Ik heb een Honda CBR600RR gekocht! (geel)

Ben ik blij?

• Ja

Stemmen: 22 64,7%
  • Nee

Stemmen: 12 35,3%

• Totaal aantal stemmers
    34

ValeRossi

Die hard MF'er
2 mrt 2004
548
0
Barendrecht
Hi!

Ik heb vanmiddag een Honda CBR600RR gekocht. Geel van kleur. 2.700km en van maart 2003.

Hij stond er net afgelopen dinsdag merkte ik hem op via mototrader.nl

Verkoper zei, dat als ie er een binnen kreeg hij ook zo weer weg was. Ik had dus geluk denk ik. De prijs was goed en naar mijn zin, dus heb ik 'm gekocht.

Ik kan niet wachten. Dealer had het erg druk dus 2 - 3 weekjes wachten. Dat worden 2-3 zeer moeizame slapeloze nachtjes...

Maar dan.... :]

Had ook nog een paar vraagjes:

- Is een stuurdemper nodig/ aan te bevelen?
- Kan ik nergens zo'n afdekkapje voor de duozit goedkoop op de kop tikken? Die dingen zijn echt verrot duur! Rond de 200 - 250 euro. Toch niet normaal voor een simpel kapje? Of heeft iemand toevallig een tweede hands kapje?

Hij blijft lekker origineel. Niks geen knippers eraf halen of mini dingen ik vind hem mooi zat zo! Bovendien van de week zag ik een TL1000R rijden. Ik reed erachter en hij remde (dat zag ik goed) keek ik beter zag ik een MINI MIN MINI knipperlichtje zitten met transparant glas wat naar rechts knipperde. Deze heer kan die mini knipperlichtjes dus beter weglaten. Alleen in het donker zou het op kunnen vallen...

Maar.. ik ben zo blij als een kind!!!!! :)

Stuurdemper is niet nodig , heb hem niet gemist , gewoon standaard houden is het mooiste , maar ik zou er wel een paar mooie lasers opgooien , voor wat mooier geluid . En laat ik die nou net te koop hebben..... ( niet toevallig hoor ) Ik heb ze van mijn 600 afgehaald net voor dat ik hem inruilde , heb namelijk een cbr1000rr gekocht , Misschien is het wat voor je ?? Wil er 260 euro ( helf van de prijs ) voor hebben ( zie bijlage )

Bijlage: CBR600RR_SA.jpg

Stuurdemper is niet nodig , heb hem niet gemist , gewoon standaard houden is het mooiste , maar ik zou er wel een paar mooie lasers opgooien , voor wat mooier geluid . En laat ik die nou net te koop hebben..... ( niet toevallig hoor ) Ik heb ze van mijn 600 afgehaald net voor dat ik hem inruilde , heb namelijk een cbr1000rr gekocht , Misschien is het wat voor je ?? Wil er 260 euro ( helf van de prijs ) voor hebben ( zie bijlage )

Ha Steeffie. Bedankt voor het snelle antwoorden! Das mooi, dat ie geen stuurdemper nodig heeft. Laser uitlaten zoals jij ze te koop aanbiedt zijn niet mijn smaak helaas. :) Toch bedankt voor het aanbod!

Hi!

Ik heb vanmiddag een Honda CBR600RR gekocht. Geel van kleur. 2.700km en van maart 2003.

Verkoper zei, dat als ie er een binnen kreeg hij ook zo weer weg was. Ik had dus geluk denk ik. De prijs was goed en naar mijn zin, dus heb ik 'm gekocht.

Ik kan niet wachten. Dealer had het erg druk dus 2 - 3 weekjes wachten. Dat worden 2-3 zeer moeizame slapeloze nachtjes...

- Kan ik nergens zo'n afdekkapje voor de duozit goedkoop op de kop tikken? Die dingen zijn echt verrot duur! Rond de 200 - 250 euro. Toch niet normaal voor een simpel kapje? Of heeft iemand toevallig een tweede hands kapje?

Hij blijft lekker origineel. Niks geen knippers eraf halen of mini dingen ik vind hem mooi zat zo! Bovendien van de week zag ik een TL1000R rijden. Ik reed erachter en hij remde (dat zag ik goed) keek ik beter zag ik een MINI MIN MINI knipperlichtje zitten met transparant glas wat naar rechts knipperde. Deze heer kan die mini knipperlichtjes dus beter weglaten. Alleen in het donker zou het op kunnen vallen...

Jij was toch op zoek naar een duc.?

Dit is wel wat anders zeg! Iig gefeliciflapstaart :]

Jij was toch op zoek naar een duc.?

Dit is wel wat anders zeg! Iig gefeliciflapstaart :]

Klopt. Ik heb echter gewoon vertrouwen in deze Honda. Heb fabrieksgarantie tot maart 2005 dus dat zit ook wel goed en ik denk dat ik wat dat allemaal betreft een goede keus maak afgestoken tegen de Duc die ik proefgereden heb. De 916.

En dan over 2 jaartjes toch echt een R1. Wilde nu een R1 kopen, maar toch maar niet gedaan. Was ik toch nog niet klaar voor. |(

Op de weg heb je geen stuurdemper nodig, maar ik mis hem toch wel op het circuit.

ze zijn alleen erg duur. WP-stuurdemper compleet 419 Euries

Allemaal bedankt! Ik heb heel de dag echt zo een soort van spanning in me lichaam. Zenuwachtig als ik weet niet wat.....

Ik wil rije op me CBR!!!!!!!!!!! :}

Ik heb nog wel een afdekkapje, met allemaal scheuren erin en gebarsten lak B|
Denk nie daje daar op zit te wachten of nie dan ;)

In ieder geval met die mooie RR, goed gekozen kleur :9

Ik heb nog wel een afdekkapje, met allemaal scheuren erin en gebarsten lak B|
Denk nie daje daar op zit te wachten of nie dan ;)

In ieder geval met die mooie RR, goed gekozen kleur :9

Mag ik die gratis hebben van je? :) Kan er misschien nog wat mee... Ik heb 2 relaties in de spuiterij branche (of hoe je het noemen wilt...) hebben al eens wat meer voor me gedaan.

Mag ik die gratis hebben van je? :) Kan er misschien nog wat mee... Ik heb 2 relaties in de spuiterij branche (of hoe je het noemen wilt...) hebben al eens wat meer voor me gedaan.
Nej ga m zelf laten repareren, want ding heeft me al 270 gekost B|
Kwam er gisteren ook al achter dak een scheur in mn voorspatbordje heb zitte :r
Maar is ff kijken, want moet de voorkant ook laten repareren, omdat daar een stuk vanaf is geknapt...

Nej ga m zelf laten repareren, want ding heeft me al 270 gekost B|
Kwam er gisteren ook al achter dak een scheur in mn voorspatbordje heb zitte :r
Maar is ff kijken, want moet de voorkant ook laten repareren, omdat daar een stuk vanaf is geknapt...

Ja die dingen zijn nieuw echt verrot duur! En dat voor een simpel kapje, want meer is het toch niet? Maar hij moet er wel op, want het maakt hem net ff dat beetje strakker vind ik.

Enkele tips :
gear 'm iets korter, veel meer plezier om mee te rijden zowel op straat als op circuit, meer pit onderin (Wel speedo-healer aanschaffen anders geeft hij verkeerde snelheid en km's op, komt er bij mij volgende week op, speedo-healer bedoel ik, gearing is al langer veranderd)
Standaard staat hij iets te zacht afgesteld, zeker als je er ook ooit op circuit mee wil, alles (en dat is nogal wat aangezien alles instelbaar is) mag wel wat harder staan

Have Fun!

Enkele tips :
gear 'm iets korter, veel meer plezier om mee te rijden zowel op straat als op circuit, meer pit onderin (Wel speedo-healer aanschaffen anders geeft hij verkeerde snelheid en km's op, komt er bij mij volgende week op, speedo-healer bedoel ik, gearing is al langer veranderd)
Standaard staat hij iets te zacht afgesteld, zeker als je er ook ooit op circuit mee wil, alles (en dat is nogal wat aangezien alles instelbaar is) mag wel wat harder staan

Have Fun!

hangt er ook een beetje vanaf hoe zwaar je bent niet? ik weeg slechts 60kg en heb hem toch ietsje zachter gezet voor op de gewone weg, anders springt ie teveel.

Ehhh, zou het er toevallig zo hebben uitgezien??? :9

full

Ik woon ook ergens in de buurt van Barendrecht, was ook daar een paar keer geweest en aangezien er niet zoveel TL'en rijden met zulke knippers... Zou ik het wel eens geweest kunnen zijn... *D

Alleen zal het wel met een duozitje geweest zijn ipv van de monozit.

Ehhh, zou het er toevallig zo hebben uitgezien??? :9

(Afbeelding)

Ik woon ook ergens in de buurt van Barendrecht, was ook daar een paar keer geweest en aangezien er niet zoveel TL'en rijden met zulke knippers... Zou ik het wel eens geweest kunnen zijn... *D

Alleen zal het wel met een duozitje geweest zijn ipv van de monozit.

Hey FUCK!!!!!! :} Jij bent het! Lache!!! Ik weet waar die foto gemaakt is! Zal dat omwille van jouw privacy niet vermelden, maar wij moeten wel ff kennis maken he! Maar je moet echt wat doen aan die knippers hoor! Ik rij motor dus ik zal je niet onderuit rijden, maar een ander ziet het echt niet! (in koekblik)

Lache man! Wat is de kans dat je hier iemand ontmoet die je kent? (in jouw geval van gezicht) Okay ik ken je van het voorbij rijden. Ik zie je tegenwoordig zo'n nou toch wel 4 keer per week rijden in .... . :)

Edit en als je daar rijdt waar ik ook altijd rijd, dan zal je vanzelf een gele 600RR ontdekken over 2 a 3 weken. :)

Laatst bewerkt:
Nej boor mezelf achterin auto's met domme automobilisten B|
Een vrouw die weer eens nie uit kon kijken met wat ze deed :r

ah, dan is het waarschijnlijk diezelfde die ik vrijdag ben tegengekomen, die k*t stak vanop een parking een dubbelrijvak zonder kijken over om dan links af te slaan voor de andere rijrichting (en dit midden in Brussel waar er verschrikkelijk veel verkeer is). er reed nog een motard linksvoor me en die trut sneed gewoonweg die z'n pas af, ik heb ook alles mogen dichtgooien, resultaat: ... geklutste eieren :o

ah, dan is het waarschijnlijk diezelfde die ik vrijdag ben tegengekomen, die k*t stak vanop een parking een dubbelrijvak zonder kijken over om dan links af te slaan voor de andere rijrichting (en dit midden in Brussel waar er verschrikkelijk veel verkeer is). er reed nog een motard linksvoor me en die trut sneed gewoonweg die z'n pas af, ik heb ook alles mogen dichtgooien, resultaat: ... geklutste eieren :o
De mijne remde plotsklaps en week uit voor me kameraad waardoor ik geen ruimte meer had om nog uit te wijken want ik zat al vol in de remmen.

Gevolg: ik met mn rechterschouder in de auto, een grote "indruk" achterlatend :+ ,
en kreeg vervolgens mijn afdekkapje van de duozit in mn rug terecht op zo'n 3cm van me ruggegraat af :X

Vervolg: goed twee weken in de ziektewet, en nu na drie weken nog steeds rugpijn B|

Positieve hieraan is dat ik in de twee weken ziektewet wel ff me Gevaarlijke Stoffen certificaat (ADR) heb gehaald *D

Hi!

ten eerste: gefelicieerd....zeer mooie bike en hele goeie kleurstelling! :9~

Was het toevallig een gele TL1000r??????????????

laatmaar....ik zie dat het idd The Yellow TL1000r is...........!!!!! :+

Ik rijd vaak met die gele kanarie....en heb al een paar keer gezegd dat die dingen niet echt opvallen!!!! :X :X :X :X

achja.... :)

maare....Barendrecht....als jij die gele blade 600rr :X hebt....dan wil ik die graag wel eens in real life zien!!!!! :9~

Denk dat ik wel van je kan winnen met mijn thundercat!!! :X :X :X :X :X
(nee ik ga het niet proberen!!!!)
;)

Robbio......we moeten eens een keertje bij die blade 600rr gaan kijken! :P :P :P

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan