Ik heb er één van 18 centimeter!!!!!

En dan nu een wheel to wheel burnout :P

B|

als ik 1 van mijn modelmoto's wil verneuken neem ik deze wel :9

full
 
heb ik ooit tegengekomen, er is een merk dat ook minder beroemde types op de markt breng (heb er zo ook de v-max en munch mammut van) ff kijken of ik het merk terug vind

klopt, die ben ik ook ooit tegengekomen. Maar dat was een cbr in de thundercatkleuren met nog de uitlaat aan de verkeerde kant ook :z
 
dacht al:" 18 cm..da's nie lang :P "

maar goed, hij's klein maar fijn *D
dat schaalmodelletje.

die motor dan....

[me]janice heeft ook 2 schaalmodellen. 1:12 precies dezelfde als m'n gixxer was en een ietsje grotere, nu nog eentje van een honda cb600F ;) [/me]
 
Ik heb er een stuk of 20 van dat voormaat onder andere de 2004 R1 MV Agusta Hodgsons Ducati een aantal gp motoren natuurlijk de 996 en gixxer750 en nog een zooitje
verder heb ik nog 4 Rossi replicas de kleinste18cm en de grootste ongeveer 40 a 50 cm 2002 model 2003 model is ongeveer 25 cm en van dat zelfde voormaat de love and peace versie waarmee die alleen in mugello gereden heb als ik me niet vergis

de kleine modellen zijn allemaal van Maisto
 
Ik heb een ducati 998 op mn nachtkastje staan :) elke avond voordat ik ga slapen even een rondje over de lakens gedaan en alvast een beetje wheelies en stoppies geoefend :)
 
Heb ik weer zo'n lelijk traag hok waar vast geen schaalmodel van te krijgen is. Nou... van een opel astra is ook een schaal model, misschien dan van mijn 'XJ600omleiding' ook wel
 
Ik heb een ducati 998 op mn nachtkastje staan :) elke avond voordat ik ga slapen even een rondje over de lakens gedaan en alvast een beetje wheelies en stoppies geoefend :)
Dit riekt naar een hele vreselijke reclame. Als ik die muts nog eens tegen kom :X :X :X :X
 
Gefeliciteerd!
Flierbosgraaf of Ganzenveer?

Mail mij maar eens. AML15563
 
Haha,
zal vanavond mijn collectie eens voor de camera gaan zetten,
onderandere wat r1tjes en gixxertjes
en een heel stel nog een slaggiej kleiner
 
Aw wat een schatjes














geef mij maar een fullsize

ikmoet ook zo n vriend hebben die dr ff een meeneemt uit frankrijk voor me *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan