ik heb hem laten staan vandaag

tot hoe warm rijd jij

  • 20

    Stemmen: 3 3,8%
  • 25

    Stemmen: 5 6,3%
  • 30

    Stemmen: 9 11,3%
  • >30

    Stemmen: 63 78,8%

  • Totaal aantal stemmers
    80

stekman

MF veteraan
15 mei 2003
8.130
29
spijkenisse
29 graden is toch te gek, ik ben na twee uur nog niet op normale lichaamstemperatuur. Tot 25 graden gaat het nog wel maar daarboven voel je bij elk stoplicht de neiging om zo snel mogelijk door te rijden.
Nog meer mensen die voor het aircoblik hebben gekozen vanwege de warmte?

Maar er is hoop, in mijn spijkerjack wordt binnekort bescherming genaaid :}
 
Je kan toch gewoon in je trainingsjack op je motor stappen :?

Lekker cool 8-)



;)
 
Je kunt altijd nog in een kort broekkie + T-Shirt en wat sportschoentjes aan op de motort! 8-)
Heb er zelf overigens geen moeite mee om drijfnat op bestemming aan te komen bij 30+ graden.
 
Ik ga hem toch echt niet laten staan vandaag. Het is idd wel erg warm maar dan trek ik wel een ander t-shirt aan op het werk.

Groet Rutger
 
Eigenlijk rijd ik altijd tenzij het glad is, maar vanmiddag heb ik een sollicitatie gesprek... ben ik maar met de auto naar m'n werk gegaan leek me beter !!
 
Ik ga zondag richting de Alpen en dan hoop ik toch dat het iets minder warm is, een graadje of 22 zou helemaal *D zijn!
 
Hehehe,

ja, ik laat em ook staan, maar ik heb nog geen goeie tas om mijn pak (die ik overdag draag) in te doen. Misschien dat ik van de week een tanktas haal of zo.
Dan kan weer mee naar het werk. Gister even met een rugzak geprobeert, maar das nie echt ideaal. Het voordeel HIER (Friesland) is dat ik stoplichtloos naar het werk kan komen. *D
 
Ik heb hem ook laten staan :+ (noodgedwongen)

Als ik rij dan maakt het mij niet uit hoe warm het is, voor langere afstanden rij ik liever op motor met 30C dan in koekblikkie.
Maar als ik in de stad moet zijn (veel stoppen en dus wachten) dan ga ik met de auto.

[me]**Lara** heeft een lerenbroek en een niet-ademende jas/leren jas, en denkt dat er volgend jaar een motorspijkerbroek gekocht wordt. ;) [/me]
 
[me]**Lara** heeft een lerenbroek en een niet-ademende jas/leren jas, en denkt dat er volgend jaar een motorspijkerbroek gekocht wordt. ;) [/me]
:^

Nou is er ook van die losse bescherming die je onder je normale spijkerjack kan dragen, er is hier al eens wat geschreven op het MF erover. Ook door mezelf op gereageerd zelfs. Maar als je hier zoekt op bescherming of kleding dan ben ik de hele dag aan het lezen. Iemand die het weet te vinden? en te koop weet? en misschien zelfs ervaring mee heeft?
 
Gewoon rijden met die hap, de mooie dagen in nederland zitten al niet echt mee en als het dan een keertje goe warm is ga ik heus mijn fiets niet laten staan :]
Rijden doe ik dus ook bij meer dan 30 graden 8-)
 
:^

Nou is er ook van die losse bescherming die je onder je normale spijkerjack kan dragen, er is hier al eens wat geschreven op het MF erover. Ook door mezelf op gereageerd zelfs. Maar als je hier zoekt op bescherming of kleding dan ben ik de hele dag aan het lezen. Iemand die het weet te vinden? en te koop weet? en misschien zelfs ervaring mee heeft?

Reden waarom ik er nog geen heb: Ik vind ze zo verschrikkelijk duur B|

Dus inzetstukken zijn inderdaad een optie :}
 
Echt niet dat ik de motor vandaag laat staan !!!!! Ga zometeen Cora's nieuwe motor ophalen bij Safe en dan lekker veel kilometers maken, zodat'ie eind van de week voor de 1000 km beurt kan ( staat 500 km op de teller van de monteurs en verkopers die allemaal een rondje wilden proberen op dit nieuwe merk: Hyosung Comet 650 ;) )
 
Dan is het weer te warm, dan weer te koud... het is nooit goed! Rije!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik met kou geen probleem heb. Daar kun je je goed op kleden. Warmte is gewoon lastiger omdat je toch niet in je t shirt en korte broek wil gaan rijden en dus altijd te veel kleding voor die temperatuur aanhebt.
 
Dan is het weer te warm, dan weer te koud... het is nooit goed! Rije!
:^

Tja en de keus motor of OV is geen keuze natuurlijk ;)

Maar kom op mensen het is heerlijk weer... en je neemt toch gewoon een broek en shirt mee :? dus helemaal fris zit ik nu achter de pc op me werk.. verheug me nu al weer op de terugreis .. lekker tussen de koekblikken in de file door ;) :+
 
Zo lang je niet stil hoeft te staan valt het nog mee vind ik tot nu toe, nu heb ik nog niet met nog warmer weer gereden maar ik heb wel gemerkt dat zodra ik stil sta gelijk het zweet aan alle kanten uitbreekt :)

Maar dat hoort erbij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan