Ik heb het moeilijk!!

Meissie 2

Die hard MF'er
1 sep 2003
895
0
Bathmen
Kijk eens naar buiten! Schitterend weer, zonnetje, lekker temperatuurtje, de vogeltjes fluiten, het is zondag dus geen werk te doen...ideaal om een tochtje te maken!

Maar.......mijn fietsje staat nog bij de motorboer!Ik krijg 'm pas morgen of dinsdag terug en dan is er sneeuw |( voorspeld!

Boehoehoehoe!! Ik ben ziehiehieluhuhug!

;( ;( ;(
 
Da's balen '(

Maar wel een goed idee *D enne mijn motor staat niet bij de motorboer })

[me]Snarfman zal er aan denken als ie dadelijk :] en zal waarschijnlijk niet meer aardig gevonden worden :P :+ [/me]
 
Kijk eens naar buiten! Schitterend weer, zonnetje, lekker temperatuurtje, de vogeltjes fluiten, het is zondag dus geen werk te doen...ideaal om een tochtje te maken!

Maar.......mijn fietsje staat nog bij de motorboer!Ik krijg 'm pas morgen of dinsdag terug en dan is er sneeuw |( voorspeld!

Boehoehoehoe!! Ik ben ziehiehieluhuhug!

;( ;( ;(

dan rij je toch "binnen" met/zonder lopende motor :+ (woensdag dus!)
 
Kijk eens naar buiten! Schitterend weer, zonnetje, lekker temperatuurtje, de vogeltjes fluiten, het is zondag dus geen werk te doen...ideaal om een tochtje te maken!

Maar.......mijn fietsje staat nog bij de motorboer!Ik krijg 'm pas morgen of dinsdag terug en dan is er sneeuw |( voorspeld!

Boehoehoehoe!! Ik ben ziehiehieluhuhug!

;( ;( ;(


ik weet wat het is, ik kan mijn motor ook pas dinsdag ophalen :(
Nou moet ik zometeen weer op mijn damesbrommertje naar mijn werk(ik moet vandaag ook nog werken ja.)
 
Ik kan ook niet rijden, van de week mijn blindedarm eruit gesneden. Krijg niet eens mijn been over het zadel ;( En het is de hele week al van dat motor-weer.
 
Kan me voorstelen dat je je zielig voelt.
Het is ook super heerlijk weer, is echt niet koud
Ga zo lekker ff ritje naar duitsland maken, heerlijk :]
 
ik weet wat het is, ik kan mijn motor ook pas dinsdag ophalen :(
Nou moet ik zometeen weer op mijn damesbrommertje naar mijn werk(ik moet vandaag ook nog werken ja.)

Dat gaat steeds lulliger voelen hè? Ik heb m'n motor woensdagavond weggebracht, nadat ik hem aan het begin van de week heel trots aan collega's en leerlingen heb laten zien. Moest ik de rest van de week weer op m'n scootertje!
 
Da's balen '(

Maar wel een goed idee *D enne mijn motor staat niet bij de motorboer })

[me]Snarfman zal er aan denken als ie dadelijk :] en zal waarschijnlijk niet meer aardig gevonden worden :P :+ [/me]
Wat ben jij gemeen! Maar ik gun je een lekker ritje hoor!
Wil trouwens wel eens van gedachten wisselen over jouw motor. Is voor mij een kandidaat voor als ik volvermogen mag (duurt nog hééél lang...)
 
Pfff....ben blij dat ik niet meer die drang heb te moeten rijden aangezien ik gisteren ijs en wederdienende met megveel plezier nog even 100km op de klok heb gezet,beetje goed kleden en naderhand de motor ontpekelen was het prima te doen,ik kan er in elk geval weer even tegen.
 
ik het het ook moeilijk... tis mooi weer en ik zit hier met kater van de canaval...

maja, gaan zo weer verder zuipen :P
 
"Met oprechte deelneming" O-)

Straks effe snorren over de Vlaamse wegen, zal echt aan je denken.
Jij woont aan de kust hè? Vanaf april hebben wij daar in de buurt (Cadzand, NL)weer onze sleurhut staan en als het ff kan neem ik zo vaak mogelijk m'n fietsie mee. Tips over leuke routes omg. Knokke, Brugge etc welkom!
 
Dat gaat steeds lulliger voelen hè? Ik heb m'n motor woensdagavond weggebracht, nadat ik hem aan het begin van de week heel trots aan collega's en leerlingen heb laten zien. Moest ik de rest van de week weer op m'n scootertje!


Ik zit nu de hele tijd maar naar de foto's van mijn fietsje te kijken....
Het proefritje van afgelopen vrijdag was veel te kort.
 
Wat ben jij gemeen! Maar ik gun je een lekker ritje hoor!
Wil trouwens wel eens van gedachten wisselen over jouw motor. Is voor mij een kandidaat voor als ik volvermogen mag (duurt nog hééél lang...)

Troost je... het is hier gaan regenen :( Niet hard, maar rustig en gestaag. Toch wel ff rijden.

Wat wil je van mijn motor weten? Je kan me trouwens daarvoor ook mailen (adres staat in het profiel). Zal inderdaad wel wat anders rijden dan een Jawa 640. Ik merkte al een duidelijk verschil tussen de ER-5 lesmotor en mijn Funduro. De afwerking is veel beter en alles voelt degelijker aan (duidelijk meer op BMW niveau), de rijhouding is anders en uiteraard de ééncylinder. Het mijn eerste eigen motor en heb sinds mijn rbw (eind november) nu 3200km onder de wielen.
 
Ik zou vandaag lekker op de motor naar Gistelonië rijden, om een paar MF-ers te ontmoeten... :)
Maar helaas, ik lig al drie dagen plat met een flinke buikgriep :r en dus voor mij geen ritje naar België, maar steeds hetzelfde stukje tussen m'n bed en de pot... ;( :r B|

Last van de kou heb ik ook niet, de koorts houd me wel warm... '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan