Ik heb het moeilijk!!

Ga niet zitten kniezen maar gewoon eens als een grote meid echt kiezen.
Je hebt nog vele uren om een motoren te HUREN :)
Dan scheelt het je geen moer dat het eigen orgel staat bij een boer. :P :P


dat ik hier nog op reageer |(

Sint gemist? ;)

Ik heb me vandaag uitstekend vermaakt hoor! :+

Hoe dan ook, bedankt voor je creatieve bijdrage!
 
Terug van ritje Bredene <-> Zonnebeke, heerlijk weer, echt een chopperweerke :9
Vrouwke maakt nog steeds van haar voeten, "met een chopper ga je niet snel en plat door de draai" :( O-)
Zal eens aan een vriend vragen voor mooie toerschema. Welke soort wil je? Toeristies? Snelheid (veel fotopaaltjes :( ) Slingerbaantjes...
 
Vanmiddag om 4 uur moest ik toch nog maar even op de motor... Nog zo'n 150 km gemaakt vandaag, al vond ik het niet leuk toen ik in een sneeuwbuitje belandde, viel gelukkig mee!
 
Ik moet nog maanden wachten tot ik weer motor kan rijden, als het tegen zit een jaar.
16.gif
 
Terug van ritje Bredene <-> Zonnebeke, heerlijk weer, echt een chopperweerke :9
Vrouwke maakt nog steeds van haar voeten, "met een chopper ga je niet snel en plat door de draai" :( O-)
Zal eens aan een vriend vragen voor mooie toerschema. Welke soort wil je? Toeristies? Snelheid (veel fotopaaltjes :( ) Slingerbaantjes...
Heee, aardig van je!

Aangezien ik een Jawa 640 heb en nog veel ervaring moet opdoen is 'snelheid' geen optie; ben bovendien geen racemonster. Lekker rustige weggetjes met mooie bochten vind ik het fijnste. Omgeving polders/kust is in elk geval mooi!
 
@Lara:
Ik heb de laatste tijd jouw berichten een beetje gevolgd en ik heb je rond zien scheuren 8-) bij MotorXperience.
Laat me je vertellen dat ik je doorzettingsvermogen enorm bewonder.
Ik leef met je mee en ik hoop dat je binnen niet al te lange tijd weer lekker kunt :] :] :]

Veel sterkte!
 
@Lara:
Ik heb de laatste tijd jouw berichten een beetje gevolgd en ik heb je rond zien scheuren 8-) bij MotorXperience.
Laat me je vertellen dat ik je doorzettingsvermogen enorm bewonder.
Ik leef met je mee en ik hoop dat je binnen niet al te lange tijd weer lekker kunt :] :] :]

Veel sterkte!
Das aardig van je, dank je wel!!!! *D
 
Hij is er weer! Van de 12 dagen dat ik 'm heb heeft-ie er zeven bij de motorboer gestaan, maar vanmiddag tegen vier uur kreeg ik het verlossende telefoontje dat m'n Jawaatje het weer doet.

Het blijkt dat de importeur te beroerd was om voor één koppelingskabeltje een envelop te pakken |( |( |( en toen hebben ze 'm maar zelf gerepareerd...

Heb 'm vanmiddag opgehaald, tussen twee buien door. Het is maar een ritje van hooguit een kwartier, maar wat ìs dat lekker...!!!
Hij loopt weer als een zonnetje, schakelt lekker soepel en als ik in z'n 1 met de koppeling in voor het rode licht sta, slaat-ie niet meer af :)

:] :] :]
 
Gelukkig voor jou, nu nog hopen dat het weer verandert.
Misschien heb je geluk en is het de laatste keer in vele jaarkes dat ie binnen moest :)
Volgens de motorboer is-ie nu helemaal in orde, alles doet het uitstekend en voorlopig hoeft er niks meer aan te gebeuren. Hij vroeg me nog wel of ik er wel aan dacht om mengsmering te tanken - nee dus, ik heb altijd een half litertje olie bij me om bij te mengen *D

En dat weer - och, dat wordt alleen maar beter de komende tijd (Meissie 2 kijkt naar buiten en ziet dat er alweer wat dwarrelt :X )
 
Terug
Bovenaan Onderaan