Ik haat motormuizen!

7 jul 2005
111
0
Assen
Lekker voor niets aan het werk geweest, morgen ook :( :(

Draai na het werk bij Vries de snelweg op richting Assen, Mooie oprit,effe lekker doortrekken waarna ik op m'n teller kijk, 220km/uur. Gas gelijk weer los en verder tuffen met zo'n 140km/uur. Niets aan de hand...Dit alles over nog geen kilometer.

Kijk vervolgens in m'n spiegel, zit er een motormuis achter me. Haalt me rustig in en rijd eerst bij me weg, vervolgens laat hij zich weer terugzakken en bij Assen Noord aangekomen gebaart hij dat ik hem moet volgen -O-

Hij beweert dat toen ik de snelweg opdraaide hij 180 reed en ik nog bij hem weg liep. Maar omdat we motorrijders onder elkaar zijn "matst" hij me in plaats van het rijbewijs te moeten inleveren krijg ik de maximale bekeuring zonder aantekening, 160km/uur. Dus 40 te hard= 170,- euro :( |(

Ik zeg tegen hem dat mijn aktie in totaal nog geen km geduurt heeft en of hij mij op deze manier een bekeuring mag geven?!
Hij beweert van wel omdat hij hij 180km/uur reed en ik duidelijk bij hem wegliep.

Moeten ze niet over zoveel meter een gemiddelde van je snelheid nemen en je van daaruit een bekeuring geven? Dit is toch gokwerk van hem?
Bezwaar aantekenen had vogens hem weinig zin B| :(
 
full
 
Lekker voor niets aan het werk geweest, morgen ook :( :(

Draai na het werk bij Vries de snelweg op richting Assen, Mooie oprit,effe lekker doortrekken waarna ik op m'n teller kijk, 220km/uur. Gas gelijk weer los en verder tuffen met zo'n 140km/uur. Niets aan de hand...Dit alles over nog geen kilometer.

Kijk vervolgens in m'n spiegel, zit er een motormuis achter me. Haalt me rustig in en rijd eerst bij me weg, vervolgens laat hij zich weer terugzakken en bij Assen Noord aangekomen gebaart hij dat ik hem moet volgen -O-

Hij beweert dat toen ik de snelweg opdraaide hij 180 reed en ik nog bij hem weg liep. Maar omdat we motorrijders onder elkaar zijn "matst" hij me in plaats van het rijbewijs te moeten inleveren krijg ik de maximale bekeuring zonder aantekening, 160km/uur. Dus 40 te hard= 170,- euro :( |(

Ik zeg tegen hem dat mijn aktie in totaal nog geen km geduurt heeft en of hij mij op deze manier een bekeuring mag geven?!
Hij beweert van wel omdat hij hij 180km/uur reed en ik duidelijk bij hem wegliep.

Moeten ze niet over zoveel meter een gemiddelde van je snelheid nemen en je van daaruit een bekeuring geven? Dit is toch gokwerk van hem?
Bezwaar aantekenen had vogens hem weinig zin B| :(
Wees blij, voor hetzelfde (of eigenlijk meer :+ ) geld was je ook je RBW kwijt.
Je bent weer goed gematst.

Bezwaar aantekenen mag altijd, maar ik denk dat hij gelijk heeft. Je motivatie (nog geen KM) doet niet ter zake.
 
OMFG
volgens mij had die agent geen sex gehad en heeft hij jou keihard genaaid, t zijn allemaal sukkels blablablablabla enz enz. :+

Je mag je handjes dichtknijpen ipv lopen zeiken over een bekeuring voor 40 km/u te hard, als dr een flitser had gestaan had je t bokkie geweest met 100 km/u te hard.

En toch zuigt een bekeuring uiteindelijk wel ;)
 
1 Je reed te hard
2 Dat is geconstateerd
3 Je bent gematst
4 Wees blij dat je je rijbewijs nog hebt
5 Betalen
 
belachelijk. Ik zou het voorlaten komen en keihard ontkennen dat je daar ooit op die oprit gereden hebt. Kan je makkelijk doen, want ik haal al die jappen ook altijd nog door elkaar. En de eerste agent met verstand van motoren moet ik nog ontmoeten.


zoveel boeven en zo weinig tijd.
 
Een uitgebreid beroepschrift schrijven aan de Officier van Justitie. Je reed 220km/h en daar wil je ook voor beboet worden.

Werkelijk een schande zo'n motormuis, laat hij boeven gaan vangen in plaats van matsen.
 
Gast, je hebt een bekeuring... MAAR NOG WEL JE RIJBEWIJS!! Whats the problem...? Je bent keihard gematst! O-) Als je 180 rijdt waar je 120 mag en je rijdt nog van ´m weg had hij zoiezo je rijbewijs al in kunnen vorderen! Kijk 170 euries afkloppen is kut maar zie het van de andere kant... Het had veel erger kunnen zijn!

Edit: waar blijft K@W@ met een reply...? :P
 
Zeiksnor... :Z

Je geeft zelf al aan dat je 220 (op teller) reed. Als je dan wegkomt met rijbewijs en 170 euro boete had je die wout wel mogen zoenen :P

Een uitgebreid beroepschrift schrijven aan de Officier van Justitie. Je reed 220km/h en daar wil je ook voor beboet worden.

Werkelijk een schande zo'n motormuis, laat hij boeven gaan vangen in plaats van matsen.
Zero tolerance... :Y }) :P
 
He stelletje eikels, ik zeur niet over die bekeuring, leuk is anders ja.
Het gaat om de manier waarop! Een flitskast is duidelijk, een motormuis die je snelheid "gokt" over qua topsnelheid, nog geen 500mtr niet.

Snap het wel, geen mooier vermaak dan leedvermaak, maar toch, hufters :(

























Gelukkig laat ik me niet opnaaien door jullie...
:+
 
Een uitgebreid beroepschrift schrijven aan de Officier van Justitie. Je reed 220km/h en daar wil je ook voor beboet worden.

Werkelijk een schande zo'n motormuis, laat hij boeven gaan vangen in plaats van matsen.
Als de OvJ het beroepschrift afwijst dan zou ik het voor de rechter laten komen.

Rekening houdend met een tellerafwijking van 10% (voor een japanner heel normaal) reed je nog steeds zo'n 80km sneller dan toegestaan.

Bij de rechter zou ik een boete van €640 eisen met onvoorwaardelijke ontzegging om een motorvoertuig te besturen voor een termijn van 4 maanden. Dat is de standaard voor 80km te snel.

Jij wil toch ook dat het recht zegeviert.

:+

Als ik zo gematst zou worden dan zou ik die agent persoonlijk p..... pi..... pij..... pijp..... pijpje bier aanbieden.
 
He stelletje eikels, ik zeur niet over die bekeuring, leuk is anders ja.
Het gaat om de manier waarop! Een flitskast is duidelijk, een motormuis die je snelheid "gokt" over qua topsnelheid, nog geen 500mtr niet.
Och hij gokt 60 km/h lager dan de werkelijke snelheid. Wilde dat elke flitskast, lasergun en wout dat deden :P
 
He stelletje eikels, ik zeur niet over die bekeuring, leuk is anders ja.
Het gaat om de manier waarop! Een flitskast is duidelijk, een motormuis die je snelheid "gokt" over qua topsnelheid, nog geen 500mtr niet.

Naja, elke keer lees ik dat iemand "net even een heeel kort stukje doortrekt" waarbij hij (of zij :+ ) geflitst wordt, stelletje n#zi's, minne honden, etc... :X
Nu ben jij de eerste die liever een flitskast had gehad daar ipv een "gemiddelde" meting van een agent :?
Onzuiver zou ik de meting trouwens niet willen noemen...
Als ik 160 km/h rijd en voor mij rijdt er iemand op me uit, kan je best zelf wel verzinnen dat diegene sneller rijd dan jezelf..aldus bewezen *check!*

Blijft de boete natuurlijk niet leuk maar bekijk het van de andere zijde:
De winterstalling kwam wel heel erg dichtbij.. O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan