Ik HAAT amateurs

zeker als het dieven zijn. Maken de boel alleen maar stuk.

Kom vanochtend vrolijk bij me motor, zie ik dat de draden van me contactslot stuk getrokken zijn. Als ze nou (*#(&%($#@* me motor stelen heb ik er bijna minder moeite mee. Nu zit ik met een motor die ik niet kan starten. Zoals ik zei: IK HAAT AMATEURS.
Ben beetje pislink vandaag met dit mooie weer met de auto gemoeten ;(


zo.. dat lucht op.. nu maar es verzinnen hoe ik het ga oplossen (het starten dus). Als iemand suggesties heeft, ik sta ervoor open.

Balen voor je man. Ik heb het ook vaak gezien toen ik nog in een autozaak werkte. Een amateur haalt je radio er met een schroevedraaier uit, hij hakt in het dashboard in om de radio eruit te krijgen en trek/scheurt/knipt de kabels los. En een proffesional investeerd gewoon in een paar bijpassende sleuteltjes die gewoon te krijgen zijn in een autozaak en haalt em er gewoon zonder schade uit en is waarschijnlijk ook nog sneller.

Het is altijd flink balen natuurlijk, maar als mijn motor of auto slachtoffer zou worden van een dief dan liever van een proffesional dan van een amateur (vaak een junk).
 
In dit geval wilden ze 'em klaarblijkeblijk stelen en was het geen daad van vandalisme. En dan vindt jij het raar van mij dat ik vind dattie niet zo moet janken omdattie z'n motor nog heeft? Denk dat je wel een stuk zuurder zou zijn als je motor pleite is. En daar kan ik over meepraten, want je krijgt lang niet terug wat je motor waard was. Dan vernieuw ik liever een startkabeltje. Dan vindt je mij maar raar. Kan 't ook niet helpen dat ik liever relatieveer aan een ergere daad.

Ja, OK, klopt (weet dat ze je een motor hebben gejat) maar neemt niet weg dat het klote blijft voor hem.

(Heb overigens gezegd dat ik je reactie raar vond, niet jezelf)
 
ja das wel naaie.

succes met de verzekering dude...

Maar ff eerlijk, wat vond je nou erger, de ervaring van 2 weken terug, of dit?

hmm... ff denken ...
2 weken terug, wou ik naar me werk.. ging niet door, was dus flink balen
nu, morgen (straks) dagje circuit op zandvoort gepland... gaat niet door, zuigt toch wel tikkie meer :(
 
Je kan bijna zeggen dat je nu je zin hebt? :X


Maar is wel kut dude...beste ermee.
 
dit is dus echt klote zeg

dat je hem kwijt bent

ze moeten echt van andermans spullen afblijven :(
 
Het gaat hard de laatste maand :( Succes met de afwikkeling.
Ik begin ook steeds banger te worden (staat voor de deur).
 
Terug
Bovenaan Onderaan