Ik heb een nieuw brik!!!

Jollish

MF'er
8 jun 2005
63
0
Arnhem
Ik heb sinds 4 dagen een Honda CB550f in mijn bezit. Toevallig heeft mijn vader ook een Honda (CB750) ook met een rood frame, ik vind het erg mooi. Hij verdient niet de originaliteits-prijs maar zo kom je er tenminste geen tweede van tegen. Weet iemand trouwens waar deze wielen vandaan komen? Helaas ben ik nog 17 dus kan er zelf voorlopig nog niet op rijden '( . Tot die tijd moet ik me laten rijden door mijn vader, maar dat vind ik ook al te gek (ben een Kreidlertje gewent). Tot m'n 21e blijft het dus poetsen helaas *D

Bijlage: Honda 1.JPG
 
Kun je 'm niet terug tunen? Je zal 'm dan misschien wel opnieuw moeten laten goedkeuren, maar dan hoef je geen 3 jaar te wachten.
 
daar heb ik al voor rondgekeken op dit forum maar dat schijnt een gehannes te zijn met opnieuw laten keuren, verzekeringsmaatschappijen die het soms wel soms niet doen enz. Lijkt me zoiezo beter om op iets lichters te beginnen (ben op zoek naar een CB350).
 
Ik heb sinds 4 dagen een Honda CB550f in mijn bezit. Toevallig heeft mijn vader ook een Honda (CB750) ook met een rood frame, ik vind het erg mooi. Hij verdient niet de originaliteits-prijs maar zo kom je er tenminste geen tweede van tegen. Weet iemand trouwens waar deze wielen vandaan komen? Helaas ben ik nog 17 dus kan er zelf voorlopig nog niet op rijden '( . Tot die tijd moet ik me laten rijden door mijn vader, maar dat vind ik ook al te gek (ben een Kreidlertje gewent). Tot m'n 21e blijft het dus poetsen helaas *D

..als ik me niet vergis: friesland en zijn norton stond er vast naast (al dan niet in opbouw) heel gaaf hoor !!!! remmen kan je echt zo maken dat hij harder remt dan een cb-schijfrem :) behalve als het regent dan..
 
ik laat ze inderdaad zitten ja haha.. Ben niet van plan om ermee in de regen te rijden. Aan de andere kant van de voorste trommel zitten van die zwarte dopjes (stuk of 6/7) die je eraf kunt halen waardoor je de remblokken en alles kunt zien! Heb er helaas geen foto van.
 
Heb even op google gekeken en de naaf is inderdaad van een XS650! Leuk dat sommigen dat gewoon zien.
 
daar heb ik al voor rondgekeken op dit forum maar dat schijnt een gehannes te zijn met opnieuw laten keuren, verzekeringsmaatschappijen die het soms wel soms niet doen enz. Lijkt me zoiezo beter om op iets lichters te beginnen (ben op zoek naar een CB350).


als je het virtuele project ff bijhoudt ; dat is een cb350 en wordt erg netjes...frame gaat volgende week naar de straler en dan wordt het blok onder handen genomen.... ;)
 
full


full


full


Kijkt even net wat makkelijker :)

En gaaf ding man! *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan