Ik ga stoppen met sm

  • Onderwerp starter Anoniempje327
  • Startdatum
A

Anoniempje327

Guest
Omdat ik bijna niet meer rijdt op mijn sm en ik wel iedere week minstens een keer ga trial rijden ga ik mijn ktm520 inruilen op een nieuwe trialmotor.
Ik krijg ongeveer 6000 euro terug voor mijn 520 maar als ik niets inruil krijg ik nog wat korting.
Als er iemand interesse heeft kan hij mijn motor kopen voor 6000 euro
Hij is van 2002, heeft gouden excel velgen en een fp uitlaatdemper.
 
Andere foto heb ik nog niet
full
 
Succes met de verkoop v.d.v. Staat ie ook al op marktplaats??












Begint net het SM rijden op te komen, moet meneer weer zonodig trail gaan rijden ;) ;) ;)

Zal ff in de crew gooien of we daar een subforum voor kunnen openen O-)
 
Succes met de verkoop v.d.v. Staat ie ook al op marktplaats??
Ik kan er niet echt de moeite voor nemen.
Ik kan hem al voor 6000 euro inruilen.
Als ik hem zo kan verkopen dan krijg ik 300 euro korting.
Als er iemand een goeie ktm zoekt dan is de mijne een goede keus.

Ik vind sm nog steeds erg mooi, maar ik moet helaas keuzes maken. ik heb nu meer hobby's dan tijd (en geld)









Begint net het SM rijden op te komen, moet meneer weer zonodig trail gaan rijden ;) ;) ;)

Zal ff in de crew gooien of we daar een subforum voor kunnen openen O-)
 
Ik stop niet met sm omdat het minder leuk zou zijn dan trial.
Ik kies voor trial omdat ik dat 2 keer in de week kan gaan doen op een terrein ongeveer 20km van mij vandaan.
Als het nog steeds mogelijk was om bv in veldhoven te rijden dan zou ik er niet over denken. Kortom, met trial zijn er veel meer mogelijkheden
 
IK heb een nieuwe trialmotor besteld en mijn 520 ingeruild
Als het goed is heb ik hem in julie/augustus.
Ik heb nu ook een pak en een helm over.
En ook nog een paar setjes regenbanden.
 
Wat is de maat van het pak? en is hij lekker beschadigd door vallen en dus goedkoop? :)
Het pak is maat 54 en er is nog nooit mee gevallen en heeft dus niks geleden.
zie de eerder geplaatste foto
 
IK krijg nogal wat korting als ik hem niet inruil.
Daarom mag hij nu weg voor 5900 euro.
OP deze manier houd ik er ook nog een klein beetje aan over.
Ik denk niet dat je ergens anders voor dat geld zo'n motor koopt.
 
IK krijg nogal wat korting als ik hem niet inruil.
Daarom mag hij nu weg voor 5900 euro.
OP deze manier houd ik er ook nog een klein beetje aan over.
Ik denk niet dat je ergens anders voor dat geld zo'n motor koopt.

??? En op de vorige pagina kreeg je er nog 6 voor bij inruil. Dat vond ik al een hele hoop geld.

Je was zeker vergeten de echte inruilprijs te berekenen?

echte inruilprijs = prijs zonder inruil - bij te betalen bedrag bij inruil
 
??? En op de vorige pagina kreeg je er nog 6 voor bij inruil. Dat vond ik al een hele hoop geld.

Je was zeker vergeten de echte inruilprijs te berekenen?

echte inruilprijs = prijs zonder inruil - bij te betalen bedrag bij inruil
De nieuwe motor kost (zonder inruil) 5710 euro. Ik krijg er een achterdemper bij van zo'n 380 euro en nog wat andere dingen voor zo'n 100 euro. Ik krijg dus ongeveer 6200 euro terug, maar als ik niks inruil krijg ik 400euro korting.
Dit houd dus in dat ik uiteindelijk 5800euro terug krijg.
Als er iemnd 5900euro voor over heeft dan heb ik 100euro bespaart en de koper heeft een goede motor voor een zeer aantrekelijke prijs. De prijzen die ze voor een vergelijkbare motor vragen is zeker 6500 euro.
 
De nieuwe motor kost (zonder inruil) 5710 euro. Ik krijg er een achterdemper bij van zo'n 380 euro en nog wat andere dingen voor zo'n 100 euro. Ik krijg dus ongeveer 6200 euro terug, maar als ik niks inruil krijg ik 400euro korting.
Dit houd dus in dat ik uiteindelijk 5800euro terug krijg.
Als er iemnd 5900euro voor over heeft dan heb ik 100euro bespaart en de koper heeft een goede motor voor een zeer aantrekelijke prijs. De prijzen die ze voor een vergelijkbare motor vragen is zeker 6500 euro.

Vragen wel ja, maar er zijn er maar weinig die krijgen wat ze vragen. Als je inderdaad 5800 inruil krijgt, dan zou bij mij de kogel snel door de kerk zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan