Ik heb een R6 gekocht! :D

xray71

Die hard MF'er
30 mrt 2003
286
7
Amsterdam
Yes, ook ik ben nu de trotse bezitter van een R6. Sinds vandaag staat ie bij mij thuis. Gelukkig was het hier de hele dag zonnig, zodat ik hem al goed de sporen heb kunnen geven :)

Dit is hem:

full
 
Onderschriftje veranderen.

Mooie fiets :9~ ...ruilen voor een fles Gin?
Neej? Nou dan drink ik ze toch zelf op B| (jajaa...wijfuh drank...)
 
Gave fiets man! Ziet er netjes uit. Veel veilige kilometers toegewenst!

Ennuh.. die Leovinci = :9~ :}
 
Onderschriftje veranderen.

Mooie fiets :9~ ...ruilen voor een fles Gin?
Neej? Nou dan drink ik ze toch zelf op B| (jajaa...wijfuh drank...)

Haha, ik begreep ff niet wat er mis was met m'n onderschrift... totdat ik zag dat onderschrift en signature 2 verschillende dingen zijn |(

Enne... hoe kom je nou weer aan een fles Gin??? Geruild voor je huidige fiets? O-)
 
zeer mooi bike, heb de zelfde :) heb alleen ff een vraag, ik ga een nieuwe band bestellen ACHTER, alleen mijn machine staat bij de dealer, nu weet ik niet hoeveel inch me achtervelg is :S kan het ook niet even 1 2 3 vinden. dus zou jij of iemand ff voor me kunnen kijken, zodat ik me diablo kan bestellen *D

ik dacht dat het een 17 inc is, maar weet het niet zeker, straks bestel ik de verkeerde. |(
 
zeer mooi bike, heb de zelfde :) heb alleen ff een vraag, ik ga een nieuwe band bestellen ACHTER, alleen mijn machine staat bij de dealer, nu weet ik niet hoeveel inch me achtervelg is :S kan het ook niet even 1 2 3 vinden. dus zou jij of iemand ff voor me kunnen kijken, zodat ik me diablo kan bestellen *D

ik dacht dat het een 17 inc is, maar weet het niet zeker, straks bestel ik de verkeerde. |(
17", zoals bij zo'n beetje alle huidige sportmotoren :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan