Ik heb een R6 gekocht! :D

~Vincent~

MF veteraan
31 mrt 2003
3.204
0
Onderschriftje veranderen.

Mooie fiets :9~ ...ruilen voor een fles Gin?
Neej? Nou dan drink ik ze toch zelf op B| (jajaa...wijfuh drank...)

V-Ray

MF veteraan
18 feb 2004
8.952
3
39
Almere
Facebook
link
Gave fiets man! Ziet er netjes uit. Veel veilige kilometers toegewenst!

Ennuh.. die Leovinci = :9~ :}

xray71

MF'er
30 mrt 2003
245
0
48
Amsterdam
www.xanderburchartz.nl
Onderschriftje veranderen.

Mooie fiets :9~ ...ruilen voor een fles Gin?
Neej? Nou dan drink ik ze toch zelf op B| (jajaa...wijfuh drank...)
Haha, ik begreep ff niet wat er mis was met m'n onderschrift... totdat ik zag dat onderschrift en signature 2 verschillende dingen zijn |(

Enne... hoe kom je nou weer aan een fles Gin??? Geruild voor je huidige fiets? O-)

Murky

Die hard MF'er
21 jul 2004
912
0
34
Bennekom
zeer mooi bike, heb de zelfde :) heb alleen ff een vraag, ik ga een nieuwe band bestellen ACHTER, alleen mijn machine staat bij de dealer, nu weet ik niet hoeveel inch me achtervelg is :S kan het ook niet even 1 2 3 vinden. dus zou jij of iemand ff voor me kunnen kijken, zodat ik me diablo kan bestellen *D

ik dacht dat het een 17 inc is, maar weet het niet zeker, straks bestel ik de verkeerde. |(

aprilia2000

MF veteraan
13 apr 2002
6.366
0
36
Grijpskerke
zeer mooi bike, heb de zelfde :) heb alleen ff een vraag, ik ga een nieuwe band bestellen ACHTER, alleen mijn machine staat bij de dealer, nu weet ik niet hoeveel inch me achtervelg is :S kan het ook niet even 1 2 3 vinden. dus zou jij of iemand ff voor me kunnen kijken, zodat ik me diablo kan bestellen *D

ik dacht dat het een 17 inc is, maar weet het niet zeker, straks bestel ik de verkeerde. |(
17", zoals bij zo'n beetje alle huidige sportmotoren :)