Ik ga ze missen :(

Mario

Die hard MF'er
22 aug 2001
361
0
Turnhout
Wel beste m-f'ers, mijn beurt om voor enkele weken afscheid te nemen, wegens vakantie in Brazilië.

Dat betekent dus enkele weken geen forum, maar vooral enkele weken geen motorfiets. Ben al half ziek van het idee alleen al.

Maar het vooruitzicht goede vrienden en familie nogmaals te kunnen ontmoeten na ettelijke jaren maakt veel goed, evenals de ongeëvenaarde Braziliaanse joie de vivre.

Tot half juli zou ik zo zeggen, nog vele kilometers enne hou haar recht ;) .
 
Valt er daar niets te huren???

Misschien niet... In Zuid-Frankrijk kennen ze het iig niet.. :( :( :(
 
Mooi weer, lekker meiden, prachrige stranden.
Pffff genieten.

Gewoon een motortje huren.

Veel plezier iig

[me]Beert gaat over 2 weken voor een maandje m-f verlaten[/me]
 
Veel plezier, en euh ga je daar ook nog een beetje braziliaanse samba-muziek maken. Waar ga je naar toe in Brazilie?
 
Veel plezier, en euh ga je daar ook nog een beetje braziliaanse samba-muziek maken. Waar ga je naar toe in Brazilie?

Salvador da Bahia (het mooiste carnaval van Brazilië, beter dan dat van Rio) en Curitiba (hoofdstad van de zuidelijke staat Paraná). Hopelijk spelen èn winnen ze de finale van de wereldbeker voetbal. Wordt feest dan daar :) .

En bedankt allen :) .
 
Heel veel plezier in het land van de
misc[3].gif
!!

hasta lavista baby.... :)

prettige vakantie

Ben jaloers op je...
Moet verhuizen deze vakantie :(

Dat heb ik vorig jaar gedaan |( :( SUC6
thumbsup.gif
 
Wel beste m-f'ers, mijn beurt om voor enkele weken afscheid te nemen, wegens vakantie in Brazilië.

Dat betekent dus enkele weken geen forum, maar vooral enkele weken geen motorfiets. Ben al half ziek van het idee alleen al.

Maar het vooruitzicht goede vrienden en familie nogmaals te kunnen ontmoeten na ettelijke jaren maakt veel goed, evenals de ongeëvenaarde Braziliaanse joie de vivre.

Tot half juli zou ik zo zeggen, nog vele kilometers enne hou haar recht ;) .

VETTE pech voor je dat je je motor moet missen, maar toch heel veel plecier met je vrienden en familie '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan