Ik heb het gehad. Ik maak hem af!

sjoo... vandaag maar ff luchtslang opgezocht.. ben op een industrieele radiateurslang uitgekomen... gaat over een draadpijp heen van 2duims... ofzoiets. ksnap nix van duimen en inchen maargoed. hij past perfect over de kelk van de carb heen... en ik heb me luchtfilter nu afgemaakt... dwz dat stuk rvs draadpijp onderop gelast (en een gat erin ofcourse).

dus das ook compleet :)
 
wat gebeurde er nou met het forum? kick heeft nix geholpen... en de site wou een half uur niet laden...


naja alsnog kick dan... zie boven

iemand het mail/msn adres van 2 cilinder power?
 
Laatst bewerkt:
ik heb je vorige pogingen ook gevolg. nice projectje!

ik heb zelf ook eens een honda cr80 blok onder mijn rs50 gehangen maar ik heb het opgegeven omdat ik die blok nog nodig had. en was mij te moeilijk i.v.m ophangpunten.

ik rs btw zelf ook rs125 vanaf eind december. en als ik die crash of beu word maak ik er ook iets leuk van. in belgie onvindbaar honda cbr250 blok eronder ofzo.
 
update ;) ik ben eraan bezig geweest, maar niet veel vorderingen :P

luchtfilter+slang etc. is nu helemaal klaar... ik moet nu nog een kettingset hebben, een bobine, en een expansie-uitlaat om te verbouwen. dat laatste komt pas als ik alles hangend heb.

linkervoetsteuntje zit nu goed..vast. rechter is gereed om gemonteerd te worden

voor de rest post ik binnenkort wel fotos van alles ;)
 
tering wat is het koud buiten!!!!

ik heb het de laatste 2,5 weken heel druk gehad... ik ga namelijk deze donderdag op voor mijn rijbewijs (auto).

Ik heb wel echt HEEL onze carpoort (mijn werkplaats dus) opgeruimd... er ontbreken eigenlijk 2 muren, een verwarming, en een gladgestreken betonnen vloer... want hij is LEEG?!?!?! :o <=zo stond mama-lief dus te kijken...

zie de oude fotos maar wat voor zooi het was, ik hoop dat ik morgenavond een paar fotos kan posten.


Ik heb een soort van 'karretje' gemaakt van de plank waar hij op stond... nou issie verrijdbaar enzo... betekend dat ik er meer aan zal werken, omdat het gewoon makkelijker is :)

things to do komende tijd:
rechter voetsteuntje vastlassen
Subframepje lassen
balhoofd-paddockstand lassen
uitlaat berekenen, uitsnijden, rollen, en lassen.
oja en iets verzinnen voor mijn tandwielen en ketting.

ik denk dat ik op het asje een plaatje las, met 2 gaatjes erin, en dan een blanco industrie tandwiel pak, daar een gat uit boor met exact de diameter van de tandwiel as, en verder nog 2 kleine gaatjes in boor om te borgen op het plaatje waar hij dus tegenaankomt, met 2 boutjes. hoef ik ook geen spiebanen te gaan frezen in dat tandwiel.

nou hoop zsm met nieuwe fotos te komen enzo...

greetz
 
hmmm
vraagje... ik vindt hier toevallllligggg een mikuni 34mm rondschuif carburateur, voor op 2takt (geen vacuumgeval dus)

wie stemt er vóór
en wie tegen?

extra info: 125cc originele cylinder, binnenkort 'snelle' expansieuitlaat, origineel 28mm dellortho
 
autorijbewijssss gehaaldddd 8-) in 1 keer met ongeveer 13 lessen!!! :o

Okej... iemand enig idee of de 34mm overkill zou zijn, of juist beter is op mijn blokje? hij ligt er toch... dus gratis *D
 
Maak de foto's wat kleiner, maak de foto's voor hier altijd iets van 500x342 dan blijven ze onder de 100kb ...

Dat is wel zo prettig voor de mensen die nog geen kabel of adsl hebben :)

Suc6! ;)
 
tjah... gewoon... speleding :P

op de openbare weg rijden... tjah... snachts op zondag ofzo...
nix te jong voor motor :( ben wel 18 nu ja :(
Moet je straks mee naar 't circuit op zondag. 8-) Gewoon met een aanhangertje en dan daar lekker scheuren d'rmee. :] Lijkt me een ideaal apparaat om eerste circuit ervaring mee op te doen. *D
 
nou na een lange periode frankrijk en dergelijke (huidige vaste vriendin) enzo...

weeer eenst tijd voor een update :+

hehe

nou goed euhmmmmm wat heb ik gedaan.

Ik heb me luchtfilter afgemaakt,
Ik heb een ketting en tandwielenset gemaakt,
Ik heb een dvdspeler plus scherm ingebouwd,
Ik heb er een 5.1 set ingebouwd,
Ik heb er een Nos lachgasinjectiekit ingebouwd,
en ik ...
neej alleen de eerste 2.

Ik ga er vandaag weer aan beginnen! zonnetje schijnt, temperatuur is ongeveer 9 graden.... yeah baby!

oh en de reden waarom ik niets heb gedaan is dat na mijn stage ben ik meteen naar frankrijk gegaan met de auto.. (ohja ik heb een ford fiesta, lees topic lpg inbouwen in offtopic...misschien iemand die kan helpen...) voor een halve maand, daar ben ik wezen snowboarden enzo... en daarna met zijn 2en weer naar nederland voor nog een paar weken. toen begon school weer, erg druk bezig geweest met bijbaantje zoeken enzo... heb ik nu dus maar alleen savonds. weer begint te beteren dus ik kan weer aan de slag!!!!

oh en mocht iemand voor uiterlijk september intrekken een leuk klein woninkje weten in breda, voor 1 of 2 mensen... ZEG HET!!! *D ik ga uit huis na de zomervakantie, met deze meid.


Fotos komen gauw.
 
d8 ik vanmorgen ook..zal het maar niet toelichten.

Leek me verstandig om het bij gedachten te laten. Kwestie van uithoudingsvermogen. Hij wordt zoet..heel zoet
 
zooo vandaag 'ff' voetsteuntjes afgemaakt. zitten er nu muurvast en recht op.

Verder heb ik het blok zowat compleet opgehangen... het subframe zit er nu geheel op, moet alleen nog de pennen die ik er nu doorheen heb gestoken en vastgelast, stuk voor stuk afslijpen en er boutbevestigingsplaatjes op lassen.

Ook heb ik het voortandwielmontageplaatje vastgelast op de as. Dat was wel weer genoeg voor vandaag.

Zoals ik al zei, fotos komen gauw, heb nu even geen camera.

update:
in ieder geval, kwas te lui voor fotos, en heb ze nogsteeds niet, aangezien er toch geen hond kijkt

kben nu bezig met een tankkap, kontje en monozitkapje te poliesterplamuurzooien... dus dat het 1 geheel wordt.

Paps heeft tegenwoordig geen tig apperaat meer bij, omdat ie niet meer met een bedrijfsbus, maar auto rondkart. godverkutklotepuinkankershittyfuscholera!

nou mag ik dus alles gaan doen met een elektrisch apperaatje. je weet wel, zo een ding dat zelfs bij de beste lasser nog 20 keer blijft plakken voordat ie opstart.

KLOTEZOOI.

iemand me project overkopen? enkel onderdelenprijs
ik bedoel echt KUT!!!!!!!
k kan zo nieteens een uitlaat verlassen... laat staan eentje zelf maken

 
Laatst bewerkt:
weet iemand of je met een 220 volt mig/mag apperaat met gewoon metalen toevoegdraad ook kunt lassen met argon voor rvs? (ivm toevoegingen enzo)

omdat de co2fles leeg is.. en ik geen zin heb om daar geld voor te kopen :P

zoja, dan heb ik dus geluk!

update :P

wahooo ik heb een GOED-WERKEND mig/mag apperaatje :D

werkt fantastisch... wel een heeeeele hoop gezoek naar adapterkoppelingen en een goed reduceerventiel (puinhoopschuur)

trekt hele mooie lasjes :}

hmm dan zal ik morgen toch maar es fotos gaan maken en uploaden als ik tijd heb... niemand heeft zo blijkbaar nog interesse ;(

Als ik tijd heb he...
kheb sinds gisteren en eergisteren 4 mensen in het ziekenhuis liggen, naaste familie altijd al het slechte spul tegelijkertijd '(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan