ik haat grote oto's

DUC-zilla

Die hard MF'er
25 okt 2001
424
0
onbekend
lekker op vakantie in noorwegen, alleen een weekje te vroeg,hoezo??
nou omdat ik het zo nodig vondt een chevrolet tahoe van zijn plaats te drukken met mijn voorwiel, wat overigens niet gelukt is, wat dan wel wel gelukt is, is mijn spatbord van mijn motor af te rijden(+zigzag krassen over de hele lengte), 2 deuken in mijn tank te maken, voetstep af te breken, 1 van mijn net nieuwe spiegels aan barrels en mijn remhendel en uitlaat te beschadigen.
persoonlijke schade is alleen mijn middenhandsbeentje van mijn rechter pink te breken dat ik dus gelukkig 3 weken met gips mag lopen, hoer a.

hoe het gebeurt is?? nou gewoon lekker in je bocht zitten en dan terwijl je er bijna uitkomt, ineens allemaal stilstaande oto's op je rijbaan vinden, en remspoor van een metertje of 4, van het voorwiel en krak tegen zo een vette chevy.

wel weer 3 weken vakantie, maar geen motortje meer, staat voorlopig nog in noorwegen, tot ie door de anwb gehaald wordt.

al met al flink balen dus van het gips, maar nog veel meer van mijn monstertje die eenzaam in noorwegen staat met schade, helemaal alleen ;( ;( ;( ;(
 
eh.. Ben je er niet in of na een onoverzichtelijke bocht zelf tegenaangereden |(

Sterkte ermee...
 
eh.. Ben je er niet in of na een onoverzichtelijke bocht zelf tegenaangereden |(

Sterkte ermee...

Daar komt het wel op neer denk ik. Auto was nog niet groot genoeg anders had hij hem wel gezien. ;)

Maar het blijft klote.
 
Terug
Bovenaan Onderaan