Ik ga trouwen, nu nog een mooi trouw-span..

KiloSjon

Die hard MF'er
2 sep 2002
382
0
Baarn
21 augustus is voor ons de grote dag, dan gaat ik trouwen met mijn Hawk-Ellen en stappen we samen in het huwelijksbootje... Maar omdat we niet zo van bootjes houden, maar wel van motoren, is het plan om de dag in een zijspan te trouwen. Nou ga ik 16 augustus al wel een zijspancursus volgen, maar ik heb voor de 21e nog geen span kunnen regelen. (behalve de les span)

Is er iemand die bereid is zijn span voor een dag te verhuren? Het gaat om een ritje van baarn - hilversum - baarn - lage vuursche. Er staat uiteraard een vergoeding tegenover en het is van 10:30 tot +/- 15:30... Eeuwige roem (en een plaats van je zijspan op onze trouwfoto's) zal je deel zijn... :+

We zijn eigenlijk op zoek naar een oude BMW met zo'n torpedo of andere klassieke bak of een Ural (in goede staat) of Guzzi. Een mooi legerspan oid kan ook wel. Een meer moderne variant heeft niet echt onze voorkeur, aangezien het toch een bijzondere dag is O-)

Lijkt het je leuk, laat het even weten, dan kunnen we zien of onze ideeen passen...

:] KiloSjon
 
Ik hoop dat je iemand vind, mijn Motor is te jong anders hat ik Jullie wel gereden
maar mijn Span aan iemand uitlenen die net een 3 uur durende
Cursus heefd gevolgt zit er niet in.
 
Wat is er mis met Trouwen in een modern Span??
Zo zijn wij getrouwd.
full
 
16 augustus???????????

Was idd een "Slip of the Finger", ik bedoel natuurlijk 12 augustus!... 8-) (16 augustus is weer om een heel andere reden een bijzondere dag, dan trouwen we nl voor de burgerlijke stand, maar dat gaat gewoon op de fiets...)

Thanks so far voor de reacties, ik weet dat het veel gevraagd is en dat het een long shot is, maar je kan nooit weten... *D

KiloSjon
 
Was idd een "Slip of the Finger", ik bedoel natuurlijk 12 augustus!... 8-) (16 augustus is weer om een heel andere reden een bijzondere dag, dan trouwen we nl voor de burgerlijke stand, maar dat gaat gewoon op de fiets...)

Thanks so far voor de reacties, ik weet dat het veel gevraagd is en dat het een long shot is, maar je kan nooit weten... *D

KiloSjon

Als je geen Span kunt vinden dat oud genoeg is, wil ik
Jullie best rijden hoor ;)
 
Die lelijke Vent was ook nog Getuige, en mijn Span was toen net Stuk!

het spijt me dat ik de arme getuige beledigd heb '(
ik was in de veronderstelling dat je het zelf was en probeerde een rotgrapje te maken. |(
nu zal ik je in ieder geval herkennen als ik je tegenkom :X :X :X :X
 
het spijt me dat ik de arme getuige beledigd heb '(
ik was in de veronderstelling dat je het zelf was en probeerde een rotgrapje te maken. |(
nu zal ik je in ieder geval herkennen als ik je tegenkom :X :X :X :X

Ik denk niet dat die hier leest, en anders zit die er niet mee, denk ik zo!
 
Terug
Bovenaan Onderaan