Ik heb hem hoor

honda x-adv

MF'er
21 mei 2002
184
1
amsterdam
De garmin streetpilot III de luxe. Wauw wat een fantastisch speeltje en nog erg handig ook. Ben na de aanschaf wel bijna failiet want goedkoop was hij niet, kocht er vroeger een motor voor. Montage op stuur binnen 10 seconden en evensnel weer eraf. Is ook wel aan te raden want binnen 12 seconden is hij denk ik gestolen.Wat een geweldige schat aan informatie zit er in dat ding.En die kletsmiep heeft nog een lekkere stem ook :) . Lekker thuis route plannen met de zeer gedetaileerde software en hoofdwegen vermijden en :] met die handel.Buitje regen ook no problem want hij kan een half uur in een bak water op 1 meter diepte dus absoluut waterdicht. Handig voor in bad als je je zeep kwijt bent :)
Er zit alleen een groot nadeel aan de streetpilot en dat is dat je nooit meer zonder wil en na lange tijd ook niet meer kan ben ik bang voor.

Ik sta na de aanschaf wat dichter bij de finnancieele afgrond maar de streetpilot wijst me de weg daar wel weer vandaan.

Groetjes Marcel
 
Wow, das gewoon de helft van wat ik voor mijn motor betaald heb :X
Maar het is inderdaad wel een heel tof ding! gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
 
als je het volume 1 tandje luider doet zegt die miep toch 'harder'?

(of is dat bij deze niet?)

want als je dan een paar keer snel achter elkaar je volume luider doet klinkt het namelijk 'harder'...'harder'...'harder'...'harder' (en dat met die verleidelijke stem)

erg grappig als je je een beetje alleen voelt midden in de nacht ;)
 
Hééél mooi spul.. :) Mijn vader heeft er ook zo een voor in de auto. Ik heb zelf een Garmin GPS-V, die werkt bijna het zelfde, maar dan geen kleurtjes, kleiner scherm, en geen stem... Maar wel klein, licht en makkelijk, en een stuk goedkoper... ;)
 
Bij deze zegt kletsmiep bij het verhogen van het volume 1 ,2 , 3 tot aan met 10.
Eerste keer stond hij op 10 hahahah maar dan worden je trommelvliezen je schedelpan ingeblazen. Standje 3 is voldoende voor op de motor. Standje 69 kent ze overigens niet :?
 
pff sloop nog liever die bij mijn pa uit de auto, dan dat ik dat eraan moet uitgeven. :9
Maar is idd erg handig en mooi.
Was ik maar groot en had ik veel centjes :D
Naja student zijn is ook niet slecht!!

nice buy!
 
als je het volume 1 tandje luider doet zegt die miep toch 'harder'?

(of is dat bij deze niet?)

want als je dan een paar keer snel achter elkaar je volume luider doet klinkt het namelijk 'harder'...'harder'...'harder'...'harder' (en dat met die verleidelijke stem)

erg grappig als je je een beetje alleen voelt midden in de nacht ;)
Zeker een Carin van Philips gehad, die wilde ook alleen maar harder . . . harder . . . . . harder ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan