ik heb hem laten staan vandaag

tot hoe warm rijd jij

  • 20

    Stemmen: 3 3,8%
  • 25

    Stemmen: 5 6,3%
  • 30

    Stemmen: 9 11,3%
  • >30

    Stemmen: 63 78,8%

  • Totaal aantal stemmers
    80
Warm ???
Als ik vanmiddag naar huis ga wel , vanochtend om 0630u was het wel lekker

En zweet (deo is op kantoor aanwezig), ach hebben ze wat anders te klagen dan dat mijn haar niet zit O-)
 
Kom kom...niet te bejaard/homofiel* doen...

Als het kouder is dan 20° rijden de heren niet
Als het regent rijden de heren niet
Als het waait rijden de heren niet
En nu rijden die heren ook al niet als het zonnetje schijnt?

Verkopen die motor!!!

(klote bejaarden/homoos :( )
 
Heb juist me airco blik laten staan, en me motor gepakt.

Echter wel met me spijkerbroek, wel leren jas ed.
 
Kom kom...niet te bejaard/homofiel* doen...

Als het kouder is dan 20° rijden de heren niet
Als het regent rijden de heren niet
Als het waait rijden de heren niet
En nu rijden die heren ook al niet als het zonnetje schijnt?

Verkopen die motor!!!

(klote bejaarden/homoos :( )
Ofwel je kan niet lezen, ofwel je bent compleet van de pot gerukt. Ik schreef het je ook al in een ander topic, je bent een grote L*L. :(
 
:^

Tja en de keus motor of OV is geen keuze natuurlijk ;)

Maar kom op mensen het is heerlijk weer... en je neemt toch gewoon een broek en shirt mee :? dus helemaal fris zit ik nu achter de pc op me werk.. verheug me nu al weer op de terugreis .. lekker tussen de koekblikken in de file door ;) :+
Tja, die keuze heb ik redelijk vaak gemaakt in het voordeel van de OV. Dat scheelt per maand een hoop geld! Dat kan ik heel herd gebruiken voor mijn reis. Nu is echter de OV niet geldig ivm de vakantie en is de goedkoopste oplossing dus per motor! :]

En te warm? 's Ochtends vroeg beginnen en laat naar huis. Dan is het helmaal niet zo erg warm, maar gewoon lekker!
 
wuzzie.
Pas als mijn banden aan het wegdek vastvriezen van de kou, of aan het wegdek vastsmelten van de warmte, laat ik mijn tweewieler staan....
 
ik heb DE oplossing, protectie die bij motor cross gebruikt wordt.

full


kun je dus onder je spijkerjackie aan. :)
 
Ofwel je kan niet lezen, ofwel je bent compleet van de pot gerukt. Ik schreef het je ook al in een ander topic, je bent een grote L*L.

Mjah. Toen was het omdat ik zei "Tis geel en je kan er op staan....een kuikentje"
Gevoelig persoon ben jij :?

Ik vertik het om bij ieder grapje een hoop smileys te plaatsen omdat mensen het allemaal niet zo snel doorhebben.
Alsof ik wat tegen bejaarden of homoos zou hebben.

Stel je gvd niet zo aan.
 
Is het eens een keer lekker weer en dan gaan zitten z**k*n dat het zo warm is |( .

Gewoon gaan met die motor van je, heb je toch niet voor niets.
 
Mjah. Toen was het omdat ik zei "Tis geel en je kan er op staan....een kuikentje"
Gevoelig persoon ben jij :?

Ik vertik het om bij ieder grapje een hoop smileys te plaatsen omdat mensen het allemaal niet zo snel doorhebben.
Alsof ik wat tegen bejaarden of homoos zou hebben.

Stel je gvd niet zo aan.
maakt niet uit, ik vind je toch een lul. En een pisventje. En ook bij mij staan er niet altijd smiley's. :+
 
Ja luister eens stekman.

Post je iets in grappige plaatjes wat één iemand niet de moeite vind...ben je een lul.
Maak je een grapje en er zit toevallig een of andere lullo die het spoor een beetje bijster is...ben je een lul.
Kies je geen kant (voor de meerderheid)...ben je een lul.
Etc...

Dus het kan me vanaf nu officieel verrotten wat iemand op dit forum van me denkt.
Er zijn namelijk altijd mensen die het tegenovergestelde denken. Als jij uit een paar grapjes denkt te mogen opmaken dat ik een lul of een pisventje (oh wat zij we macho) ben dan doe je maar hoor.

Tzal me een zorg wezen...bekrompen mensen hoeven me niet te appreciëren.
Anders - "bij mij staan er ook niet altijd smileys" - even goede vrienden :) uiteraard.
 
ik heb DE oplossing, protectie die bij motor cross gebruikt wordt.

(Afbeelding)

kun je dus onder je spijkerjackie aan. :)


Kijk ... dàt is misschien wel precies wat voor mij handig zou zijn!! Aan de ene kant lekker luchtig, en aan de andere kant beschermt het op een x-aantal cruciale delen. Ik ga dalijk gelijk even kijken bij Motoport of zij óók van die dingen hebben. Dank je voor de tip!

Groetjes : Willem
 
Ja luister eens stekman.

Post je iets in grappige plaatjes wat één iemand niet de moeite vind...ben je een lul.
Maak je een grapje en er zit toevallig een of andere lullo die het spoor een beetje bijster is...ben je een lul.
Kies je geen kant (voor de meerderheid)...ben je een lul.
Etc...

Dus het kan me vanaf nu officieel verrotten wat iemand op dit forum van me denkt.
Er zijn namelijk altijd mensen die het tegenovergestelde denken. Als jij uit een paar grapjes denkt te mogen opmaken dat ik een lul of een pisventje (oh wat zij we macho) ben dan doe je maar hoor.

Tzal me een zorg wezen...bekrompen mensen hoeven me niet te appreciëren.
Anders - "bij mij staan er ook niet altijd smileys" - even goede vrienden :) uiteraard.
zie dik gedrukt, en volgens mij is dit nou niet echt een macho topic.
 
Kijk ... dàt is misschien wel precies wat voor mij handig zou zijn!! Aan de ene kant lekker luchtig, en aan de andere kant beschermt het op een x-aantal cruciale delen. Ik ga dalijk gelijk even kijken bij Motoport of zij óók van die dingen hebben. Dank je voor de tip!

Groetjes : Willem
Deze is van het merk JOPA en wordt wel vaker gebruikt bij motorcross heb ik net gehoord. Daar dragen ze hem onder het shirt.

Nog meer mensen die hier ervaring mee hebben? Of zal ik daar een appart topic voor openen?
 
Laatst bewerkt:
Bij motorcross val je natuurlijk wel op gras/modder (ja ook soms op de moto)

Zou zoiets voldoende beschermen bij een schuiver/roller @ pakweg 100 km/h?
 
dit is ook zoiets maar dan van Dainese en lijtk me beter geschikt oor op de weg. kost wel een paar centen maar dan heb je ook wat.
full

ik heb hem zelf niet trouwens hoor . misschien is dit een optie.
 
dit is ook zoiets maar dan van Dainese en lijtk me beter geschikt oor op de weg. kost wel een paar centen maar dan heb je ook wat.
(Afbeelding)
ik heb hem zelf niet trouwens hoor . misschien is dit een optie.
dat ziet er ook goed uit. Enig idee wat de kosten zijn? Die andere kan ik kopen voor 60 euro.
Daar kun je je geen buil aan vallen maar de vraag blijft of ik me er wel een buil mee kan vallen :)

En ik denk dat als je met 100 + gaat stuiteren niets echt helpt, het gaat erom dat de eerste klap opgevangen wordt en je vel er niet afschuift.
 
ik rij in principe altijd. tenzij het gevaarlijk is (sneeuw, ijzel, harde wind, stortvloed etc).

maar met deze hitte ga ik niet voor de lol even de stad (amsterdam ofzo) in. dan doe ik alleen iets als ik echt ergens moet zijn. en ik pak meer oranje lichten mee en ga wat creatiever om met opstoppingen.

waar ik normaliter netjes zou wachten doe ik nu even asociaal. sorry, maar 't mot ff. en bovendien hou ik het verkeer dan nog steeds minder op dan als ik met de auto was gekomen dus koekblikkers: niet zeiken.
 
Ik heb dan een Maxwell Summer pak van Gericke(189 euri) en dat bevalt vrij goed met deze temperaturen. Je kan allerlei ritzjes openzetten voor koeling.
Het pak is gemaakt van een mix van leer en cordura en is erg licht om te dragen.

501301-2.jpg
501311-2.jpg
 
lekker weertje vandaag (Afbeelding)
ok, hij is tamelijk oud. Maar dat kind heeft de beste (en smerigste :r ) bescherming die je kan hebben. ;)
ff een off topic reactie dan maar:
Toch vraag ik me serieus af of je op die manier een kind mee mag nemen, tussen de twee ouders in zeg maar. In de auto moeten zelfs kleine mensen al in een kinderstoeltje maar op de motor mag volgens mij alles nog.
 
ok, hij is tamelijk oud. Maar dat kind heeft de beste (en smerigste :r ) bescherming die je kan hebben. ;)
ff een off topic reactie dan maar:
Toch vraag ik me serieus af of je op die manier een kind mee mag nemen, tussen de twee ouders in zeg maar. In de auto moeten zelfs kleine mensen al in een kinderstoeltje maar op de motor mag volgens mij alles nog.


Whahahahahaha, ik had dat kind niet eens zien zitten............ :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan