Ik heb het ook zitten..

heb er 3 jaar gelede met de wagen ook eentje gehad ginder, 12 te snel.. nooit betaald }) ze hebben het opgegeven na de 2e herinnering.

Ehm, ik zou niet te hard denken dat je er vanaf bent. Na twee aanmaningen geven ze het op om nog brief te sturen. Tot zover heb je gelijk. Maar ongeveer een half jaar na de laatste brief, kom je in het OPS systeem. Daar komt dan de boete in te staan incl. de verhoging. Als je nu in Nederland aan de kant wordt gezet of aan de grens word gecontrolleerd (en ze kijken dit systeem na) dan zien ze de bekeuring en moet je alsnog betalen. Pas na een jaar of 5 tot 8 na de overtreding gaat ie volgens mij uit het systeem omdat ie dan verjaard is.
 
't is in elk geval klote... Als ik ze tegen december 9 niet betaal vliegt ze omhoog tot een dikke 50 euro. Ik weet niet wat ik ervan moet geloven, maar ik ga de test niet doen denk ik :?

Mijn naam is dus niet "Khan" voor wie het zich afvraagt :) Ik heet Jan.
 
Dat krijg je er nu van als je zo asociaal hard rijdt, op deze manier breng je de rest van de weggebruikers en jezelf in extreem onnodig gevaar. :+
 
Het was niet voor jouw maar voor de topicstarter bedoeld.
Ik had hem waarschijnlijk beter even kunnen quoten, het staat een beetje ongelukkig onder elkaar nu.
 
hahaha, Jan toch.......ik rij altijd met de ZZR in Nederland te hard, wat is dat nou toch? Volgende keer effe mij maar meevragen he? ik breng geluk.......
Hoe is het verder? Al een baantje gevonden?
Ga je mee naar de motorbeurs in Essen Duitsland 9 november?
Je weet me te vinden.....
Kusjes Linda
 
Ik heb er ook net een binnen.
geflitst op 3 september binnen de bbkom met wel 57km/h.
GA TOCH LEKKER BOEVEN VANGEN :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan