Ik heb een "probleem"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Al vanaf het moment dat ik een motor heb (nu iets meer dan 2 weken) doe ik iedere dag een rondje.

Iedere dag met liefde al m'n kleren aantrekken.

Wanneer houd deze fase op??
Het is best wel nutteloos.
Ik hoop voor je dat het nooit ophoudt. Nutteloze tijdbesteding is toch zinvol, namelijk plezier in het leven!
 
Al vanaf het moment dat ik een motor heb (nu iets meer dan 2 weken) doe ik iedere dag een rondje.

Iedere dag met liefde al m'n kleren aantrekken.

Wanneer houd deze fase op??
Het is best wel nutteloos.
Dat houdt wel een keer op hoor. In de eerste jaren reed ik doelloos meer dan 10k per jaar. Nu heb ik alles in de wijde omgeving wel gezien en heb ik er bovendien veel minder tijd voor. Dus soms in het weekend een rondje en hopelijk binnenkort weer eens een motorvakantie.
 
Ik rij al sinds dag één (15 jaar geleden) puur en alleen voor de lol met de motor. Af en toe woonwerk bij lekker weer, maar ook dat geld als lol. Dus 100% plezier.

De auto is voor vervoer, de motor is voor de ziel.

Wanneer houdt deze fase op? Hopelijk nooit? Het volwassen leven zit bomvol met depressief makende valkuilen. We hebben een medicijn nodig, en motorrijden is mijn medicijn naar keuze.

En een koud biertje na afloop.
 
Dan wel 1 met minstens 35 kW trapondersteuning...
na ongeveer een maand dagelijk fietsen bleek het gewichtsverschil tussen mijn elektrische wiel en (oversize) accu en de fiets zonder die dingen zo groot dat ik inmiddels niet meer elektrisch fiets.
Dus als je voor de conditie zo min mogelijk of zelfs geen ondersteuning gebruikt , dan liever zonder electra ;)

En aangezien ik toch lekker faut bsug Ban :

niu-niu-nqi-gts-70km-u-zwart-rood-2021.jpg


70 km/hr Ferrari rood en Bugatti Zwart, of Porsche als je dat leukerder vindt.
 
Al vanaf het moment dat ik een motor heb (nu iets meer dan 2 weken) doe ik iedere dag een rondje.

Iedere dag met liefde al m'n kleren aantrekken.

Wanneer houd deze fase op??