IK HEB HET FILMPJE

Leren pakje kan misschien zijn leven wel eens gered hebben.

Leren pak heeft hier weinig nut denk'k.
Leder is goed tegen glijden, verder niks. Hooguit door de beschermstukken voor elleboog en knieën, maar kijk effe hoe die armen bewegen.. nee, daar helpt geen pak tegen ;(
 
jesus...wat erg zeg dit...

nou ik ga ook maar minder wheelie'n geloof ik.
 
DAMN dat ziet er niet goed uit zeg
shakehead.gif


Wel goed dat je het filmpje hebt kunnen vinden Gizz :}

jesus...wat erg zeg dit...

nou ik ga ook maar minder wheelie'n geloof ik.
Ja hoor Nappie
laugh1.gif
, ik geloof je gelijk...
 
AUW! En dan heeft ie nog mazzel gehad dat die camera-motor niet over hem heenreed, die begon namelijk ook aardig te slingeren tijdens het remmen.
 
Gevaarlijk! Bij welk verhaal/topic hoort dit filmpje dan? Ik dacht eerst bij die R1 gozer Darius, maar die crashste toen hij op de tank wilde springen :?
 
ik heb het filmpje al een paar keer gezien..maar ik snap niet hoe dit nou zou kunnen gebeuren?

iemand een idee?
 
Dit is al eerder ter sprake gekomen...als je op balanspunt wheelyt heb je er wel es last van...WKJ heeft al es gevraagd wie er allemaal last van hadden...alleen de grap is dan om tijdig te corrigeren of je voorwiel neerzetten, gebeurt trouwens alleen tussen de 120 en 160kmph...daaronder en boven heb ik er geen last van...
 
Hoe het kan weet ik niet zeker...

Maar als ik vroeger op mijn skateboard een flinke
berg afging en flink harg ging slingerde ik ook
vaak op mijn plaat.. :(

Als je dan een stuurcorrectie naar links maakte
sloeg je al snel te ver door naar links, daardoor
weer naar rechts corrigeren, vervolgens sloeg
je NOG verder naar rechts door, weer corrigeren.
Werd alleen maar erger en binnen 3 seconden lag
je er naast.. :(


Misschien iets soortgelijks gebeurd?? :?
 
Laatst bewerkt:
Hoe het kan weet ik niet zeker...

Maar als ik vroeger op mijn skateboard een flinke
berg afging en flink harg ging slingerde ik ook
vaak op mijn plaat.. :(

Als je dan een stuurcorrectie naar links maakte
sloeg je al snel te ver door naar links, daardoor
weer naar rechts corrigeren, vervolgens sloeg
je NOG verder naar rechts door, weer corrigeren.
Werd alleen maar erger en binnen 3 seconden lag
je er naast.. :(


Misschien iets soortgelijks gebeurd?? :?
sturen ? voorwiel is niet aan de grond dus weinig sturen
ik denk eerder achterkant die aan de slinger gaat door te zachte veren
 
Ik mag hopen dat hij al zijn botten heeft gebroken die klootzak en voor de rest van zijn leven in een rolstoel zit. Vlak voor hem reed een gezin met een vouwwagentje. Pffff je zal maar zo,n imbeciel langs zien komen met je twee kids op de achterbank.Deze man hoort niet meer op de openbare weg. Afschieten die hap en daarna martelen.
 
Ik mag hopen dat hij al zijn botten heeft gebroken die klootzak en voor de rest van zijn leven in een rolstoel zit. Vlak voor hem reed een gezin met een vouwwagentje. Pffff je zal maar zo,n imbeciel langs zien komen met je twee kids op de achterbank.Deze man hoort niet meer op de openbare weg. Afschieten die hap en daarna martelen.
:?

Wat is het probleem met verkeer wat VOOR hem reed? Lijkt me dat achteropkomend verkeer meer risico loopt. :?
 
ja maar als het hem wel was gelukt 10 seconden langer dan was hij er wel voor geweest. Door dit soort imbecielen hebben we met z,n allen een slechte naam. Ga even lekker in het gras liggen als je stoned bent dan loop je hooguit het risico dat er een hond op je zeikt. :) Maar kruip niet niet op zo,n motor.
 
Ik mag hopen dat hij al zijn botten heeft gebroken die klootzak en voor de rest van zijn leven in een rolstoel zit. Vlak voor hem reed een gezin met een vouwwagentje. Pffff je zal maar zo,n imbeciel langs zien komen met je twee kids op de achterbank.Deze man hoort niet meer op de openbare weg. Afschieten die hap en daarna martelen.

Doe normaal man, als de wheelie goed was gelukt hadden die 2 kindjes op de achterbank geklapt van vreugde! Hij heeft er al van geleerd door op z'n bek te gaan om het niet meer te doen bij het bijzijn van een vouwwagen. Iemand wensen dat ie al z'n botten breekt vind ik te ver gaan. Dat wens ik iemand toe die mensen mishandelt ofzo. Hij mishandelt alleen zichzelf door te vallen :P
 
Ik mag hopen dat hij al zijn botten heeft gebroken die klootzak en voor de rest van zijn leven in een rolstoel zit. Vlak voor hem reed een gezin met een vouwwagentje. Pffff je zal maar zo,n imbeciel langs zien komen met je twee kids op de achterbank.Deze man hoort niet meer op de openbare weg. Afschieten die hap en daarna martelen.

Je doet je icoon eer aan. :r
 
als die wheelie was gelukt hadden ze gevraagd pap is die man wel in orde ??? en trouwens kinderen van 1 en 3 jaar klappen niet die zijn aanwezig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan