Ik HAAT amateurs

bultie

MF veteraan
17 sep 2002
9.407
4.397
amsterdam
zeker als het dieven zijn. Maken de boel alleen maar stuk.

Kom vanochtend vrolijk bij me motor, zie ik dat de draden van me contactslot stuk getrokken zijn. Als ze nou (*#(&%($#@* me motor stelen heb ik er bijna minder moeite mee. Nu zit ik met een motor die ik niet kan starten. Zoals ik zei: IK HAAT AMATEURS.
Ben beetje pislink vandaag met dit mooie weer met de auto gemoeten ;(


zo.. dat lucht op.. nu maar es verzinnen hoe ik het ga oplossen (het starten dus). Als iemand suggesties heeft, ik sta ervoor open.


UPDATE:

goed.. na de afgelopen ervaring ben ik dus vandaag 1 motor lichter. Het waren dus geen amateurs, maar profs die vanavond me motor gejat hebben ;( ;(
Iemand die nog een groene zx9r met akra en MF sticker tegenkomt met kenteken MBJZ45 --> rij maar plat!!!! :(
 
Laatst bewerkt:
gewoon de goede draadjes aan elkaar knoppen en de startknop induwen ;)

Maar lekker hoor B|
Dat ze hem dan meenemen, daar is ie waarschijnlijk voor verzekerd. Dit kost je alleen maar irritatie en geld B|
 
Als je contact slot nog heel is, stroomloopschema zoeken van je fiets??
en draden weer vastzetten dan, beetje solderen, krimpkousjes gebruiken, etc...
echt shit voor je! succes met de reparatie!!!
 
ok.. zal de draadjes inderdaad graag weer aan elkaar knopen.. zit iets meer moeilijkheidsgraad aan vast.
Draden zijn precies stuk getrokken waar ze het frame in gaan.. kan de uiteinden dus niet eens zien van de ene kant. Zal waarschijnlijk eea moeten demonteren en hopen dat ik er dan bij kan. En ff hopen dat de startblokkering dan niet vervelend gaat doen :)
 
Ik zou iig eerst ff de accu los halen voordat je ook nog kortsluiting krijgt... :S:S

Dat wordt dus de draden verlengen op een eerder punt, onder de tank bv maar ja dan moet de hele boel los :S wat een eikels zeg!!
 
Amateurs bouwden de Ark van Noah....proffessionals bouwden de Titanic.....
en welke is er niet gezonken.... :P

Zulke eikels heb je dus rondlopen , die het blijkbaar leuk vinden om andermans eigendom te vernielen.Ik denk dat ze de motor niet eens wilden jatten maar gewoon wat kapot moesten maken.
Zielige types...
 
Daarvoor zijn het amateurs. Een pro weet wat ie lostrekt en maakt zo min mogelijk schade omdat het doorverkoop moeilijk maakt. Joyriders hebben die motieven niet...
 
Daarvoor zijn het amateurs. Een pro weet wat ie lostrekt en maakt zo min mogelijk schade omdat het doorverkoop moeilijk maakt. Joyriders hebben die motieven niet...

pcies... liever helemaal geen geknoei met mijn motor, maar dit amateurische gepruts pisses me off big time...
 
gewoon de goede draadjes aan elkaar knoppen en de startknop induwen ;)

Maar lekker hoor B|
Dat ze hem dan meenemen, daar is ie waarschijnlijk voor verzekerd. Dit kost je alleen maar irritatie en geld B|
Vlgs mij alsie voor diefstal verzekerd is, dan toch ook voor braakschade :? :?
Dacht dat wel in de meeste clausules stond. . . :X

maarre tsja dit is natuurlijk K*T, maar hij staat er nog. Als het pro's geweest waren niet...
 
was het geen boze buurman die er niet van houd 's ochtends wakker gebruld te worden door een moto, je zou niet de eerste zijn ....
 
de kosten zijn het probleem niet echt waarschlijnlijk.. gewoon kut werk om de draadjes weer bij elkaar te krijgen, terwijl ik gewoon op de motor naar het werk wou vandaag...
 
Toch een beetje rare reactie Blitze.

Heb ook eens het plezier gehad dat ze het nodig gevonden hadden om gewoon de kabels over te knippen.

(Was zelfs geen poging tot jatten, gewoon knip, a.u.b., dank u wel. Hij stond dan ook nog eens geeneens thuis voor de deur dus kon ik vervoer om 20.00u ook nog even beginnen regelen :( )
 
Belachelijke zaak,
Ben ik ook erg bang voor.

Alle kwetsbare delen zitten aan de buitenkant, stel je voor dat ze met een sleutel langs je toerentellerglasje gaan

'( |( :( aaargh vreselijk
 
Toch een beetje rare reactie Blitze.

Heb ook eens het plezier gehad dat ze het nodig gevonden hadden om gewoon de kabels over te knippen.

(Was zelfs geen poging tot jatten, gewoon knip, a.u.b., dank u wel. Hij stond dan ook nog eens geeneens thuis voor de deur dus kon ik vervoer om 20.00u ook nog even beginnen regelen :( )
In dit geval wilden ze 'em klaarblijkeblijk stelen en was het geen daad van vandalisme. En dan vindt jij het raar van mij dat ik vind dattie niet zo moet janken omdattie z'n motor nog heeft? Denk dat je wel een stuk zuurder zou zijn als je motor pleite is. En daar kan ik over meepraten, want je krijgt lang niet terug wat je motor waard was. Dan vernieuw ik liever een startkabeltje. Dan vindt je mij maar raar. Kan 't ook niet helpen dat ik liever relatieveer aan een ergere daad.
 
als je geld van de verzekering wilt krijgen zet je hem maar hier in de garage en geef je hem als gestolen op jij geld ik onderdelen

maar het is wel zwaar klote
 
Terug
Bovenaan Onderaan