Ik heb een nieuwe baby!

Barts

Die hard MF'er
28 feb 2003
265
0
Utrecht
He hallo

Ik heb gisteren een superfiets gekocht. Het is een CBR600f uit eind 1994. Hij is echt super mooi en in een hele goede staat! Ik heb hem voor 4150 euro gekocht met een km stand van 18880. Natuurlijk via een particulier, bij de dealer ligt de prijs van zo'n fiets zeker 1000euro hoger. Hier bij wil ik ook Patrick bedanken waar ik de cbr van gekocht heb. Hij heeft hem zelfs nog vol afgetankt! Ook kreeg ik de originele uitlaat en het originele kuipruitje erbij! De CBR was incl. de sebring demper! Wat is jullie ervaring met het aanschaffen van een motor bij een particulier??

GRT BART

Bijlage: cbr1.jpg
 
full


Mooie Fiets.
 
Mooie fiets, een vriend van mij heeft ook zoiets, en ook met zo'n Sebring pijp. Zit een mooi kabaal in!!! :9 (mooie lage brom)

Gefeliciteerd en veel plezier ervan.
 
Hoi Barts,

Mooi ding, ziet er goed uit, weinig kilometers!
De aankoop van mijn eerste bike (particulier, zelfde als jij, maar dan andere kleurstelling) was gelijk een avontuur!
'k Woon in Voorburg (bij Den Haag!) en die man in Apeldoorn. Flink stukkie bij elkaar vandaan, maar via mail en foon veel contact gehad. Eerste keer een proefritje gemaakt. Toen er nog even over nagedacht (terwijl de keuze natuurlijk allang was gemaakt!!). Week later haalde ik de bike op. Het was stervens koud (januari), dus je kent het wel: dik ingepakt ... en "spannuuuund!!" ... dus je zweet je de t*ring als je eenmaal wegrijdt bij die man. Begint 'ie na 5 km op de snelweg ineens te stotteren. Huh?? Tank leeg? Nee, 'k heb net getankt. Twijfel slaat toe. Nog meer zweet breekt uit! Motor slaat af ... al rijdende op de snelweg ja!! ... snel de vluchtstrook op. Ik kon toen wel ;( . "Heb ík dat!!!!". Ik dacht toen nog: "Was ik er maar nooit aan begonnen, die vuile oplichter"
15010
. Natúúrlijk foon thuis vergeten (dûh!!), dus bij een oprit iemand staande weten te houden om foon te lenen. (sommige automobilisten zijn echt wel ok!! O-) ) Die man proberen te bellen ... geen gehoor! Nog een keer proberen te starten dan ... JA!!! LOPEN!!! ... Snel weer door, maar na een kilometertje hetzelfde, AARGH |( . Dat ging zo een paar keer door tot op een gegeven moment de Rijkspolitie stopte om te helpen de bike aan te duwen. Maar helaas, zelfs zij kregen die bike niet fatsoenlijk aan de praat! (amateurs!! :X )
Enfin, om een lang verhaal kort te maken. Een maat is me met de aanhanger op komen halen (bedankt Woutje!) en een andere maat heeft later die week de bike ffe nagekeken (bedankt Marcie!) en wat bleek, "het luchttoevoerslangetje naar de tank zat dubbel!!" :?
Ik die man natuurlijk bellen om te vragen hoe of wat, blijkt dat 'ie er nog iets had vervangen (accu ofzow) waarbij hij de tank even iets had op moeten lichten ... foutje, bedankt :+ !
Verder heerlijke fiets en nooit meer problemen mee gehad!
Perfecte deal dus!

Stuurze!
 
Gefoilicitoid, heel mooi, lekker :] vandaag? Was nu nog mooi weer, wordt nu ff iets minder, maar het is nog vroeg...
 
Op zaterdag 01 maart 2003 17:36 schreef Roblade het volgende:
Heel verhaal........

Heb ik ook gehad na vervangen van tankrubber, je weet niet wat er allemaal gebeurt met je motor als dat slangetje dubbel zit..

Verder een hele mooie fiets, ziet er nog erg netjes uit en 18K zijn niet veel kilometers! veel :] plezier!
 
Bedankt voor jullie leuke reactie. Ik ben er inderdaad erg blij mee. Ik heb nu in 4 dagen 250KM er op zitten en hij bevalt me nog steeds.
 
Bedankt voor jullie leuke reactie. Ik ben er inderdaad erg blij mee. Ik heb nu in 4 dagen 250KM er op zitten en hij bevalt me nog steeds.

hey een motor is wel om op te rijden hor, dat zet ik in een dag op de teller :P
mooie fiets, have phun!
 
Iemand vroeg nog welke motoren ik hiervoor heb gehad:

Ik heb verschillende motoren gehad:

1997 Het begon allemaal met een heel klein crosmotortje namelijk een Suzuki rm50 uit 1978. Die hebben we helemaal opgeknapt en lekker mee gescheurd. Liep rond de 100km/h.

1998 Toen heb ik een KTM GS350 uit 1979 gehad. Dat was echt een beest. 350cc tweetakt! Maar moest van mijn ouders weg. De motor had een rotte uitlaat en dat is niet fijn als je met een 350cc tweetakt door een woonwijk scheurt.

2000 Toen ik mijn rijbewijs heb gehaald kocht ik een Suzuki GS500e uit 1990. Deze moest terug getuned worden naar 25Kw......das dus kut als je een KTM 350cc gewend bent. Maar ja toch maar twee jaartjes 25kw.

2002 Eindelijk mijn rijbewijs twee jaar en toen mocht ik de Kawasaki Vulcan 750 van mijn oom lenen. Deze is 13jaar oud en heeft pas 3400 miles gelopen. Dus bijna nieuw.

2003 Eindelijk genoeg geld om een cbr600 te kunnen kopen!!!!

Alle motoren die ik heb gehad (behalve de Vulcan) heb ik particulier gekocht. Ik heb er eigenlijk nog nooit gezeik mee gehad. Je moet altijd iemand meenemen die er ook verstand van heeft. Je moet niet zomaar verlieft worden en de motor dan gelijk kopen. (Een goed voorbeeld van iemand die een miskoop heeft gedaan (opel calibra) omdat ie er verlieft op is geworden, kan je zien in een uitzending van "Verboden in te rijden" van SBS6.)
 

Nou is dat ook wel 1 van de meest foute auto's die er momenteel op de Nederlandse wegen rondrijdt. En het type jongens achter het stuur is niet het type dat er zachtzinnig mee omgaat (waarom hangen dat soort jongens altijd scheef achter het stuur??)
 
Nou is dat ook wel 1 van de meest foute auto's die er momenteel op de Nederlandse wegen rondrijdt. En het type jongens achter het stuur is niet het type dat er zachtzinnig mee omgaat (waarom hangen dat soort jongens altijd scheef achter het stuur??)

Whoehahahaha :}
 
Nou is dat ook wel 1 van de meest foute auto's die er momenteel op de Nederlandse wegen rondrijdt. En het type jongens achter het stuur is niet het type dat er zachtzinnig mee omgaat (waarom hangen dat soort jongens altijd scheef achter het stuur??)



Ze hangen scheef omdat ze zo'n enorme bos huissleutels in hun broekzak hebben zitten.


CAT
 
Terug
Bovenaan Onderaan