Ik heb lekker gereden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gizzmo

MF veteraan
8 jun 2001
9.823
524
Ben net terug van een lekker stukkie rijden, hihihi :]

Vriend kwam langs met de motor, en ben toen maar effe een stukkie meegereden, een kleine 100 km.
O o o , wat is dat weer lekker zeg, even flink uitgeleefd, heb het imago van de motorrijder weer even lekker bevestigd.

Was trouwens echt helemaal niet koud.

See You
 
Klink goed. Ik zou ook wel ff willen, maar helaas.....Zit zonder motor. Moet nog ff geduld hebben. Ga zaterdag proefrijden en ik weet het eigenlijk al wel (wat het wordt en dat het wordt!)
Alleen mun vent nog niet haha.
Die is nog heftig in de veronderstelling dat ik alleen ga proefrijden. Laat het nou zo zijn dat ik zondag jarig ben en natuurlijk wel een verjaardagscadeau wil.
Dus..zondag jarig, maandag weg (vakantie vieren in Oostenrijk) en als we terug zijn motor ophalen..had ik zo bedacht.
 
Klink goed. Ik zou ook wel ff willen, maar helaas.....Zit zonder motor. Moet nog ff geduld hebben. Ga zaterdag proefrijden en ik weet het eigenlijk al wel (wat het wordt en dat het wordt!)
Alleen mun vent nog niet haha.
Die is nog heftig in de veronderstelling dat ik alleen ga proefrijden. Laat het nou zo zijn dat ik zondag jarig ben en natuurlijk wel een verjaardagscadeau wil.
Dus..zondag jarig, maandag weg (vakantie vieren in Oostenrijk) en als we terug zijn motor ophalen..had ik zo bedacht.

precies, zet hem maar gewoon voor het blok.

Wat gaat het worden???
 
ik laatst ook nog ff via r\'dam naar bergen op zoom en terug via vlissingen :)


ritje van 1/10 voor een 600\'tje :}

en het was RUSTIG op de weg niet normaal meer geen kip te zien.

:} :} AUTO vrije zondag :} :}
 
tja, het is dat ik moest sporten vanavond maar anders denk ik dat ik ook wel gereden had
het weer was lekker
 
precies, zet hem maar gewoon voor het blok.

Wat gaat het worden???

Letterlijk en figuurlijk voor het blok. Had ik ook al bedacht, aangezien ik een beetje A-technisch ben en hij supertechnisch. Komt wel wat krengerig over trouwens al die bedenksels van mij. Maar ja, had ik maar geen vrouw moeten worden.

En wat het gaat worden. Yamaha XJ 600S uit 1992 metallic groen, (of 1993 weet ik ff niet meer)
Ze hebben ook een zwarte Naked staan uit 1997. Aangezien ik er veel op moet gaan rijden (wat naar nou), heb ik dat maar gecanceld, hoewel ik het wel heeel gaaf vindt. En een stukkie jonger.
(Ach, met een beetje geluk is die groene verkocht en moet ik alsnog die zwarte nemen)

Merk het zaterdag wel.
 
grmbl, ik moet rbm nog eens lief aankijken denk\'k.. \'k word gelijk depri als\'k jullie hier allemaal zie posten ;(
 
zaterdag kon ik het niet laten en heb ik nog ff stukje gereden (+- 100 Km)

Was hier en daar nog wel glad (had 2 uur daarvoor geregend) ... maar ja mocht de pret niet drukken

was weer ff lekker :] :] :] :]
 
Heb zaterdag ook nog een klein stukje gereden.
Was wel weer erg erg erg erg erg lekker ;)

Voor de zekerheid vandaag nog even met een sponsje over het blok e.d. gegaan i.v.m. de pekkel.
 
Gisteren 100 meter gereden; toen kwam ik erachter dat ik een stuk of 10 boutjes van mijn kuip vergeten was vast te maken. :( Tegen de tijd dat ik ze vastgedraaid had was het donker en moest ik naar bed van m\'n moeder. ;(
 
\'k heb gisteren 260 km gereden en verder iedere dag naar m\'n werk heen en weer :) :) :)

Wat is het leven toch mooi :}
 
Rij tegenwoordig naar school ( 70 KM ), heerlijk. Eindelijk een manier gevonden op school leuk te vinden !!
( Heb ik dat, geen een mooie bocht op deze traject )
 
Wou afgelopen zaterdag nog ff stukje gaan sturen, maar was een stuk minder weer als de vrijdag ervoor. Dus maar niet gedaan. Misschien deze week meer geluk.
 
Rij tegenwoordig naar school ( 70 KM ), heerlijk. Eindelijk een manier gevonden op school leuk te vinden !!
( Heb ik dat, geen een mooie bocht op deze traject )

Nooit gehoord van omrijden? Vroeger tijd lang gewerkt in Apeldoorn. Heen en terug toch altijd meer km\'s dan de reisplanner geeft. Lekker binnendoor: altijd wel ergens mooie bochten (in dit geval tussen barneveld en stroe :9~ )
 
hey,

wie gaat er donderdag mee naar luxemburg? ik heb nog wat markjes en frankjes over, dus die zal ik maar in m\'n tank laten verdwijnen als ik daar aankom. en het is ook wel leuk om weer eens naar daarzo te gaan. als het niet te nat is tenminste, maar regenpak voor de zekerheid maar wel mee dan!

meel maar: anti-gravity@ratbike.org

:] }) :] }) :] }) :] }) :] }) :] }) :] })
 
Nou, de kop is er af voor deze jongen.

Vandaag iets van 30 km gereden, we gaan weer beginnen.
Voor wie mij niet geloof is hier het bewijs })

misc.php


Bijlage: koperaf.jpg
 
Gisteren ff 100 km heen en weer (dus 200 totaal) geweest goor-->Wijchen. Ongeloofelijk veel wind en regen, maar wel lekker :9 :9 :9 :9
 
Gisteren ff 100 km heen en weer (dus 200 totaal) geweest goor-->Wijchen. Ongeloofelijk veel wind en regen, maar wel lekker :9 :9 :9 :9

Idem hier, alleen de andere kant op (ben ook door Goor gekomen)... Het weer werd alleen maar slechter... :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan