Ik heb afscheid genomen van..

Motor in de huiskamer?

  • Die 's gek!

    Stemmen: 21 29,2%
  • Jazeker! Mooier dan meubelen!

    Stemmen: 18 25,0%
  • Meubelen de deur uit, motoren erin!

    Stemmen: 33 45,8%

  • Totaal aantal stemmers
    72

aprilia2000

MF veteraan
In memoriam
13 apr 2002
6.366
0
Grijpskerke
...Het motorseizoen 2004. Er ligt hier overal slik op de weg en bovendien wil de temperatuur ook niet echt meer boven de 10 graden uitkomen. Mooi moment om de R6 in de huiskamer te zetten 8-)

Moeder niet blij natuurlijk :P , vader kan het wel hebben (alhoewel hij liever zijn blauwe er ziet staan).

Volgend jaar mag 'ie weer naar buiten (of er moet ineens een hele mooie dag komen) :]

full


Nog meer MF'ers die de motor alweer in de huiskamer hebben gezet?!
 
hmmmm..het zal vast aan mij liggen maar welke volslagen idioot zet ze motor in de woonkamer, of je moet heel erg krap wonen dat je geen schuur hebt ofzo |(

zul je zien dat het gros hiero het ook doet en mij boos aankijkt :+
 
ik ga gewoon lekker door de pekel ploeteren. dan maar wat vaker wassen en invetten :)
 
Volgende week haal ik mn SV650S op en ik denk dat die de winter ook in de woonkamer komt te staan omdat de schuur nogal volstaat met harley's :+

Er staat trouwens ook een motor bij ons op de overloop, een HD Hummer 125cc
 
Voor mij is het einde motor seizoen, omdat hij is ingeruild en ik er niet meer op kan rijden. Mijn man is nu even naar de open dagen bij Motoport Hippolytushoef. En ik? Ik zit me hier op te vreten... :X
 
hmmmm..het zal vast aan mij liggen maar welke volslagen idioot zet ze motor in de woonkamer, of je moet heel erg krap wonen dat je geen schuur hebt ofzo |(

zul je zien dat het gros hiero het ook doet en mij boos aankijkt :+
Och, wij hebben zelfs een speciaal motorhok ervoor. Maar waarom in de schuur zetten als je 'm ook mooi in de huiskamer kwijt kunt?!
 
Ik heb me zxr 1 keer in de huiskamer gehad..
werdt s'ochtends ziek van die bezine lucht.
 
Ik kan de draai niet maken omdat de keuken gescheiden is van de woonkamer. Punt twee is dat ik onvoldoende overtuigingskracht heb om e.e.a. te realiseren. Mis daarom ook het puntje; magnie
 
als mijn ouders een weekje weg zijn ofzo mag ie van mij in de kamer slapen.. of hij wordt een dagje grondig gepoetst binnen als er niemand thuis is
 
Mmmm.... Je bent minimaal 18, anders had je je rijbewijs niet.
Dus je bent minimaal 18 en je woont nog thuis??????????? :X

En dan zet je je motor in de huiskamer van je ouders!!!! :?

Had ik maar zulke ouders gehad vroeger :}

Maar ff serieus. Je kunt het ook te gek maken natuurlijk :o
 
of je neemt je motor mee in bed, he schat schuif eens op me motor heeft geen deken :z of mam er zit een monster in me kast? wat voor een? een rooie met open termignoni uitlaatjes en ingekort kontje enz :+
 
Mijn 'bella rosso' slaapt thuis in mijn werkkamertje.

De koningsasser Duc logeert voor de winter in een lekker warme showroom bij de plaatselijke motorboer.

full


;)
 
Wie stopt er nou in de winter? Lekkere bikkel ben jij zeg.
Daarom zwaai ik alleen in de wintermaanden. In de zomer zitten er te veel wannabe's op een motor.
 
deze "wannebe" ,..poser en mooi weer rijder zet hem niet in zijn huiskamer maar in de schure. :)
 
Wie stopt er nou in de winter? Lekkere bikkel ben jij zeg.
Daarom zwaai ik alleen in de wintermaanden. In de zomer zitten er te veel wannabe's op een motor.
Bullshit natuurlijk, ik rij zomer en winter zo'n 35.000km per jaar, hoe weet je dan dat ja naar een ,,bikkel" moet zwaaien in de zomer....onzin dit.

He Marchel kom je wel naar de bijeenkomst bij poppeparts de 8 januari.meer info volgt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan