Ik heb een nieuwe motor !

Tja, slim is het niet dat weet ik.

Ik zeg gewoon dat ik me 1 maandje vergist hebt.
Inplaats van 4 augustus, 4 juli.

Ik ben ook maar een dom kikkertje :P
 
Tja, slim is het niet dat weet ik.

Ik zeg gewoon dat ik me 1 maandje vergist hebt.
Inplaats van 4 augustus, 4 juli.

Ik ben ook maar een dom kikkertje :P

Denk dat men zich dan ook vergist in de eventueele boete en je lekker nog wat langer op je rijbewijsje moet wachten. Stel dat je op je bek gaat, of erger iemand aanrijdt. Dan heb je een megagroot probleem. Zou er dus nog maar eens goed over nadenken.
 
Op vrijdag 12 juli 2002 14:27 schreef Skoezie het volgende:...Stel dat je op je bek gaat, of erger iemand aanrijdt. Dan heb je een megagroot probleem. Zou er dus nog maar eens goed over nadenken.
:^ Lekker onverzekerd enzo, daarom dus |(
 
Idd gewoon nog ff dat maandje wachten!

Is het zeker waard.. vooral als er iets gebeurd :(
Geen risico's nemen..
 
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij ben je wel verzekerd hoor!

Je krijgt dan alleen een boete omdat je met licht rijbewijs rijdt.

(Onder voorbehoud natuurlijk!)
 
Volgens mij niet, je hebt namelijk niet het juiste rijbewijs voor het voertuig en daardoor ben je volgens mij niet verzekerd. Althans niet via je motorverzekering.
 
Ik ben al weer weggeweest en ga straks weer.
Ik kijk heel goed uit.
En rijdt niet asociaal.
Ik weet wat de risico's zijn.
 
En als je straks in een ongeval verzeilt raakt, wat ga je dan zeggen? Sorry, ik ben niet verzekerd dus jammer dan?
 
En als je straks in een ongeval verzeilt raakt, wat ga je dan zeggen? Sorry, ik ben niet verzekerd dus jammer dan?
Ik zeg niks.
Maar zoals ik al eerder heb gezegd ga ik rijden wanneer het minder druk is op de weg.
En als ze het zien zeg ik gewoon dat ik me in de maand heb vergist.
 
Laat maar, je begrijpt het gewoon niet...
\[edit]
2 maanden terug:
Op woensdag 15 mei 2002 10:26 schreef Takumi het volgende:
Weet iemand toevallig dat als je aangehouden wordt door de politie en zij in de computer opzoeken welk rijbewijs je hebt, ze te zien krijgen of het een groot of klein (25kW) rijbewijs is?
Ik heb nl. 25kW rijbewijs :j , maar geen 25kW motor. })
En de reactie:
Op woensdag 15 mei 2002 20:57 schreef Froggy het volgende:Yep, dat krijgen ze te zien.
Je bent niet verzekerd en je hebt geen rijbweijs.
Dus grote problemen als er wat gebeurd.
 
Laatst bewerkt:
Maar toen had ik hem nog niet en nu wel.
Ik weet het maar ik kan hem nu echt niet laten staan.
En vooral niet met dit mooie weer.
Het spreekt elkaar allemaal tegen maar ik denk er nu ook anders over.

En ik heb nu gehoord dat je alleen een boete krijgt en je bent toch verzekerd.
 
Ongelofelijk!!!!!!!
Laten staan dat ding man, eeuwige spijt kan je deel worden.
Gewoon wachten.
Heeft je vriendin al handschoenen?
 
Ongelofelijk!!!!!!!
Laten staan dat ding man, eeuwige spijt kan je deel worden.
Gewoon wachten.
Heeft je vriendin al handschoenen?
Staat erg lullig met je onderschrift:
Niet zeuren, rijden!
:P
...Maar je hebt wel gelijk...
Je kan serieus in de problemen komen, Daniel... Wat als een ander blundert en jij bij het uitwijken iemand raakt? Niet zo handig... Maar ja, je doet het toch wel, wat we ook zeggen (de mooiste maand zonder fiets is ook niet lol), maar kijk in godsnaam verdomde goed uit... Rij als een watje, maar dan trager... Voor je het weet, zit je in de ellende. Zeker volgende week... (Vierdaagse!)
 
Hmm, Daniel moet het gewoon zelf weten vind ik, hij weet de risico's en gevaren van onverzekerd rondrijden, maar ik zal hem niet tegenhouden.

Mocht ik mijn rijbewijs weer kwijtraken voor enkele maanden (stel dat ik weer es gepakt zou worden), dan zou ik dat echt niet volhouden, maanden lang niet motorrijden en autorijden.

Gevoel en verstand spreken elkaar tegen hier, het is het verstandigste ;) als je je verstand laat spreken. :)
 
Doet het zo min mogelijk! En erg voorzichtig.

Als mijn motor destijds een beurt had reed ik ook op een 'te zware' motor. Is toch wel een kleine 1.000 km geweest bij elkaar.

Verder heb ik 3 maanden zonder kenteken(bewijs) gereden, stond dus niet op naam. Was een fout van RDW, dus dit was ook twijfelachtig. Maar niet direct mijn fout.

En zo heb ik nog wel wat 'dingetjes'.

Maar goed, dit spreekt echt voor zich, rij in ieder geval zo min mogelijk en heel erg voorzichtig!
 
Vandaag bij MDI een nieuw groen jetstreamruitje besteld.
Over 3 weken is ie pas binnen '(
Hadden ze mooie knipperlichten voor leuke prijsjes liggen.
Ook hele kleine.
 
Gefelici, mooi ding!
(ik moet nog een jaar en kan hopelijk wel wachten)

Maar goed, ik zou nie rijen hoor!
Automobilisten blijven voor mij nog steeds de gevaarlijke en onbekende factor
 
Terug
Bovenaan Onderaan