Ik heb 'em!

Fore

MF veteraan
In memoriam
27 feb 2002
23.485
0
Eindhoven (regio)
Vandaag opgehaald, mijn trots.

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/1893/67cb8709bf8ff2ef95eb45ddaf21db1c (FZR600.jpg)​
 
Heeeeeee Tof !!!!!!!!!
Netjes hoor, doe je goed
Woooooooooooo toffe fiets, veel plezier ermee
Lekker :]
 
misc.php

voila
 
Gefeliciteerd!
Dat is een big :)
Heb zelf ook een FZR gehad .........
top fietsje om weer de draad op te pakken. Ja, ik ben een voormalig her-opstapper na 15 jaar.
Nu alweer 3 jaar verslaaft aan motor :] .
Bevalt top.
Heel veel plezier met je FZR.
 
He bananeman, en jij er zeker als een dolle achteraan of niet???? laat het me maar weten als je weer gaat :] :] met meerdere personen is het toch leuker!
 
He bananeman, en jij er zeker als een dolle achteraan of niet???? laat het me maar weten als je weer gaat :] :] met meerdere personen is het toch leuker!

Als je je tweelingbroer ;) er dan nog bij wil hebben, hou ik me aanbevolen .. Ik ga in ieder geval goed opletten of ik een FZR zie (die erg op de mijne lijkt) als ik door de Tongelresestraat loop ...
 
Replica.....uiteraard ben je van harte welkom. Ongetwijfeld kan ik nog een hoop leren van jou en bananenmen als het gaat om motorrijden.... ;)

wat doen jullie volgende week met de paasdagen??

gaan we lekker :] :] ?
 
Replica.....uiteraard ben je van harte welkom. Ongetwijfeld kan ik nog een hoop leren van jou en bananenmen als het gaat om motorrijden.... ;)
Van mij kun je niks leren. Ik ben ook nog druk bezig om de fijne kneepjes onder de knie te krijgen. :)

wat doen jullie volgende week met de paasdagen??

gaan we lekker :] :] ?
Da's een Goed Plan... maar met de paasdagen kan ik niet. De week erop bijvoorbeeld weer wel.

Laat maar ff weten!!
 
Leuke fiets... :)
Veel rijplezier met je nieuwe aanwinst & pas op voor die vervelende mobiele onweerstormpjes van de KLPD...

Belangrijkste tip als je gaat rijden:
Laat je niet meetrekken door anderen! Hou je eigen tempo aan en kies zelf hoe je je grenzen wilt verleggen... Als bijvoorbeeld blijkt dat Replica (bescheiden als ie is :P ) met dezelfde fiets 20 km/h sneller de bocht induikt dan jij en je vindt al dat je vlot gaat, probeer dan niet de volgende bocht zijn snelheid te evenaren, maar bouw het in je eigen tempo op... Ga zover als je zelf wilt en zoals jij je lekker voelt... Als je je toch mee laat trekken, heb je grote kans dat je jezelf tegen komt...
 
Replica.....uiteraard ben je van harte welkom. Ongetwijfeld kan ik nog een hoop leren van jou en bananenmen als het gaat om motorrijden.... ;)

wat doen jullie volgende week met de paasdagen??

gaan we lekker :] :] ?

Ik zou heel graag met Pasen lekker gaan sturen, maar helaas heb ik andere verplichtingen :( (paar daagjes met vriendinnetje doorbrengen, ook leuk daar niet van ;) ) ...

Maar de weken daarna moeten we zeker eens wat afspreken, ik weet wel wat leuke stuurweggetjes in Eindhoven en omgeving (bescheiden als ik ben :P ) ...
 
Grote Muis, dank voor je wijze woorden. :} Op dit moment is het pak en de helm "sneller" dan de drager ervan. (maar wel lekker veilig voor het geval dat }) )

Tis wel weer wennen na 9 jaar niet op een eigen fiets gereden te hebben, maar het bevalt zeer goed!

Enne, iedereen bedankt voor de leuke reacties. Kunnen we binnekort weer lekker :] :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan