ik haat scooters

OK, het is een beetje (...) naief van mij om te denken dat de meeste scooters verzekerd zijn
wellicht.
Ik hoop in ieder geval dat je snel geld krijgt. Ach anders is het vast wel op een andere verzekering te verhalen (van die jongen of zijn ouders). Echt belachelijk trouwens dat de politie niet komt, volgende keer 112 bellen, of had je dat ook gedaan?

En dan een boete aan je broek krijgen voor het niet met een geldige reden bellen van 112. Je mag tegenwoordig alles zelf oplossen. En dan later krijg je alsnog gezeik van "Waarom heeft u de politie er niet bij gehaald?" Omdat die rukkers eerst hun lunch even wat belangrijker vonden misschien? |(
 
als je wil dat de politie komt moet je gewoon zeggen dat die scooter berijder op de grond ligt
(als er een gewonde is moeten ze komen).


oke die voeg ik toe aan m'n lijfspreuk

DOOD AAN ALLE KOEKBLIKKEN C.Q. SCOOTERS C.Q. BROMMOBIELEN

en wat doen we met opa en oma op de Sparta Met??

Voorstel:
flamethrower.gif
 
[qoute]DOOD AAN ALLE KOEKBLIKKEN C.Q. SCOOTERS C.Q. BROMMOBIELEN[/quote]

Komaan jongens, niet te hard van stapel lopen he.

Ik heb ook niet altijd braaf gereden (ok, nooit dus) maar ik had mijn grenzen en hield ook rekening met de veiligheid van anderen.
Scooterrijders hebben langs de andere kant ook af te rekenen met weinig begrip van autobestuurders (en nu dus ook motorrijders) en worden overal op de weg de pas afgesneden of van de weg gedrukt.

Zelf heb ik 2 jaar scooter (50cc) gereden MET verzekering. Heb in die 2 jaar en 15.000 km 1 accident gehad en was volledig in mijn recht.
Ik kijk nog altijd met pijn in het hartje terug aan mijn scooter, en aan de klootzak die hem gepakt heeft :j .

Scheer niet alle scooterrijders over dezelfde kam.
 
Komaan jongens, niet te hard van stapel lopen he.

Scooterrijders hebben langs de andere kant ook af te rekenen met weinig begrip van autobestuurders (en nu dus ook motorrijders) en worden overal op de weg de pas afgesneden of van de weg gedrukt.

Nou sorry maar volgens mij is het net andersom, binnen de bebouwde kom schieten ze overal vandaan overal naartoe, en als ze een ongeluk maken ben JIJ meestal de zwarte piet.

ze rijden hard waar het NIET kan, en te zacht om lekker mee te gaan in het verkeer.
 
Laatst bewerkt:
Nou sorry maar volgens mij is het net andersom, binnen de bebouwde kom schieten ze overal vandaan overal naartoe, en als ze een ongeluk maken ben JIJ meestal de zwarte piet.

ze rijden hard waar het NIET kan, en te zacht om lekker mee te gaan in het verkeer.

:^ De reputatie die ze nu hebben is heus niet uit de lucht komen vallen. Natuurlijk zijn er ook wel 'goede' scooterrijders, maar het merendeel dat ik tegenkom kan gewoon niet rijden!! Of ze gaan veel te hard overal tussendoor, zonder zichvan iemmand iets aan te trekken, of er zitten van die domme mutsen op die gewoon niet kunnen rijden. Scooters zijn :j
 
dan ben je toch ziek? :j

Ja, dan ben je zelfs heel erg ziek. Ik kan de gemiddelde scooter-bestuurder ook wel afschieten, want ze denken vaak dat ze onsterfbaar zijn en halen daarom de meest domme (en vooral gevaarlijke) capriolen uit.
Waar is die goede oude tijd dat iedereen nog op een zundap of een kreidler reed. :]
 
vaak dat ze onsterfbaar zijn en halen daarom de meest domme (en vooral gevaarlijke) capriolen uit.
Waar is die goede oude tijd dat iedereen nog op een zundap of een kreidler reed. :]

Met zo'n uitspraken wordt 't tijd voor een BMW...
Juist ja, in den ouwen tijd was alles beter. :z

Pfff, kan me niet schelen wat jullie ervan denken, maar voor mij was een scooter de plezantste manier om door mijn puberjaren te komen.
misc.php


Waar is de tijd... Soms mis ik mijn brommertje nog 's '(
 
Och, over 50 jaar vertellen we nog steeds sterke verhalen. Maar vertellen we ook dat het af en toe toch wel onverantwoord was wat we deden.

Verstand komt met de jaren. Maar iig hebben we meer verstand dan die scootercoureurs.
 
Ik rij zelf op een motorscooter en ik moet toegeven een behoorlijk deel van die 50cc's kan echt niet rijden. Maar er zijn er ook die het wel kunnen maar het niet makkelijk wordt gemaakt door netelenbos. 30 gaan rijden als de auto's je met 60 voorbij vliegen , wordt je niet vrolijk van.
Verzekeringsplaatje is volgens mij geel met blauwe letters dit jaar, is ieder jaar weer anders geloof ik. Als ie dat niet had is hij niet verzekerd geweest, en had je hem beter terplekke het ziekenhuis in kunnen meppen. Dan was de politie in ieder geval langsgeweest.
 
Kan wel gaan zeiken op scooters enzo maar heb ook zelf zo'n ding gehad dusse... zou beetje hypocriet zijn nu om ineens te roepen dat ze die dingen moeten verbieden enzo...
 
Op zich zitten er tegen woordig best wel scooters bij die er wel leuk uitzien.. mooie kleurtjes en zo.. maar die ongelooflijke tering herrie die dingen hebben.. ok.. een sportmotor mag lekker janken. dat is een gaaf geluid .. maar zo'n scooter.... aaaargh..
 
Ik irriteer me ook aan de scooterrijders maar ze zijn nog jong en dom. Veel erger vind ik het dat de politie dus gewoon niet komt opdagen :( Daar worden ze gvd toch voor betaald :? Ik kan begrijpend dat ze soms een spoed klus hebben maar gewoon niet willen komen slaat toch helemaal nergens op :(
 
gvd is het eindelijk een lang weekend, zit ik zonder rijdende motor. eentje in de garage, er zit voor meer als 1000 euro schade aan (voorvork, koplamp + ophanging, spiegel, knipperlicht, spatbord, deuken in tank). het rijdt zwaar klote, een scheve voorvork.

die gast ga ik binnenkort es neerknuppelen. ik krijg ook maar 75 % terug van vervangend vervoer. die andere 25 % moet ik dan maar halen uit de verkoop van slooponderdelen van die kutscooter. })

het is trouwens best wel een apart gezicht om zoveel plastic om je oren te voelen vliegen. maar de volgende keer kijk ik liever hoe dat zo'n gastje zich in een lantaarnpaal boort. :(

oh, en ik schuif dit ongeluk niet op M-F af, het is totaal en alleen de schuld van die randdebiel op twee veel te kleine wieltjes. je weet wel, zo'n ministep met aandrijving...
 
Terug
Bovenaan Onderaan