Ik heb m'n Honda CBR600RR; de foto's! :P

ValeRossi

Die hard MF'er
2 mrt 2004
548
0
Barendrecht
Eindelijk



full
 
haal die foto met kenteken ff weg en verder een heeeeeeeeeeeeele gave fiets, ruilen tegen een gixxer 750 uit 2000 ? ( ook geel O-) )
 
Goed even een verhaaltje over de rij-ervaring met mijn Honda CBR600RR :P

In het begin even wennen aan stuureigenschappen bij lage snelheden enzo. Daarna even hard acceleren, hard afremmen. Korte bochtjes maken e.d. puur om even de motor even oppervlakkig te leren kennen.

Goed dan vanavond 21:45 met een vriend met een Yamaha R6 van 2000 een goede 60 km afgelegd.

Ging lekker. Merk je toch dat je qua ontwikkeling wat motorbeheersing betreft van een nieuwe motor toch even achterloopt dan je maatje op een R6.

Goed aan het eind van de rit was dat verschil zo goed als voorbij.

Heb 1 keer even een momentje gehad op de A29 dat ik even het stuur voor een keer voelde slaan. En dat was eigenlijk een slag. Was wel op snelheid over een hobbel, dus niet echt iets om me zorgen over te maken.

Om mezelf nog meer te verbeteren heb ik zojuist ( ben net thuis van het ritje) mijn spiegelvizier verwisseld voor een normaal transparant vizier. Moest vaak toch even mijn spiegelvizier openzetten na of soms zelf in (flauwe) bochten en kon daardoor niet lekker 'werken.' Dus dat moet morgen in mijn voordeel werken, want je irriteert je er toch aan tijdens het rijden.

Iemand trouwens nog een adresje waar ik 'TEAR OFFS' kan kopen? Schoonmaken van mijn vizier is niet echt fijn ivm de krassen die dan ontstaan. En aagezien ik mijn transparante vizier nog nooit gebruikt had (gelijk spiegelvizier erop gezet bij aankoop helm) is dat ding nog krasvrij. Dus maak ik liever een tear off schoon zo nu en dan tot deze versleten is en dan een nieuwe tear off.
 
Goed even een verhaaltje over de rij-ervaring met mijn Honda CBR600RR :P

In het begin even wennen aan stuureigenschappen bij lage snelheden enzo. Daarna even hard acceleren, hard afremmen. Korte bochtjes maken e.d. puur om even de motor even oppervlakkig te leren kennen.

Goed dan vanavond 21:45 met een vriend met een Yamaha R6 van 2000 een goede 60 km afgelegd.

Ging lekker. Merk je toch dat je qua ontwikkeling wat motorbeheersing betreft van een nieuwe motor toch even achterloopt dan je maatje op een R6.

Goed aan het eind van de rit was dat verschil zo goed als voorbij.

Heb 1 keer even een momentje gehad op de A29 dat ik even het stuur voor een keer voelde slaan. En dat was eigenlijk een slag. Was wel op snelheid over een hobbel, dus niet echt iets om me zorgen over te maken.

Om mezelf nog meer te verbeteren heb ik zojuist ( ben net thuis van het ritje) mijn spiegelvizier verwisseld voor een normaal transparant vizier. Moest vaak toch even mijn spiegelvizier openzetten na of soms zelf in (flauwe) bochten en kon daardoor niet lekker 'werken.' Dus dat moet morgen in mijn voordeel werken, want je irriteert je er toch aan tijdens het rijden.

Iemand trouwens nog een adresje waar ik 'TEAR OFFS' kan kopen? Schoonmaken van mijn vizier is niet echt fijn ivm de krassen die dan ontstaan. En aagezien ik mijn transparante vizier nog nooit gebruikt had (gelijk spiegelvizier erop gezet bij aankoop helm) is dat ding nog krasvrij. Dus maak ik liever een tear off schoon zo nu en dan tot deze versleten is en dan een nieuwe tear off.

Krassen???
Gewoon ff een natte tissue erop (10 min)daarna spoel je
alle kadavertjes enz eraf!!Doe ik al jaren en no scratches!!
Tear off's daar krijg je juist krassen van,die schuiven
constant heen en weer door de wind.
Suczeven...
 
Terug
Bovenaan Onderaan