DWZ van puntje stuur tot puntje stuur....
Da`s de reden dat ik maar een rijdende zijkoffer heb aangeschaft ( lees zijspan)
 
zeg Do, hou je er wel rekening mee dat je bagage NIET breder mag zijn dan de totale breedte van de motor....
DWZ van puntje stuur tot puntje stuur....
Da`s de reden dat ik maar een rijdende zijkoffer heb aangeschaft ( lees zijspan)
Daar heb ik idd rekening mee gehouden.

DSCF0837.JPG


Kan precies als ik het goed heb :X

Oké bijna dan
 
Daar heb ik idd rekening mee gehouden.

(Afbeelding)

Kan precies als ik het goed heb :X

Oké bijna dan


Dat noemen we perspectief,... ;)


Meet het nu eens op, volgens mij is ie een stuk breder je achtertas...

Dan maar een butterfly stuur monteren van een HD ?
 
ik ga met twee vrienden aanstaande zaterdag op weg voor een twee weken durende vakantie in italie.. een soort rondreis.

ik en kawazx-r hebben allebij
van lois het volgende bagaesysteem gekocht.

(Afbeelding)
werkt erg goed. en is niet duur.

Deze set had ik ook gezien en die leek mij wel wat. Maar hoe zit het met de bevestiging van die zijtassen. In de beschrijving staat iets over een montageplaat die je aan het chassis moet bevestigen, maar echt duidelijk wordt het mij niet. Heb je misschien een fotootje van de bevestiging?
 
Terug
Bovenaan Onderaan