daan da man
MF veteraan
al eerder geprobeerd een goed lopend topic aan te maken... maar er kwamen veel zaakjes doorheen, echtscheiding, faillissement en dergelijke.
Ik heb het echt gehad, dat ding is me enige echte hobby, hij komt gewoon af. klaar.
Vooraf ging dit:
De demontage van me rs50, af1 futura achtige roestdingens.
Me mooie voetsteuntjes die eropkomen:
Mijn zelfgemaakte aluminium motordemper. is verkocht nu.
de eerste gedachte, dubbele voorremschijf. toch maar vanaf gezien. en oja de rs kuip natuurlijk. achter nog niet opgehoogd enzo...
fototje van de 28mm naast een 17.5
Nog een fototje van mijn del, gestraald, ultrasoon gereinigd en wel
Cagiva krukas... naast een AM5/6 krukas
Cagiva mito blok onder project... toen werdt pas echt duidelijk hoe kut de ophangpunten zaten...
Een ECHT membraan... ipv die stomme mini hebo enzo membaanpjes
Ps. degene in het honda blok is NOG groter en carterinlaat ipv cilinderinlaat
het cagiva mito blok, waar ik toch maar van afgezien heb
en de subframes losgeslepen
De schijfrem die ik nu ga gebruiken... 3xx mm -ik dacht 318-, volledig zwevend.
wordt in gebeten met een 4 zuiger tokico 'aprilia' remklauw.
vergelijk met schoenmaat 46,5 (kistensize)
De koplampjes die eropkomen (of erin... of hoe je het wilt noemen) In de originele rs koplamp. tevens mooi in mijn zelfbouw streetfighterkapje. met behulp van een area51 koplamp.
Ohja ik geil trouwens enorm op enkele achterbruggen, en usd voorvorken... weten jullie meteen waardoor ik die fetish heb opgelopen:
[img_large]http/www.2tausend1.de/motors/normal/Honda-RVF750R-1996.jpg[/img_large]
ik heb namelijk deze een keer in het echt gezien met een ducati 748 voorkap en een yamaha r1 achterkap erop geflext... nou das me een partij geil. kan er helaas geen fotos van vinden. maja dat moest ik ook
Oja als iemand mij toevallig een rs50 nieuw model frame wil geven of verkopen voor <100 euro... dan gebruik ik dat ik wil eigenlijk een alu frame maarja. is te duur.
Oja ik vindt net nog een foto:
[img_large]http/www.2tausend1.de/motors/normal/Honda-NR750-1992.jpg[/img_large]
Hij gaat dus met een beetje fantasie wel hierop lijken... (kontje, achterbrug enzo)
T gaat dus (voor degenen die het niet weten) om een aprilia rs50/af1 futura frame, wat helemaal verlast/bouwd/slepen is, met een 125cc USD voorvork, 318mm zwevende voorremschijf, 4zuiger tociko-aprilia remklauw, enkele achtebrug, originele velgen, omwisselbare kappen-kuipset (streetfighter of volledige racer) en uiteraarrrd dubbele seatpipe.
krachtbronnetje is een 125ccer. plan om een cagiva mito 7speedblok te gebruiken is van de baan, het ding was gewoon niet monteerbaar. ophangpunten zaten VEELSTE verkeerd (recht achter de aandrijfas-tussen de ketting zegmaar. en daar is geen plaats voor enzo) Plus de 2ehands cilinder (ori was kapot) was niet echt in topconditie, en daarom hebben we (ik ) nu dus gekozen voor een
honda nsr125 blok.
2 fototjes, de motor, en het ding zelf. zijn alweer ver-oude-rde fotos, dus stelt niet veel voor.
en ja ik weet het, de voorvork staat expres met de remklauw naar voren ;-)
oh en je ziet het niet zo goed, maar het kontje is ook 10cm opgehoogd... niet via de achterbrug, maar verlast dus.
Ik heb het echt gehad, dat ding is me enige echte hobby, hij komt gewoon af. klaar.
Vooraf ging dit:
De demontage van me rs50, af1 futura achtige roestdingens.
Me mooie voetsteuntjes die eropkomen:
Mijn zelfgemaakte aluminium motordemper. is verkocht nu.
de eerste gedachte, dubbele voorremschijf. toch maar vanaf gezien. en oja de rs kuip natuurlijk. achter nog niet opgehoogd enzo...
fototje van de 28mm naast een 17.5
Nog een fototje van mijn del, gestraald, ultrasoon gereinigd en wel
Cagiva krukas... naast een AM5/6 krukas
Cagiva mito blok onder project... toen werdt pas echt duidelijk hoe kut de ophangpunten zaten...
Een ECHT membraan... ipv die stomme mini hebo enzo membaanpjes
Ps. degene in het honda blok is NOG groter en carterinlaat ipv cilinderinlaat
het cagiva mito blok, waar ik toch maar van afgezien heb
en de subframes losgeslepen
De schijfrem die ik nu ga gebruiken... 3xx mm -ik dacht 318-, volledig zwevend.
wordt in gebeten met een 4 zuiger tokico 'aprilia' remklauw.
vergelijk met schoenmaat 46,5 (kistensize)
De koplampjes die eropkomen (of erin... of hoe je het wilt noemen) In de originele rs koplamp. tevens mooi in mijn zelfbouw streetfighterkapje. met behulp van een area51 koplamp.
Ohja ik geil trouwens enorm op enkele achterbruggen, en usd voorvorken... weten jullie meteen waardoor ik die fetish heb opgelopen:
[img_large]http/www.2tausend1.de/motors/normal/Honda-RVF750R-1996.jpg[/img_large]
ik heb namelijk deze een keer in het echt gezien met een ducati 748 voorkap en een yamaha r1 achterkap erop geflext... nou das me een partij geil. kan er helaas geen fotos van vinden. maja dat moest ik ook
Oja als iemand mij toevallig een rs50 nieuw model frame wil geven of verkopen voor <100 euro... dan gebruik ik dat ik wil eigenlijk een alu frame maarja. is te duur.
Oja ik vindt net nog een foto:
[img_large]http/www.2tausend1.de/motors/normal/Honda-NR750-1992.jpg[/img_large]
Hij gaat dus met een beetje fantasie wel hierop lijken... (kontje, achterbrug enzo)
T gaat dus (voor degenen die het niet weten) om een aprilia rs50/af1 futura frame, wat helemaal verlast/bouwd/slepen is, met een 125cc USD voorvork, 318mm zwevende voorremschijf, 4zuiger tociko-aprilia remklauw, enkele achtebrug, originele velgen, omwisselbare kappen-kuipset (streetfighter of volledige racer) en uiteraarrrd dubbele seatpipe.
krachtbronnetje is een 125ccer. plan om een cagiva mito 7speedblok te gebruiken is van de baan, het ding was gewoon niet monteerbaar. ophangpunten zaten VEELSTE verkeerd (recht achter de aandrijfas-tussen de ketting zegmaar. en daar is geen plaats voor enzo) Plus de 2ehands cilinder (ori was kapot) was niet echt in topconditie, en daarom hebben we (ik ) nu dus gekozen voor een
honda nsr125 blok.
2 fototjes, de motor, en het ding zelf. zijn alweer ver-oude-rde fotos, dus stelt niet veel voor.
en ja ik weet het, de voorvork staat expres met de remklauw naar voren ;-)
oh en je ziet het niet zo goed, maar het kontje is ook 10cm opgehoogd... niet via de achterbrug, maar verlast dus.
Laatst bewerkt: