Ik heb een nieuwe fiets....

BugsM

Die hard MF'er
1 sep 2002
575
0
Dorp van de 5 heuvelen
Zoals je ziet een r6je uit 2001. Moet nog gekeurd worden, omdat het een duitse is. Dit gebeurd 16 maart pas, dus moet helaas nog ff wachten voor dat ik weer kan :]

Nog meer MF'ers met dezelfde fiets?

foto_10.jpg


foto_1.jpg



grtz

Marcel
 
Ziet er fraai uit!

Zet wel ff de reflector terug onder de nummerplaat.
Letten ze op bij de keuring!
 
Van harte gefelicidinges. Succes met de keuring! en daarna veel rijplezier


Ik hoop niet dat jouw hetzelfde staat te wachten als mij. (mijne was een mogelijke hij-kon-wel-eens-gestolen-zijn fiets, was een ZX6 ook uit Duitsland. Maar alles is goedgekomen.)

Mooie bikerd trouwens! :}
 
Heel mooi, veel plezier ermee!
Die fiets van mij kwam ook uit Duitsland, ik had hem echter via een motorzaak gekocht. Hij was twee jaar en werkelijk als nieuw, echt ongelooflijk, het lijkt wel of onze oosterburen vaak hun motor in de huiskamer stallen en er erg goed op passen, zo keurig nieuw zien die Duitse (Sport)fietsen er vaak uit.
Groetjes
 
Hoe heb je deze fiets gevonden
en hoe is het contact met "de duitser" verlopen want ben zelf
namelijk ook een beetje opzoek naar een nieuwe fiets
 
Zoals je ziet een r6je uit 2001. Moet nog gekeurd worden, omdat het een duitse is. Dit gebeurd 16 maart pas, dus moet helaas nog ff wachten voor dat ik weer kan :]

Nog meer MF'ers met dezelfde fiets?

Ja mijn kameraad heeft een blauwe van 2001 en is vandaag naar de RDW geweest en goedgekeurd, ik heb hem al gezegd dat hij zich effe moet aanmelden voor MF
 
8-) Mooi ding hoor :} jep ok n 2001 R6 maar dan n blauw... Hoop dat je R net zo veel plezier van mag hebben als k van mij R6 heb *D
 
Ik heb nog wel ergens een reflectortje liggen. Mag je voor nood toch wel met ducktape erop plakken? :9 Als ze daar al moeilijk over gaan doen...

't mag wel een beetje netjes zijn. Moet niet de suggestie wekken dat je het er thuis er gelijk vanaf rukt.
 
mooie r6! *D
ik zelf heb er ook 1 uit 2001...maar dan blauw-wit...
aleen na de keuring wel een andere uitlaat hoor...want dit kan niet :X :+
 
Misschien klinkt het een beetje arro, maar mag ik vragen hoeveel je ervoor betaald hebt? Wil kijken of het de moeite waard is om ook naar DE te gaan. Vandaag op de motorbeurs vond ik de prijzen erg tegen vallen.

Voor de rest een hele mooi bike! Veel plezier ervan.
 
2x de helft ;)

Met bedragen smijten ben ik geen liefhebber van. Kijk op mobile.de en je ziet hoeveel r6jes kosten. Normaal gesproken kun je er ook nog wel iets vanaf pingelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan