Ik heb afscheid genomen van..

Motor in de huiskamer?

  • Die 's gek!

    Stemmen: 21 29,2%
  • Jazeker! Mooier dan meubelen!

    Stemmen: 18 25,0%
  • Meubelen de deur uit, motoren erin!

    Stemmen: 33 45,8%

  • Totaal aantal stemmers
    72
ben je nou motor rijder of niet.. |(


ik rijd zelf nog elke dag naar me werk (5 dagen per week). of het nou regent of niet, beetje zonde om er naar toe moeten kijken terwijl je er vaak genoeg nog op kan rijden en meer van kan genieten,


groeten !
 
Wie stopt er nou in de winter? Lekkere bikkel ben jij zeg.
Daarom zwaai ik alleen in de wintermaanden. In de zomer zitten er te veel wannabe's op een motor.

gaapppp.....nou dan ben ik blij dat jij niet naar mij zwaait zeg! Wie ben jij om voor een ander uit te maken of hij/zij een "wannabe" is......pppfff :r Waarom zou ik me in de winter op de motor laten vernikkelen, terwijl ik ook in de auto kan zitten? Vind er met dit koude weer gewoon geen fuck aan(en behalve de kou hebben we hier ook nog eens heel veel bladeren, halve suikerbieten op de weg, blubber etc....) Maar goed, rijd jij maar lekker door op de snelweg, mijn motor staat lekker droog in de tuinkamer zodat de auto in de garage kan staan (want dat was de vraag toch!)
 
Wie stopt er nou in de winter? Lekkere bikkel ben jij zeg.
Daarom zwaai ik alleen in de wintermaanden. In de zomer zitten er te veel wannabe's op een motor.
Vind ik ook hoor!

Als ik op m'n BMW ergens rij in de zomer en er komt weer zo'n nep-racer aan, met afgesleten sliders, dan kijk ik liever de andere kant op. Een beetje respect voor een doorgewinterde BMW-rijder als mij uit je niet door enkel te zwaaien. In de winter zwaai ik natuurlijk wel, maar natuurlijk alleen naar BMW-rijders. Want BMW is voor de übermensch, en daar ben ik er één van.
 
als k kon, deed ik hetzelfde, een mooier stukje kunt bestaat dr bijna niet. maar ook ik woon op een bovenverdieping. ;(

nog effe geduld dus voor ik een eigen woning heb, en dan de vrouw vertellen dat ik er maar onder één voorwaarde wil gaan wonen O-)
 
Past niet echt goed:

gang.jpg


Dus dat doe ik alleen als een beetje ga zitten poetsen, en da's iets van 1 x per jaar....
 
Ze worden ook steeds gekker en slapper zeg ( de motorrijders)
straks moet de vriendin in de schuur slapen en moeten de ouders
naar zolder...

nee geef mij maar een pak sneeuw en de gelegenheid.... :( :]
 
Mijn garage ziet er mooier uit dan de huiskamer, dus waarom zou ik m dan in de huiskamer zetten. En bovendien is het seizoen wat mij betreft nog niet over; vandaag gewoon ff bijna 200 km gereden :]
 
Vind ik ook hoor!

Als ik op m'n BMW ergens rij in de zomer en er komt weer zo'n nep-racer aan, met afgesleten sliders, dan kijk ik liever de andere kant op.

Ik zou uit schaamte ook de andere kant op kijken. pfff ubermensch :Z

:]

[nee ben geen nepracer ben afgesleten sliders, ben een motorijder die het hele jaar doorrijd, zonder kneedowns :z )
 
ik krijg hem niet omhoog en niet in de berging dus rij ik maar door. want op straat stil laten staan vind ik ook weer zo wat. zoek nog wel een stalling voor tijdens de vakantie voor weinig maar dan heb ik nog 4 maanden.
 
Een beetje bikkel motor rijder rijdt alleen in de winter .`s zomers is toch veel te warm. :)
Dan weet je ook zeker dat je niet naar verkeerde rijders zwaait. ;)
 
nog lang niet :P
Zolang het enigsinds rijdbaar blijft zonder ziek te worden ga ik nog eens af en toe op de motor rijden :] En daarnaast moet ik even de kelder gaan opruimen zodat de motoren de kelder in kunnen (leuk die andere gezinsleden welke gewoon hun dingen even in de kelder gaan dumpen :X )

[me]Chevy454 denkt pas over een goede maand de motoren in de kelder te stallen.[/me]
120m2 aan kelder en nog steeds geen plaats |(
 
Diep respect voor de mensen die in de winter doorrijden hoor :)
Ik heb het zelf ook één winter gedaan en dat was de winter van 2 jaar geleden, een behoorlijk strenge dus. Nu heb ik de luxe dat ik kan kiezen dus gebruik ik de motor 's winters niet.

Of ik daardoor een wannabe ben? De één vind van niet, de ander van wel. Feit blijft dat ik met zo'nm smile *D op de motor zit :] en ik naar iedereen zwaai, mooiweerrijder of weer-of-geen-weer-altijd-motorweer-rijder :)
 
Is er geen modje die topic-titel kan wijzigen?

"Het grote winterslaap in de huiskamer-topic"

(zien we ook nog even hoe iedereen woont ;) )
 
Winter :? :?

Leek vandaag wel lente. Zonnetje graad of 13...vandaag heerlijk ge.. :]
Gelijk eventjes m'n favorieten bochtjes gepakt. Het was vandaag echt geweldig hopelijk komen er nog meer van die dagen. :] :]

Motor-tje is weer helemaal blij en gepoetst en staat zoals altijd winter of zomer gezellig in de woonkamer. Onder een deken naast de verwarming. :) :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan