Ik heb een probleem....(geen crash ofzo..)

Martin-S

MF veteraan
19 mei 2002
2.668
0
Ik reed zonet door de stad naar huis, en d'r stond een motoragent op de stoep die bezig was om weer op te stappen (had net boodschappen gedaan ofzo). Toen komt ie naast me staan en zegt ie tegen mij dat het misschien verstandig is om een andere uitlaat op de motor te zetten, omdat ik met deze pijp (waar overigens wel een machtig mooi geluid uit kwam volgens de agent :} ) waarschijnlijk in de problemen kom als ik ermee naar de TT ga.

Het probleem is alleen dat ik geen orginele pijp heb, of zo snel geen E-gekeurde pijp kan krijgen (Bij de motoport duurt het zeker 7 dagen om zo'n ding te bestellen, maar dan is de TT allang geweest.

Wat moet ik nu..... '(
 
As de sodemieter een regelen via Marktplaats ofzo...

Je heb de originele niet meer liggen dus... :?

Verder weet ik dat niet hoor met uitlaten.
Misschien kan je er wat indrukken ofzo...demping :?
 
DB-killer misschien?

Die hebben ze niet bij de motoport in lw'den. De uitlaat die d'r nu onder zit is van het merk Rombo.

Heb de orginele nooit gehad!!! Deze zat er op toen ik hem kocht....anders had ik nu niet gepost
 
Die hebben ze niet bij de motoport in lw'den. De uitlaat die d'r nu onder zit is van het merk Rombo.

Motorado...
Die zaak in Dokkum...Harry ofzo...weet Rev wel!!!

Efkes wat zaken afbellen in de buurt.
 
je hebt pas een probleem als ze je daadwerkelijk aanhouden zaterdag :)
Ga zelf ook gewoon met demper naar TT.
 
Ik rij ook op goed geluk met een open uitlaat naar de TT...volgens mij valt het allemaal wel mee als je normaal doet en niet als een gek loopt te gassen...
 
hmz....ja ze moeten me maar zien te pakken ook. Overigens wel tof van die agent dat ie even waarschuwd :}

Nou ja, zal wel even kieken wa'k doe.....
 
Tja... maar kom nu strax niet allemaal aan met "Huil, jank, bler, ze hebbe me pijp afgepakt bij de TT"... |( |(

Enne... Boonstra heeft HEEL VEEL pijpen...
 
Tja... maar kom nu strax niet allemaal aan met "Huil, jank, bler, ze hebbe me pijp afgepakt bij de TT"... |( |(

O, maar dat zal ik dan ook niet doen. Als ik d'r idd zo heen ga, dan moet ik de gevolgen daarvan ook dragen toch???
 
Maandag horen wel wel wie zonder terug is gekomen })

Demper zal je wel mogen houden... zal alleen boete moeten betalen neem ik aan.

Onder een bepaald toerental valt het geluidsnivo meestal wel mee, moet je je ff inhouden.
 
hm,...je kunt natuurlijk ook binnen door naar Assen gaan.
pakken ze je niet op de A-28 in iedergeval...

daar staan ze toch altijd ergens met zo,n grote trailer op een parkeer plek...?

of je gaat met de bus ofzo.... })
 
hahaha, belde net met de Motorado. Vent stelde voor om met de auto te gaan....wat een grapjas.

Ik neem wel een sluiproute oid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan