Ik ga op reis en ik neem mee...?

Uhh wat dachten we van spulletjes als de motor niet meer rijd????

Bougietje, stukkie benzineslang, ty-reps, twee componenten lijm, 12 volt lampie, stukkie elecktrodraad, duck tape.

Prettige vakantie................. :W :W :W
 
En een fles olie.
Je motor lust misscien wel meer van dat spul dan je denkt......
Regelmatig je peil in de gaten houden voorkomt onaangename en dure verrassingen!

Prettige vankantie :W
 
Typisch geval van motor op de aanhanger vakantie _O- _O-
Nee hoor.
Het past allemaal in een 70 liter rugzak als ik trektochten te voet ga maken dus moet heb op de motor zeker mee kunnen.
Wel is het zo dat ik al 17 jaar trekkings te voet maak dus ik heb alles erg licht gewicht. Vandaar.
Dit is mijn standard paklijst van waaruit ik mijn tochten organiseer.
Ik heb alle klim materialen maar weg gelaten zoals gordel, pikkel en stijgijzers etc.


Peter.
 
Nee hoor.
Het past allemaal in een 70 liter rugzak als ik trektochten te voet ga maken dus moet heb op de motor zeker mee kunnen.
Wel is het zo dat ik al 17 jaar trekkings te voet maak dus ik heb alles erg licht gewicht. Vandaar.
Dit is mijn standard paklijst van waaruit ik mijn tochten organiseer.
Ik heb alle klim materialen maar weg gelaten zoals gordel, pikkel en stijgijzers etc.


Peter.

Ik heb zelf ook een 70ltr Berghaus rugzak, maar hoe neem je die in godsnaam mee op de motor?
 
Laatst bewerkt:
lijkt me echt superirritant met een 70ltr rugzak te rijden! volgens mij rij je dan zo anders dan hoe je normaal zou rijden :? ik hoop t te redden met een bagagerol achterop en een tanktas met belangrijk spul. vriend van me neemt gelukkkig de tent mee, dat scheelt! bovendien is t echt wárm, zo'70lir rugzak met dit weer op je rug! (ben een scoutingmeisje, weet hoe een rugzak is ;) )
 
Ik heb zelf ook een 70ltr Berghaus rugzak, maar hoe neem je die in godsnaam mee op de motor?
Gewoon.

Regenhoes over de heup en schouderbanden doen, dus van de andere kant.
En dan met 2 spanbanden, goed vastmaken op de drager of achterop de buddy.
BTW, ik heb op de motor 3 givi's van 45 liter dus das ook weer geen probleem voor mij.

Peter.
 
Nee hoor.
Het past allemaal in een 70 liter rugzak als ik trektochten te voet ga maken dus moet heb op de motor zeker mee kunnen.
Wel is het zo dat ik al 17 jaar trekkings te voet maak dus ik heb alles erg licht gewicht. Vandaar.
Dit is mijn standard paklijst van waaruit ik mijn tochten organiseer.
Ik heb alle klim materialen maar weg gelaten zoals gordel, pikkel en stijgijzers etc.


Peter.
Dat verklaart een hoop ;)
 
Dat verklaart een hoop ;)
382.gif


383.gif


En dan heb ik nog een hoop weg gelaten.
Heb bv 3 tenten voor verschillende doeleinden, een tarp en nog een hoop grut.
Afhankelijk van wat ik precies ga doen, zoek ik mijn items uit.

Peter.
 
hmhm, en die jongetjes die t hardst roepen dat ze condooms meenemen hebben ze nog in hun portemonnee zitten als ze weer thuis zijn... O-)
 
mijn enig LOOPspullen zijn een paar badslippers om naar het schijthuis te gaan, verder loopt mijn motor prima, dus laat hij al het werk maar doen.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan