Ik ga toeren en ik raak kwijt..... :(

Waarom overkomt dit me toch ??

  • (geboren ? ) Pechvogel !!!!

    Stemmen: 12 15,8%
  • Geen MF-sticker noch bijdrage voor de nieuwe server geleverd

    Stemmen: 5 6,6%
  • ah man, je kan gewoon niet met dat ding overweg en/of je rij

    Stemmen: 59 77,6%

  • Totaal aantal stemmers
    76
@ GodfatheR1,
ooit al eens van de rustige hobby vissen gehoord? Ik denk dat dat iets meer voor jou wegelegd is, telkens je gaat rijden maak je iets mee wat een andere zelden of nooit meemaakt. :X

Brother Louie, I know I know :X

Maar ik laat me gvd niet kisten... niet bij de brokken blijven zitten, maar oplappen en verder doen :)

( en als ik zou gaan vissen kan mijn visbak ook het water in pleuren, mijn vislijn verstrengeld geraken in het struikgewas achter me, mijn vingertoppen weggevreten worden omdat ik vleesetende maden meeheb en ga zo maar door ... ) :+

en ZO zelden is het toch allemaal niet hoor als ik het forum hier lees. Het een en ander zal ook wel verband houden : slotje achteraan dat door het kapotte kontje de buddy niet meer goed liet vastklikken en dat die daardoor is gaan vliegen, enz.
 
Of enthousiast op uw vis-krukje springen, omkieperen en met krukje en al in de vijver donderen :9 met een beetje geluk vaart er dan ook nog een speedboat over uw koppeke :)

't Zou mij in ieder geval niet verwonderen moest GIJ dat tegenkomen :+
 
Of enthousiast op uw vis-krukje springen, omkieperen en met krukje en al in de vijver donderen :9 met een beetje geluk vaart er dan ook nog een speedboat over uw koppeke :)

't Zou mij in ieder geval niet verwonderen moest GIJ dat tegenkomen :+

LOL :}

Mij zou het ook al niet meer verwonderen. Maar kom, heb rustig kunnen nadenken, van't weekend trek ik naar superbikecity en kijk wat ze me voorstellen.
Het wordt een racekuip waarin ik de originele lichten waarschijnlijk ga laten verwerken, vind die snuit van de R1 zooo ontzettend mooi hé :)
Voor de rest zie ik wel nog wat ze voorstellen.
Enne in augustus ga'k toch maar die circuitdaagjes boeken ( en mijn oude kuipdelen er dan op steken! ) om daar de techniek nog wat goed bij te schaven.
 
Oh my Godfather,
Weet je wat echt pech is in jou geval....Je spreekt geen Duits.
Het is misschien beter dat je eerst met je motor oefent alvorens met de vrouwen. Hiermee crashen kan veel pijnlijker zijn.

Ik wens je in ieder geval nog veel veilig rijplezier en zeker niet opgeven!
 
amai
gij hebt ook geen geluk
nie opgeven zou ik zeggen
da kan toch nie altijd tegen blijven slagen he

denk ik zo ook :)
alvast bedankt voor het "hart-onder-de-riem-steken" :)

zaterdag gaat hij binnen voor een check-up en vraag ik een prijs aan voor racekuipen
 
Oh my Godfather,
Weet je wat echt pech is in jou geval....Je spreekt geen Duits.

:} :} :} :} ZX6R_duo (btw dat was mijn vorige fietsje, model 2002, in't blauw-wit, zoals ze die in NL met de massa verkochten en voor BE waren er maar een stuk of 10 geïmporteerd :( )

Het is misschien beter dat je eerst met je motor oefent alvorens met de vrouwen. Hiermee crashen kan veel pijnlijker zijn.

Ik wens je in ieder geval nog veel veilig rijplezier en zeker niet opgeven!

da noem ik nu eens een topreactie, thx man !!!! :)

voor jou ook nog veel veilige km's hé !
 
Op maandag 14 juli 2003 18:27 schreef GodfatheR1 het volgende:Enne in augustus ga'k toch maar die circuitdaagjes boeken ( en mijn oude kuipdelen er dan op steken! ) om daar de techniek nog wat goed bij te schaven.
Geef je wel ff de circuits en data door hier? En dat schaven dat gaat u nu toch al goed af :P
 
Yow Roger,

Ge hebt echt wel veel pech zenne. Hopelijk hebt ge nu genoeg pech gehad voor de komende 5 jaar he. Seg voor racekuipen kan ik wel super prijs krijgen ook. Ge belt me maar eens ben nu toch terug in Belgie...
 
We kunnen je slechts verwijten dat je enthousiast bent..
Je achterband toont sporen dat je goed rijdt 8-) en het is zoals alles al doende leert men helaas is dit voor jou met veel pech . Dat de andere denken dat je rijdt als een dweil is onzin ! Keep on riding boy!
 
We kunnen je slechts verwijten dat je enthousiast bent..
Je achterband toont sporen dat je goed rijdt 8-) en het is zoals alles al doende leert men helaas is dit voor jou met veel pech . Dat de andere denken dat je rijdt als een dweil is onzin ! Keep on riding boy!

Thx Gunther !!!! :} :} :}
Enne...welkom op MF hé. Nu gaat ge naar goede gewoonte een topic moeten openen waarin ge uzelf en uw R-eendtje voorstelt ( met pics - van de R1 dan wel te verstaan :p ) ;)
 
1 maand en 3 weken? en dan dit allemaal te hebben meegemaakt....ongekend...

ik heb er gewoon 4 woorden voor:
"je hebt een kutleven" daar doe je helemaal niks...je bent niet geboren voor het geluk ...dus als ik jou was zou ik je motor gewoon verkopen en achter de ramen oud worden....oja en vergeet je geranium niet op het vensterbankje neer te zetten...dat maakt het helemaal af...

gewoon dubbel ongekend!
 
1 maand en 3 weken? en dan dit allemaal te hebben meegemaakt....ongekend...

ik heb er gewoon 4 woorden voor:
"je hebt een kutleven" daar doe je helemaal niks...je bent niet geboren voor het geluk ...dus als ik jou was zou ik je motor gewoon verkopen en achter de ramen oud worden....oja en vergeet je geranium niet op het vensterbankje neer te zetten...dat maakt het helemaal af...

gewoon dubbel ongekend!

Hahah ik lach me kapot !

ik heb er gewoon 4 woorden voor:
meeeh meeh meheheh meehhhhh

Had je nu ook eens écht wol, dan was je nog maatschappelijk nuttig ook
 
Hey Chris,

Nah, hij is wél prachtig maar prijzig & in September ga je aan de mijne van de schade niks meer zien.
Racekuip zal erop zitten ( met uitsparing voor de koplampen ), blutsje uit de tank & tank bijgespoten, seatcoverke in't juiste kleur, racekuipen zoals de originele kuipen bespoten & bestickerd :-) ... 't komt nog allemaal goed ;)
 
En komt het met uw portemonaie ook goed of valt het wat mee :9

ja ze, 420€ uiteindelijk voor de racekuip, 50€ voor 2 valblokken, 350€ voor WP stuurdemper.
Spuitkosten wist hij me nog niet te zeggen, daar het toch wel dure verf is om die originele kleuren na te spuiten op de racekuipen....maar dat gaat toch maar in september kunnen gebeuren.
 
Ik dacht het al: Leeftijd!!! En ja hoor, Geboortedatum 1982.

Het komt wel goed met je.....verstand erbij houden, vooruitdenken en motorbeheersing
 
Terug
Bovenaan Onderaan