Ik had dit in 2017 anders willen doen....

Ik heb er spijt van dat ik geen winnend staatslot heb gekocht. Dat ga ik dit jaar toch echt anders doen.
 
Ik sta gelukkig in het leven en vind het prima zoals het gegaan is en zoals het gaat!

Je hebt dalen nodig om te kunnen stijgen. Het ken niet alleen maar stijgen en het ken niet alleen maar dalen.

Beetje dalen soms en goed stijgen :Y

Van mij mag 2018 net zoals 2017 gaan. Die paar rot momenten in mijn geval teken ik voor. Als dat alles is....

Mooi dat je niks te klagen hebt. :+
Mag ook wel eens toch?
 
In het jaar 2017 Mn Sv1000 2 cilinder gekocht. Had ik veel eerder moeten doen 😁

Herkenbaar ik ook maar dan deze

full


Heerlijk dat stampende gevoel van die 2 melkbussen :P en dan ,bij mij, dat inlaat geluid :} :} :9~

Dusch toch een anders willen doen ,voor mij :t

Maar ja beter laat dan nooit :]
 
Laatst bewerkt:
Ik had graag meer kilometers willen maken, op vakantie met de motor geweest in plaats van allinclusive vliegvakantie (wat op zich ook geen straf was) en had graag een andere motor gekocht.
 
Ik had graag geen afscheid willen nemen van familie, buren en vrienden, maar
magere hein dacht daar anders over....

ik had graag geen gekneusde rib willen hebben, slaapt, werkt en rijd een stuk beter

ik had graag geen ontstoken spieren in mijn beide ellebogen gehad, 1 jaar mee gelopen,
kon amper de motor van de middenbok af krijgen (is toch belangrijker dan werken)

ik had in 2017 een VW Passat gekocht, dat had ik echt anders willen doen, dan was mij
een hoop ellende bespaart gebleven

Maar voor de rest zijn we weer met goede moed en zin aan 2018 begonnen, eerst nog even
met ons vaste clubje naar de motorbeurs, en ergens dit jaar hopelijk dan met het clubje
naar Luxemburg op de motor.....heb er nu al zin in
 
Ik had graag geen afscheid willen nemen van familie, buren en vrienden, maar
magere hein dacht daar anders over....

ik had graag geen gekneusde rib willen hebben, slaapt, werkt en rijd een stuk beter

ik had graag geen ontstoken spieren in mijn beide ellebogen gehad, 1 jaar mee gelopen,
kon amper de motor van de middenbok af krijgen (is toch belangrijker dan werken)

ik had in 2017 een VW Passat gekocht, dat had ik echt anders willen doen, dan was mij
een hoop ellende bespaart gebleven

Maar voor de rest zijn we weer met goede moed en zin aan 2018 begonnen, eerst nog even
met ons vaste clubje naar de motorbeurs, en ergens dit jaar hopelijk dan met het clubje
naar Luxemburg op de motor.....heb er nu al zin in

Da's je eigen schuld.
Dat je zo'n lor koopt :')

:+
 
Laatst bewerkt:
Hahaha, tsjaa, ik was door niemand gewaarschuwd
Dus bij deze mensen: Geen VAG auto voorlopig kopen, garantie is een ver begrip bij hun
 
Volgend jaar reserveren we geen hotel meer vooraf voor de vakantie.
Dit jaar zaten we 4 dagen met shitweer in Kroatië, moesten we met dramatisch slecht weer naar het Gardameer rijden en zaten we ook daar weer 5 dagen met shitweer in ons hotel. ;(

Volgend jaar reserveren we helemaal niets meer vooraf en rijden we gewoon een hele andere kant op dan gepland, als het weer daar beter is. En dan zien we wel, waar we uitkomen. :]
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop dit jaar geen Flying Blue Platinum member te worden :+
(met andere woorden, minder onderweg zijn voor mijn werk, en meer tijd hebben voor dingen die ik echt leuk vind)

Maar tenzij ik van baan verander heb ik daar zelf maar beperkt invloed op -O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan