Ik heb een nieuwe motor !

Vandaag bij MDI een nieuw groen jetstreamruitje besteld.
Over 3 weken is ie pas binnen '(
Hadden ze mooie knipperlichten voor leuke prijsjes liggen.
Ook hele kleine.
Precies op tijd!
Dan mag je ook pas op deze fiets rijden... MDI denkt met u mee... :P
Viel de windbescherming je toch nog wat tegen? Is al een stukje beter dan origineel hoor... Of ga je toch voor de kleur?
 
Viel de windbescherming je toch nog wat tegen? Is al een stukje beter dan origineel hoor... Of ga je toch voor de kleur?
Ik heb nog steeds last van de wind maar bij mijn vorige motor was het erger.
Daarom heb ik weer voor een jetstream gekozen en natuurlijk een apart kleurtje :)
 
Mooie bike .
Persoonlijk vind ik die lucht inlaat onder de koplamp niet mooi. Is iets te groot. verder is het een mooie bike. :}
 
Eindelijk piccies van mijn motor :
achterkant_froggy.jpg


zijkant_kawa.jpg


voorkant.jpg


Met dank aan Poohbeer :}
 
kikker past er goed bij?? Die kikker maakt t juist een leuke motor :+

Nee geintje! Mooie fiets man! :}

veel :] plezier ermee
 
Mooie bike .
Persoonlijk vind ik die lucht inlaat onder de koplamp niet mooi. Is iets te groot. verder is het een mooie bike. :}

Kijk nu ff in de bladen en je ziet de ZX-6 voor 2003, die heeft geen luchthapper meer onder de koplamp maar een wat mooiere oplossing boven de koplamp...

Mooie bike hoor met die Frog erop, van wie is die VFR???

Enne, nu je wél je rijbewijs hebt, hoe bevalt ie???

René :]
 
Ik hou nie zow van kwakkies, maar deze vinnik wel zeer oké :P die kikker drop is ook wel lache!
 
Ik heb precies zo'n een, misschien eens een keer samen rijden. Ziet er wel blits uit, twee kikkers die een dorp in komen rijden (ik heb ook een groen pak).

...en froggy, je kunt HEEL plat met zo;n ding :9~ En lekker in toeren jagen is ook geil...
 
Op zondag 11 augustus 2002 00:00 schreef Blade10 het volgende:Mooie bike hoor met die Frog erop, van wie is die VFR???

Enne, nu je wél je rijbewijs hebt, hoe bevalt ie???
Die VFR is van mijn pa maar mijn broer(tje) rijdt er de laatste tijd het meest op.
Maar die moet pas in november op voor zijn motorrijbewijs.

Hij bevalt prima *D
En die Michelin banden zijn beter dan ik had verwacht.
 
Ik heb precies zo'n een, misschien eens een keer samen rijden. Ziet er wel blits uit, twee kikkers die een dorp in komen rijden (ik heb ook een groen pak).

...en froggy, je kunt HEEL plat met zo;n ding :9~ En lekker in toeren jagen is ook geil...
Kom ook naar de M-F meeting 17 augustus :)

Ben je ook groen verslaafd :? :P

En plat kun je er zeker mee.
Heb mijn rechter voetsteuntje al over het asfalt geschaafd :)
 
Mooie fiets! :}
Bij MotoPort in R'dam staat er net zo een te koop. Is 1500 Km op gereden en toen retour dealer gegaan ..
Deze wordt nu voor een erg aantrekkelijke prijs de deur uit gedaan. Helaas heb ik er zelf geen geld voor, anders zou ik het wel weten .. |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan