Ik had er 2, ongeveer een maandje gebruikt op mijn

Martijn02

Die hard MF'er
26 jul 2005
258
0
Huizen
Ik had er 2, ongeveer een maandje gebruikt op mijn vorige motor, toen de motor totalloss was na een schuiver heb ik ze er uit gehaald met het idee ze in mijn volgende motor te stoppen. Alleen ik kocht een naked waar alleen plaats was voor de H4, deze H7 heb ik dus over en ligt te verstoffen.

Het is dus zo'n lamp die een oranje gloed geeft in de koplamp, maar er komt een goeie bak wit light uit. Ik rijd er zelf met veel plezier mee, maar de beroemde oranje gloed kan wat varieren per lamp.

Als ik er iemand gelukkig mee kan maken, hij mag weg voor een zak snoep oid.

full
 
:W hello, ben wel geinteresseerd. Maar alleen als ze ook op een R6 2000 passen. Weet je dat toevallig? Het gaat om 2 stuks heh .... oke, ik hoor van je.

:W
 
Zijn deze lampen speciaal voor de motor gemaakt, kun je toch ook gebruiken in een auto met H7??
 
Ho... ff voor de duidelijkheid: Ik heb er maar 1 (!)

Ik had een FZ6 met een H4 en een H7, heb nu een FZ6-n waar alleen plaats was voor de H4 (naked dus geen dubbele koplamp meer) de H7 heb ik nu over. Wat voor lampen er in een R6 zitten? geen flauw idee... grote kans dat dat hetzelfde is als de FZ6 dus H4 voor grootlicht, en H7 voor dimlicht, maar hang me er niet aan op, ik heb er echt geen verstand van.

Lampjes zijn volgens philips speciaal gemaakt voor motoren, beter bestand tegen trillingen enzo, ze zouden best in een auto passen, maar de bedoeling van deze lampjes is dat je als motorrijder beter opvalt door de afwijkende kleur. Als je hem in een auto gebruikt dan doe je dat effect teniet :)

Daarbij het is er dus maar een, dus zinloos voor in de auto.

Oh, en mocht er iemand interesse hebben. Hij kan opgehaald worden in Huizen of tijdens kantooruren in het centrum van Hilversum, ik ga hem niet opsturen (lijkt me niet handig, lampje per post, ook al issie volgens philips schokbestendig)
 
tsk, het is een lampje dat bij mij stof ligt te vergaren, en dacht dat ik er misschien iemand blij mee kon maken. En een doosje autodrop (mijn voorkeur) voor een lampje wat nieuw 20,- kost, kan je niet echt verkopen noemen toch?
 
Zijn deze lampen speciaal voor de motor gemaakt, kun je toch ook gebruiken in een auto met H7??

ze zijn voor motoren gemaakt zodat ze zouden opvallen tussen de autos (kijk maar 's nachts eens in je spiegel, en probeer maar in die paar sec dat je inde spiegel kijkt, autos van motoren te onderscheiden)
philips maakt dan een lamp die een andere gloed geeft zodat een motor zou opvallen, en jij zou dan 2 zo'n lampen in je auto monteren |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |(
 
Als ik jou nou een doos autodrop stuur, en jij stuurt mij dit lampie plus die transparante tankpad. Hebben we dan een deal? *D

Wat mij betreft wel..
 
Terug
Bovenaan Onderaan