ik ga op reis en ik neem mee..

Ik heb nog n opdrachtje in VB6 liggen.. Mocht je je vervelen :+

Mw'och... Nee... Ik ben druk aan het inpakken :) Bovendien ben ik zeker geen VB adept, en heeft de baas liever dat ik backlog op het werk inloop als ik me verveel. En ikzelf ook, want dan kan ik tenminste uren schrijven :)
 
Laatst bewerkt:
Ik ga dit weekend met een totaal andere motor als voorheen (om rouwtechnische redenen) 'oefenen' op de camping van de oldtimerbeurs te Bockhorn..
Zijn hier meer mensen die die kant op gaan?
Ik ben te herkennen aan de easycamp tent en rode jawa 638 (twinsport)met zeeuws-meisje spiegels..
 
Ik ga dit weekend met een totaal andere motor als voorheen (om rouwtechnische redenen) 'oefenen' op de camping van de oldtimerbeurs te Bockhorn..
Zijn hier meer mensen die die kant op gaan?
Ik ben te herkennen aan de easycamp tent en rode jawa 638 (twinsport)met zeeuws-meisje spiegels..

Hmmz, misschien even een los topic openen? De meesten hebben dit topic nou toch wel gezien denk ik.
 
Nee, hot (en soms very hot) 8-) Zie eventueel Vietnam.

Inderdaad, moet behoorlijk 8-) zijn daar. Altijd al een interessant land gevonden, Vietnam. Vroeger als kind wegens de oorlogsfilms, later wegens de sowieso turbulente geschiedenis en opmerkelijke geografie van het land. Maar ik houd niet van loempia's! :N
 
Dat heb ik gedaan in het 'wat is waar te doen'topic, reeds enige tijd ende wijl geleden.. geen enkele reactie.. ;(
 
Dat heb ik gedaan in het 'wat is waar te doen'topic, reeds enige tijd ende wijl geleden.. geen enkele reactie.. ;(

Gewoon nieuw topic in Algemene Motorpraat met de titel "wie wil er mee dit weekend kamperen"?

Misschien wil/kan Zonnestraaltje wel ;)
 
En een kleine stoere motor chick natuurlijk! *O*

Rijbewijs en motor heb ik inderdaad nog niet, is dat nodig voor een motorvakantie dan? :?
precies!! *O*
haha nou als je op motorvakantie gaat, denk ik dat dat wel handig is lijkt mij :$ haha
want zonder een motor + rijbewijs kom je niet ver als je zelf wil rijden :9
 
Gespot!

img6494t.jpg
Hee, die heb ik een paar dagen geleden ook zien rijden O-)

 
Heb niet alles gelezen maar heb je ook aan oordoppen gedacht? Zo'n lange snelwegrit is bijzonder slecht voor je oren.
 
Heb niet alles gelezen maar heb je ook aan oordoppen gedacht? Zo'n lange snelwegrit is bijzonder slecht voor je oren.

Dank voor het meedenken!

Nou, oordoppen had ik niet expliciet aan gedacht bij het maken van mijn lijstje in eerste instantie, maar die zitten altijd in mijn jaszak en in mijn rugzak en in mijn tanktas. (Drie setjes.) Zo had ik in eerste instantie ook niet gedacht aan het vermelden van een zakmes, maar die zit ook altijd in mijn jaszak.

Ik zal het lijstje nog even updaten zo.
 
Inderdaad, moet behoorlijk 8-) zijn daar. Altijd al een interessant land gevonden, Vietnam. Vroeger als kind wegens de oorlogsfilms, later wegens de sowieso turbulente geschiedenis en opmerkelijke geografie van het land. Maar ik houd niet van loempia's! :N

Gewoon hier naar toe komen. Zul je zeker geen spijt van hebben. De loempia's zijn hier trouwens heel anders dan in NL, dus misschien vind je die wel lekker. En er zijn ook een heleboel andere lekkere dingen. Zie de recepten in mijn topic FredVN in "Vietnam"

Ik heb trouwens vandaag in mijn dagelijkse post een link naar dit topic opgenomen met wat hints, hoe er in Vietnam mee om te gaan.
 
Als je reserve handschoenen meeneemt, moet je ook denken aan een reserve-zonnebril.

Waarom? een gewone zonnebril koop je in elke winkel tegenwoordig. Vanaf 5€.
Behalve als het er een op maat gemaakt is natuurlijk ...

Een tweede set handschoenen kan idd handig - comfortabel zijn na een ferme regenvlaag. Anderzijds zijn ze sneller droog van de rijwind als je de natte aanhoudt. Verder zie ik het nut niet in van een reserve set handschoenen. Je doet toch ook geen reserve helm en motorpak/schoenen mee? Je kan ze verliezen ja, maar behalve msch in Lapland Albanie en de FarOer heb je overal in west europa op maximaal een uurtje rijden wel een motorwinkel waar ze handschoenen verkopen.

Reserve contactsleutel, slot en koffersleutels in de napoleonzak van je motorjas vastnaaien, dat is wel handig ja ... en 200€ cash onder het zadel wegstoppen voor het geval je je portefeuille kwijt raakt of zonder cash zit, dat kan ook handig zijn.
 
Gewoon hier naar toe komen. Zul je zeker geen spijt van hebben. De loempia's zijn hier trouwens heel anders dan in NL, dus misschien vind je die wel lekker. En er zijn ook een heleboel andere lekkere dingen. Zie de recepten in mijn topic FredVN in "Vietnam"

Ik heb trouwens vandaag in mijn dagelijkse post een link naar dit topic opgenomen met wat hints, hoe er in Vietnam mee om te gaan.

Ik ga dat topic eens doornemen. Dank voor de tips :)
 
Reserve contactsleutel, slot en koffersleutels in de napoleonzak van je motorjas vastnaaien, dat is wel handig ja ... en 200€ cash onder het zadel wegstoppen voor het geval je je portefeuille kwijt raakt of zonder cash zit, dat kan ook handig zijn.

Dingen vastnaaien in mijn jas? Neuh... Gewoon reservesleutels meenemen in een ander kledingstuk of tas dan je originele sleutels lijkt me toch voldoende.

Moet er sowieso niet aan denken... Sta je ergens een peukie te doen, laat je per ongeluk je sleutels in een put vallen. Dan ben je fijn de lul :P

Mijn cash €€€ zit grotendeels in mijn portemonnee en ga ik daar fijn laten, maar ik heb bijvoorbeeld ook altijd een reserve-briefje van 50 in mijn Givi dashboardtasje zitten. Misschien dat ik ook nog €50 onder mijn zadel gooi. Dan is 't wat verdeeld en raak je iig niet in 1x alles kwijt.
 
een wielerbroek

(makkelijk uitwasbaar, hygienisch, en het zít heerlijk).
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan