Ik heb net een motor gekocht! :)

Hartstikke mooie fiets joh, ik hoop voor je dat je de eerste keer slaagt }) , zal toch wel?? Anders hoef je toch niet te wachten met rijden tot je je herexamen haalt hoor, je mag er namelijk op lessen :9~ De motor moet aan bepaalde eisen voldoen (zoals vermogen en spiegels en remkracht enz.), L bord er op, radio in je oor, instrukteur erachter en rijden maar :] Vraag maar eens aan je instrukteur.... Oh nee, hoeft niet want je haalt het gewoon de eerste keer :)
Dank je!

Uiteraard slaag ik gewoon de eerste keer! :P

Zodra ik examen heb gehad, laat ik het hier uiteraard asap weten! :)
 
Wanneer vervalt je 25kw. Of heb je die niet?

Wil namelijk volgend jaar een andere motor kopen. Waarschijnlijk een FZS1000 (eenmaal met het Yamaha virus besmet is er geen weg meer terug), ben de race houding namelijk een beetje zat.

Mischien dat je hem tegen die tijd wil kopen *D
 
Wanneer vervalt je 25kw. Of heb je die niet?

Wil namelijk volgend jaar een andere motor kopen. Waarschijnlijk een FZS1000 (eenmaal met het Yamaha virus besmet is er geen weg meer terug), ben de race houding namelijk een beetje zat.

Mischien dat je hem tegen die tijd wil kopen *D
Heb geen 25 kw (gelukkig), mag dus gelijk overal op rijden. :}

Die FZR400 heeft zo'n 65 pk, leuk om mee te beginnen dus.
Had eerst een 600cc supersport willen kopen maar dat leek me niet echt verstandig, ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik me dan alleen maar zou uitleven (veel te hard enzo). Dit leek me eerst verstandiger voor mezelf en nu is de kans iets groter dat ik het overleef. ;)

Maar wie weet wat ik volgend jaar wil. :9 :9~
 

Eh... ik denk niet dat het verschil tussen een 600 en een 400 cc levens reddend is....... Maar toch een leuke beredenering ;)
 
Maar het verschil tussen 110 pk en 65 is dat wel denk ik ;)

Echt niet hoor, of je nu 50 of 110pk hebt, je kan er veel sneller mee dan auto's, je wordt even 'snel' gezien door auto's , je kan er even goed in opgaan, ga zo maar door.
Enige verschil is dat je die 400cc'er sneller denkt te kennen/kunnen en dat je met de 600cc'er net ietsje sneller gaat scheuren
 
Echt niet hoor, of je nu 50 of 110pk hebt, je kan er veel sneller mee dan auto's, je wordt even 'snel' gezien door auto's , je kan er even goed in opgaan, ga zo maar door.
Enige verschil is dat je die 400cc'er sneller denkt te kennen/kunnen en dat je met de 600cc'er net ietsje sneller gaat scheuren
Daar zit ook wel iets in maar toch, op deze 400cc kan ik me eerst vooral op het sturen enzo richten, en hoef iets minder precies te zijn met gasgeven enzo uit de bocht, komt allemaal iets minder kritisch. :)
 
Het is maar net hoe je ermee omgaat.
Rij je roekeloos vraag je erom natuurlijk :+ :+
Klopt helemaal, maar ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik dat gas flink open zou trekken.

Moet eerst nog wat verstandiger worden denk ik, voordat ik zoiets ga kopen. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan