ik heb een ktm 525 van 2006 had er maxiss bandjes

the brain

Die hard MF'er
19 mei 2006
264
0
appingedam
ik heb een ktm 525 van 2006 had er maxiss bandjes om allemaal super hoor.was in lelystad heb daar een setje echte slicks van dunlop meegenomen,maar het is nu net of het voorwiel er los in zit,hij is heel nerveus in het stuur.en in het begin echt nul grip spinnen spinnen wel leuk als ze warm zijn is het geweldig.heeft iemand ook ervaring met slicks ik rij er gewoon mee op de openbare weg.
 
ik heb een ktm 525 van 2006 had er maxiss bandjes om allemaal super hoor.was in lelystad heb daar een setje echte slicks van dunlop meegenomen,maar het is nu net of het voorwiel er los in zit,hij is heel nerveus in het stuur.en in het begin echt nul grip spinnen spinnen wel leuk als ze warm zijn is het geweldig.heeft iemand ook ervaring met slicks ik rij er gewoon mee op de openbare weg.
Slicks zijn gewoon niet ideaal als je er gewoon op de weg mee rijdt. Doorgaans heb je alleen maar minder grip doordat je ze niet op temperatuur krijgt. Zelfs op het circuit heb ik regelmatig enge zwiepers meegemaakt in de eerste ronde.

Je voorband is trouwens waarschijnlijk veel spitser dan je oude maxxis voorbandje (had je een intermediate?) en daardoor wordt hij inderdaad een stuk zenuwachtiger.
 
bedankt voor de info het is nu ook koud ook een verkeerde tijd om met slicks de weg op te gaan,weet ook niet of ik het wel weer doe.het lijkt wel mooi en de achterband is165 breed wel leuk.hoe veel druk moet er eigelijk in slicks. :] :] :] :]
 
Ik heb ook niet hele goeie ervaring met Dunlop. Het zijn betere banden voor de wat zwaardere motoren. Je moet ze echt goed warm rijden en dat duurt ook erg lang. Zeker niet te hard oppompen. Ik had ze zelf altijd op 1.6 bar. Achterband is wel ok als hij eindelijk warm is maar voor :( Waarschijnlijk heb je ook een 60 voor en dat veroorzaakt het onstabiele gedrag in de bocht. Had ik zelf ook erg veel last van. Beter is het een 70 te monteren.
 
zal ze voor en achter op 1.6 bar zetten,jammer van het weer kan het nu niet testen allemaal regen niet ideaal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan