Ik ga rijden en ik trek aan..

Leren JTS-combi
Style Martins
Arai Maverick/T Proteine grijs

en anders...

Sinisalo Freestyle pants
Glover Interstate jas (zelfde als uit opsporing verzocht...nee nee, ik ben het niet! echt niet!)
Gearne crosslaarzen
Axo carbon crosshelm
 
Ik heb een Lookwell combi
HJC helm
Sidi laarzen
StyleMartin handschoenen

Ik wil trouwens een nieuwe eendelige racepak kopen, want mijn lookwell is nogal beschadigt, 1* gecrased op Assen, en diverse keren met minibiken,waaronder een highsider (met minibike echt waar!) daarbij flikerde ik voorover van dat ding af, en bleef met mijn been in het stuur hangen, nu zit er een groote scheur in m\'n pak :(
 
op dit moment : *textiele jas (Rev\'it)
*textiele broek (?)
*leger-kisten
*helm (Suomy)
*winterhandschoenen (Rev\'it)

Ik wil heel graag voor de komende zomer een leren combi (waarschijnlijk wordt het een MQP), echte motor-laarzen en leren handschoenen.Maar ja , voorlopig eerst maar eens een nieuwe motor....
 
Die legerkisten, zijn die handig op de motor? (waterdicht enz)

zo ja, dan moet ik binnenkort ook maar een paar gaan halen.
 
Mooi he die Arai RX7RR Doohan Replica. Mooiste helm van dit moment naar mijn smaak.
Mooiste helm naar mijn smaak is de RX7RR Edwards 2.
Is dus mijn volgende helm.
Verder rij ik nu met:

Arai RX7RR4 Black
Dainese K
Alpinestar Web GT
Dainese RR handschoenen
 
Laatst bewerkt:
Als het koud weer is en ik een eind moet rijden, dan gewoon MQP jas en broek (nog steeds zonder wintervoering), een trui eronder welke ook mijn keel bedekt), helm, zomerhandschoenen en uhhh laarzen van uh het merk weet ik niet zo. gekocht op de motorbeurs vorig jaar.

En als ik even snel ergens heen moet in de buurt, gewoon m\'n helm op m\'n kop, handschoenen aan en gassen maar (Dus normale kleding/jas aan).

edit : textiel jas/broek :)
Leren pak komt wel met de R1 ;)
 
Laatst bewerkt:
Koud weer:
Textiel jas van MQP
Gewateerde regenbroek MQP
Sidi laarzen
Grip handschoenen
Tochtmuts
Warm weer:
Leerpak ( replica Yanagawa )
Leren spidi handschoenen
Sidi laarzen
En heb altijd als ik rijd een Ben Bostrom helm op
 
Ik heb ook een Nolan, en die bevalt me PRIMA!

Ik denk dat je het verschil tussen een Nolan en een Arie nooit never merkt bij een crash.

Dat zou de enige GOEDE reden zijn om zo\'n dure helm te kopen...

HEEL misschien bij een extreem zware crash dat de Arie NET iets anders reageert, maar ze zijn alletwee gewoon 100% getest, dus voor de veiligheid maakt het geen bal uit of je nou een Nolan hebt of een Arie.

Enige is dat de Arie lichter is, en mooier (vind ik, maar smaken verschillen).

En voor de mooiheid ga ik ECHT geen 1200 meer betalen...zoveel mooier vind ik ze nou ook weer niet...

Ze moeten een test opstelling maken waarbij je de geluids hinder kan testen bij hogere snelheden..

Dan had ik de Arai helm ook niet gekocht..
Denk je \"ik koop een RX7 van Arai, vast een stille helm voor dat geld\" ,val je mooi door de mand. Ik heb nog nooit zo\'n lawaai ding op me kop gehad... Dus als je voor 1800 piek zo\'n helm koop reken er dan vast 150 piek oordoppen bij :P
 
Ze moeten een test opstelling maken waarbij je de geluids hinder kan testen bij hogere snelheden..

Dan had ik de Arai helm ook niet gekocht..
Denk je \"ik koop een RX7 van Arai, vast een stille helm voor dat geld\" ,val je mooi door de mand. Ik heb nog nooit zo\'n lawaai ding op me kop gehad... Dus als je voor 1800 piek zo\'n helm koop reken er dan vast 150 piek oordoppen bij :P

Dat heet nou marketing! :)
 
Mooi weer rustig rijdend:

Meindel slofjes
spijkerbroek
niergordel (heerlijke steun)
Leren motorjack
T-shirt eronder
colletje
Arai kevin Schwants replica 1991 8-)

Bij sportief en verder: ipv spijkerbroek dus de leren broek vastgerits aan de jas.

Vraagje? hoe lang gaan helmen over het algemeen mee? (ik ben nog niet gecrasched en erg zuinig op de arai)

Ciao
 
Mooi he die Arai RX7RR Doohan Replica. Mooiste helm van dit moment naar mijn smaak.

Een Arai Doohan replica zou ik persoonlijk never nooit niet kopen, niet omdat het design me niet aanstaat ofzo, maar omdat ik Doohan een ongeloofelijke lul vind! :j
En er rijden overgens zoveel mensen rond met zo\'n f*cking Doohan replica :(
 
Vraagje? hoe lang gaan helmen over het algemeen mee? (ik ben nog niet gecrasched en erg zuinig op de arai)

Ciao

wat mij ooit is verteld dat een helm na 4 jaar dient vervangen te worden ivm veroudering en inwerking van uitlaatgassen en UV stralen van de zon.
of als de helm ook maar 1 keer is gevallen zelfs als je hem hebt laten vallen per ongeluk.
 
Handgestikt topje uit micro-vezel gecombineerd met dito slip met slurfje, daarover een lila mantelpakje afgezet met handgesorteerde IJselmeerparels, handtasje van muggenleer met hang- en sluitwerk uit Cambodiaans edelstaal vervaardigd. Hoogsluitende gummi rijglaarsjes met veters gevlochten van apenschaamhaar en hakken van Schots kurk. Handschoenen uitgevoerd in blindgeselecteerd schapendarm met door Tsjechische sexslavinnen handgenaaide beschermers uit schildpaddenvoorhuid.

Deze combinatie gebruik ik het hele jaar door en ik kan het iedereen aanraden.
 
Die legerkisten, zijn die handig op de motor? (waterdicht enz)

Ik heb jarenlang op kisten gelopen: ze zijn waterdicht en lopen lekker.
Nadeel op de motor: ze hebben VETERS en daar kunnen een aantal mensen hier op het forum je mooie verhalen vertellen |( |( |( |(

Doe mij maar laarzen!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb jarenlang op kisten gelopen: ze zijn waterdicht en lopen lekker.
Nadeel op de motor: ze hebben VETERS en daar kunnen een aantal mensen hier op het forum je mooie verhalen vertellen |( |( |( |(

Ze zijn wel waterdicht, maar als je net als ik in de stromende regen rondrijd in een spijkerbroekje, dan loopt het water zo je kisten in. En dan zitten ze helemaal niet meer zo lekker.
Daarom goede waterdichte/vaste broek en een paar laarzen voor mij als ik de poen heb.
 
Ze zijn wel waterdicht, maar als je net als ik in de stromende regen rondrijd in een spijkerbroekje, dan loopt het water zo je kisten in. En dan zitten ze helemaal niet meer zo lekker.
Daarom goede waterdichte/vaste broek en een paar laarzen voor mij als ik de poen heb.

Met een MQP broek en kisten blijf ik lekker droog. Je moet alleen je veters netjes in je schoen proppen zodat je niet op je muil pleurt bij het stoplicht of benzinestation :P
Voordeel van kisten is dat ik niet een extra paar schoenen hoef mee te nemen naar m\'n werk.
 
Handgestikt topje uit micro-vezel gecombineerd met dito slip met slurfje, daarover een lila mantelpakje afgezet met handgesorteerde IJselmeerparels, handtasje van muggenleer met hang- en sluitwerk uit Cambodiaans edelstaal vervaardigd. Hoogsluitende gummi rijglaarsjes met veters gevlochten van apenschaamhaar en hakken van Schots kurk. Handschoenen uitgevoerd in blindgeselecteerd schapendarm met door Tsjechische sexslavinnen handgenaaide beschermers uit schildpaddenvoorhuid.

Deze combinatie gebruik ik het hele jaar door en ik kan het iedereen aanraden.

BWHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA .... :} :} :} :} :} :} :}

Dat noem ik nou een goed gevoel voor humor :)
 
Ik ga rijden en ik trek aan:
Toermotor starterskit bestaande uit:
[*]MQP Speedster jas (textiel)
[*]Motoline textiel / leer broek
[*]Leren laarzen
[*]Nolan N100 systeemhelm
[*]Comfoor oordoppen
[*]Macna zomer- of winterhandschoenen
[*]relaxte trainingsbroek voor onder de Motoline
[*]coltrui met hoge col voor onder de jas
[*]als het echt koud wordt een extra paar sokken in de laarzen.
 
Ik heb een textiel vest van Richa
laarzen van Sidi
en net handschoenen en een niergordel gekocht van MQP
 
Laatst bewerkt:
Die legerkisten, zijn die handig op de motor? (waterdicht enz)

zo ja, dan moet ik binnenkort ook maar een paar gaan halen.

Legerkisten zijn inderdaad wel handig op demotor, redelijk lang waterdicht (dwz, je moet geen dag in de zeikende regen rijden)... Ik heb ze ook altijd aan op de motor, behalve in de zomer, dan heb ik mijn Leren combi aan van IXS en mijn laarzen van SIDI.

Ik zie trouwens dat bijna niemand over gehoorbescherming praat terwijl dat toch redelijk belangrijk schijnt te zijn als je motor rijd...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan