Ik heb naar jullie geluisterd

stekman

MF veteraan
15 mei 2003
8.130
29
spijkenisse
Ondanks dat ik op een chopper rijd en een spijkerjackie erg veel bescherming vond heb ik na alle verhalen en 3452 topics over rijden zonder kleding een erg fijn motorjack gekocht met rug, elleboog en schouderbescherming. eindelijk verstandig.
 
Goed bezig!

Hey, ons aandringen werkt! Wellicht moeten we als Jehova's de deuren langs om ons 'geloof' te verkondingen! :)
 
Ondanks dat ik op een chopper rijd en een spijkerjackie erg veel bescherming vond heb ik na alle verhalen en 3452 topics over rijden zonder kleding een erg fijn motorjack gekocht met rug, elleboog en schouderbescherming. eindelijk verstandig.

Doe ff piccie dan, kunnen we meegenieten....... :9
 
nee, want ik ben kaal dus glim ik al genoeg

Shit, verkeerde naam. Marcel033 is een vriend van mij en was op mijn pc ingelogd.

nu weer terug onder eigen naam. Om even op jullie vragen terug te komen.
Op vrijdag 19 september 2003 19:46 schreef lady(soontobe)rider het volgende:Doe ff piccie dan, kunnen we meegenieten....... :9
Ik zal morgen even een piccie plaatsen.

Op vrijdag 19 september 2003 18:05 schreef SgeraldV het volgende:
En nu nog een beschermende broek!
De broek koop ik aan het begin van volgend salaris.
 
Laatst bewerkt:
het beloofde piccie

full
 
Ondanks dat ik op een chopper rijd en een spijkerjackie erg veel bescherming vond heb ik na alle verhalen en 3452 topics over rijden zonder kleding een erg fijn motorjack gekocht met rug, elleboog en schouderbescherming. eindelijk verstandig.
nu de broek nog :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan