Ik heb et gehad met die achterlijke drempels....

doragondojo

Die hard MF'er
22 jan 2004
529
0
Hengelo G
Sorry,

Maar ik ben me de laatste tijd druk :( aan het maken over die achter@@@ ambtenaren :z
"Helaas ben ik ook een ambtenaar :z " die overal drempels te pas en onpas neer pleuren.
Ben je lekker aan het rijden :] duik een bocht in knal drempel, of ze hebben een rood vak geverfdt, IN EEN BOCHT, welke lam@@@@ verzint zoiets.
Dan nog niet te praten over de verscherpte controles.

Ik weet ook wel dat het ook wel zijn goede kanten kan hebben :o maar het plezier in het motorrijden word op deze manier aardig verziekt :r

Hoe denken jullie daar nu over ??
 
ik wil niet moraalachtig klinken. maare drempels liggen alleen in de bebouwde kom.

dus lekker er in duiken in een onoverzichtelijke bocht in de bebouwde kom (je zag de drempel immers niet) is nogal STOM !
 
Denken dat het over al een circuit is |(

Op een plek waar drempels liggen rij je rustig en let je op.
Als je al de drempels niet eens ziet aankomen, hoe heb je dan je rijbewijs gekregen :?
 
mischien dat ze ook op 60 wegen liggen ( hoewel, ik heb ze er nog nooit gezien) . maar zeker weten niet op 80 wegen.

er is nl geen drempel wat je kan pakken met 80 km , dat zou heeeel kostbaar worden voor de weg beheerder.
 
mischien dat ze ook op 60 wegen liggen ( hoewel, ik heb ze er nog nooit gezien) . maar zeker weten niet op 80 wegen.

er is nl geen drempel wat je kan pakken met 80 km , dat zou heeeel kostbaar worden voor de weg beheerder.

Kom maar eens naar de polder... Hier liggen ze...

Edit: dijkweg van Almere haven volgen richting Nijkerk
 
mischien dat ze ook op 60 wegen liggen ( hoewel, ik heb ze er nog nooit gezien) . maar zeker weten niet op 80 wegen.

die 60 die hier liggen zijn over het algemeen wat minder hoog dan die dingen die in de bbk liggen. hier in den helder liggen op wat 80 wegen van die leuke witte ribbels, waar je met gemak met 100 overheen kan knallen :X
 
Denken dat het over al een circuit is |(
niet iedereen onder ons kan circuit permiteren he... ;)
Maareuh drempels staan idd alleen in bebouwde kom, belgie dan, en daar hou ik me toch ook min of meer aan de regels hoor.
Idd wel irritant met een racer/tourmodel
Met een SM daarentegen :} love drempels
 
mischien dat ze ook op 60 wegen liggen ( hoewel, ik heb ze er nog nooit gezien) . maar zeker weten niet op 80 wegen.

er is nl geen drempel wat je kan pakken met 80 km , dat zou heeeel kostbaar worden voor de weg beheerder.

Nee, daarom mag je ter plaatse van de drempel ineens 50 rijden en na de drempel weer 80 km/u. Deze situatie kan je o.a. op de N214 bij Noordeloos en de N39 bij Leerdam. Gewoon op een 80 km weg, ineens terug naar 50 omdat ze drempels hebben neergedonderd ter hoogte van een kruising...
 
Op zondag 25 januari 2004 21:38 schreef Remakil het volgende:Nee, daarom mag je ter plaatse van de drempel ineens 50 rijden en na de drempel weer 80 km/u. Deze situatie kan je o.a. op de N214 bij Noordeloos...

Dat was idd wel wennen zeg toen ik na lange tijd weer over die weg aan het rijden was... tjonge wat liggen ze daar op een nuttige plaats zeg :(
 
Binnenkort worden ze uitgerust met reklame... Koni, Monroe e.d. Verder gaan autodealers ze ook sponsoren... zij kunnen al die schokdempers vervangen...

Heerlijk die drempels voor een kruising... echt over nagedacht... Als je te hard rijdt en je moet in de ankers dan weet je tenminste zeker dat je niet kan remmen vanwege te weinig druk op je wielen |( En sommige drempels zijn ook zo goed aangegeven :X |(
 
Bij Oud Alblas ligt er ook een midden in een heerlijke doordraaiende bocht. Ben je lekker aan het sturen ............ pats drempel. De eerste keer schrok ik er wel ff van.
 
Geinig dat die drempels alleen in de bebouwde kom liggen, jammer dat de wegbeheerders het nog niet weten |(

Daar ik op mijn k100 ook wel eens loskom buiten de bebouwde kom. Ja, met twee wielen :( .
 
Ik weet niet wie er van jullie wel eens in Bussum is geweest.. Nou, dat is drempel-paradise. Hier vind je de meeste en hoogste drempels van Nederland. Rijd maar eens over de koningslaan/meentweg en je weet wat ik bedoel. Vriend van me was een keer verongelukt (DOOR DREMPELS :( ) en die moest de ambulance in. Lig je daar met gebroken arm over al die drempels heen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan