ik heb er ook 1

mtv

MF'er
19 okt 2004
34
0
Limmen
hallo heren(en misschien ook dames) ik ben hier nieuw en heb ook een hornet
een 600s zwart 2001 12000km
 
>>>hornet topic?


maar welkom hoor... en de vergissing is begrijpelijk... er zijn vrij veel hornets bij gekomen de laatste tijd en de hornettopics staan meestal wel bovenaan. :+
 
>>>hornet topic?


maar welkom hoor... en de vergissing is begrijpelijk... er zijn vrij veel hornets bij gekomen de laatste tijd en de hornettopics staan meestal wel bovenaan. :+
Klopt meestal net onder de "Z750-Z1000 meeting plaza" ;)
Verder welkom en mooi fiets :]
 
>>>hornet topic?


maar welkom hoor... en de vergissing is begrijpelijk... er zijn vrij veel hornets bij gekomen de laatste tijd en de hornettopics staan meestal wel bovenaan. :+
Goed hoor van jou als hornet eigenaar om toe te geven dat aanschaf ervan een vergissing is... :+
 
Welkom MTV...... hoop dat je er ook mee gaat rijden en niet alleen maar naar MusicTeleVision zit te kijken!!

hahahaha, tot bij de Hornet/t(r)opics!!
 
Goed hoor van jou als hornet eigenaar om toe te geven dat aanschaf ervan een vergissing is... :+


grrrr :(
ben erg tevreden over mijn hornetje... vooral over de ombouw mogelijkheden... O-)

mischien dat als ik groot ben een Z1000 koop, en mijn vriendin vindt de monster echt een motor voor haar...., dus die valt af.

:+
 
grrrr :(
ben erg tevreden over mijn hornetje... vooral over de ombouw mogelijkheden... O-)

mischien dat als ik groot ben een Z1000 koop, en mijn vriendin vindt de monster echt een motor voor haar...., dus die valt af.

:+

Damn, wij lijken wel op elkaar. Ook ik zit te denken om over een tijdje (lees paar jaar) een Z1000 te proberen. En mijn vriendin kan ik een monster ook niet uit haar hoofd praten. Ze wil graag een monster S4R.
 
Terug
Bovenaan Onderaan