IK HEB HET FILMPJE

Naar mijn idee komt het lingeren door de breede radiaal banden in combinatie met een lage bandenspanning/ grotere druk op het achterwiel, waardoor je op een te groot oppervlak rijdt.

Ro
 
Op woensdag 05 juni 2002 10:57 schreef Maximum het volgende:Ach, jij bent gewoon een zielige pisnicht... :r (Afbeelding)hoop dat ik jou es erges tegekom...ik ben een van die imbicielen die wheelys loopt te trekken....en van wie krijg ik de leukste reacties? Juist van pappies, mammies+kindjes...dus jij moet je teringsmoel houwe....pestmongool...(Afbeelding)

Whahaha!! ROFLMAO!! :} :} :} Wheely\'s zijn toch geweldig!!? Ik vind het prachtig om te zien hoe die mensen dat voor elkaar krijgen, zo\'n controle over de fiets!! HULDE!! :} en natuurlijk kan het wel een keertje fout gaan...
 
Wat een rot klap. Dit soort dingen herrineren jezelf aan je eigen kwetsbaarheid. Voor hetzelfde geld glijdt hij schuin weg zo tegen de staanders van de vangrail. Nou dan kunnen ze echt je armen, benen of hoofd bij elkaar gaan zoeken. Dit soort filmpies behoorlijk confronterend. Net zoals E.R. Trauma Team op t.v. ofzo. Daar zit je ook met kromme tenen naar te kijken.

Maar bovenal het volgende!! Vrede op aarde. Vanaf nu ben ik de ambasadeur van vrede op het MF. Dus niet boos worden. Het is van niemand gewenst als ie al zijn botten breekt. En iemand afschieten en daarna martelen? Volgens mij kan het beter andersom. It\'s no fun torturing a dead man, now is it?
 
Kijk mij nou, wat ben ik lekker stoer, sorry maar ik vind hem een echte klootviool. Voor hetzelfde geld nam hij zun maat mee of werd overreden door het achterop komende verkeer. Wheelie? ja graag.... maar dan wel waar het kan. :(
 
Op dinsdag 04 juni 2002 19:50 schreef JK het volgende:Doe normaal man, als de wheelie goed was gelukt hadden die 2 kindjes op de achterbank geklapt van vreugde! ..........

Wie zegt dat ze dat niet als nog deden :+

Auuuuuwwwwa lelijke val trouwens!
 
Voordat ie gaat slingeren en op zijn hoogste punt kwam, gaf ie even nog meer gas zodat ie nog hoger komt. Dat is denk de oorzaak dat ie is gaan slingeren samen met het hoge gewicht en snelheid en misschien een te zacht afgestelde veer voor wheelies. :?
 
als je dit ziet ben ik toch wel weer blij dat een wheelie er bij mij nog niet inzit.
wat een klap tjezus ik hoop dat die gozer ondertussen wel weer lekker op de motor zit.
 
omfg... dat moet pijn hebben gedaan. Fysiek als mentaal. Ik hoop dat hij terug rijdt. Is er ook een lange versie van dat filmpje beschikbaar?
 
Jullie hebben toch wel de datum gezien he jongens? Noujah, nooit te laat om te discussiëren zeker? ;)
 
Best een stoer filmpje :D maar..ja me kameraad gaat zijn 2 brommers ook verkopen das wel jammer maar met 1 is hij op ze bek gegaan O-) 17 meter doorgegaan :] ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan