Ik heb een nieuwe

Gizzmo

MF veteraan
8 jun 2001
9.824
524
Yep, vanavond opgehaald, een KTM 520 SM })

Kijk maar naar de plaatjes.

ps: KTM 620 SM staat te koop he :) Te Koop KTM 620 Supermotard '97

leftside.jpg

rightside.jpg

brake.jpg

rear.jpg

front.jpg
 
Superstrak ding hoor *D

Ik durf het bijna niet te vragen, maareh...... :P ;)
Lijkt me niet verstandig dat ik op zo'n EXC stap, dan staat de mijne ook snel te koop denk ik :)
 
gaaf hoor! Is deze lichter ofzo dat je liever een 520 heb?
Wat is er beter aan tov. een 610/620?
 
ja ik rijd ook wel eens vaker op zo'n 520 die apparaten zijn zo bruut. Niet normaal.. Zo fel op 't gas, zo lekker licht sturend. Bij zo'n ding lijkt me xr600 wel een tank. Maar veel plezier met je moto 't zijn echt super dingen!
 
Gefeliciteerd, Hier zal je geen spijt van krijgen.
Andere uitlaatdempererop doet wonderen, dan word ie een stuk sneller vooral onderin.
 
Mooi ding :}

ja ik rijd ook wel eens vaker op zo'n 520 die apparaten zijn zo bruut. Niet normaal.. Zo fel op 't gas, zo lekker licht sturend. Bij zo'n ding lijkt me xr600 wel een tank. Maar veel plezier met je moto 't zijn echt super dingen!


Honda crf450 reageerd nog een keer een stap lomper :+
 
Strak apparaat :}

En nou, wedstrijden?

In principe wilde we datdit jaar al, alleen kwam het er allemaal niet van.

Nu wilden we volgend jaar echt ervoor gaan, echter de vriend warvan ik hem gekocht heeft, wil er voorlopig efe mee stoppen om zij heup rust te geven.
Nu wilt die van de winter weer een nieuwe bouwen, maar wat er nu allemaal van onze plannen terecht gaat komen???

Er zijn er wel meer met plannen hier in de buurt, maar wij tweeen wilde het het meest, dus je weet hoe dat gaat.

effe aankijken, maar de wil is er wel, maar alleen is maar zo alleen.
 
hij ziet er echt supermooi uit (voor een ktm ;) )en ik weet zeker dat jullie er veel plezier mee gaat beleven.
we gaan hem zondag wel eens even goed uittesten...
 
vette machine!
Laat jij jouw koplampje zo?
is t een gewoon halogeenspotje?
staat ie een beetje omhoog gericht ipv naar beneden?
 
vette machine!
Laat jij jouw koplampje zo?
is t een gewoon halogeenspotje?
staat ie een beetje omhoog gericht ipv naar beneden?


Lampje staat idd omhoog gericht, en is idd een heel ordinair halogeenspotje, voordeel is dat die niet alleen omhoog schijnt, maar alle kanten. :X

Of ik het zo laat, ach, ik heb dus een nummerplaat met lampje, een nummerplaat zonder lampje en de originele lamp, dus waar ik zin in heb.

Voordeel van het halogeenspotje in de nummerplaat, het staat iets beter dan de originele koplamp, en als je halogeenspotje aan staat val je toch weer iets meer op.
Een relaxte agent pikt het misschien, en anders niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan